eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-05

Ogłoszenie nr 560076209-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.

Wiskitki: Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562991-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510007894-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiskitki, Krajowy numer identyfikacyjny 54654900000000, ul. ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 567 212, e-mail sekretariat@wiskitki.pl, faks 468 554 154.
Adres strony internetowej (url): http://wiskitki.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.Z.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA pn. "Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki" jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej związanej z budową, przebudową lub rozbudową sieci oświetlenia ulicznego wraz ze sporządzeniem wniosku o uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub ze sporządzeniem wniosku na dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, odrębnie dla każdego z zadań inwestycyjnych. W zakresie organizacji prac projektowych: o zdefiniować i dokonać analizy niezbędnych do rozwiązania zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej, o zbudować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram czynności wraz z planem opisowym, o na bieżąco, pod nadzorem Zamawiającego, monitorować wykonywanie harmonogramu W zakresie zawartości dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy: 1. pozyskanie map do celów projektowych, sporządzić lub pozyskać aktualną mapę sytuacyjno- wysokościową i ewidencyjną, zawierającą wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej oświetlenia ulicznego, służącej do uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, UWAGA: Zamawiający jest w posiadaniu map do celów projektowych (w wersji papierowej, pdf, dxf) dla części dróg i ulic których wykaz stanowi załącznik nr 10 do SIWZ i które przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2. wykonanie koncepcji projektu 3. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, z prawem do wielokrotnego bezterminowego wykorzystania oraz możliwością wprowadzenia nieistotnych zmian i realizacji projektu ze zmianami w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD, 4. pozyskać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje, wynikające ze specyfiki opracowania i niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, 5. sprawdzenia projektowe, 6. uwzględnić wycinkę lub zabezpieczenie drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów oświetlenia ulicznego, 7. zaprojektować zabezpieczenie infrastruktury technicznej po uprzednim pozyskaniu stosownych warunków zarządców sieci, w razie potrzeby zaproponować rozwiązanie kolizji sieci na warunkach wydanych przez odpowiednich zarządców sieci, 8. uzyskać pisemne zgody oraz wykonać wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w wersji elektronicznej (Excel), z podaniem numerów działek i adresów, oparty na zapisach w ewidencji nieruchomości i w księgach wieczystych, jeśli specyfika opracowania będzie tego wymagała, celem uzyskania dla Zamawiającego prawa dysponowania terenem dla celów budowlanych, w przypadku powstania takiej potrzeby, 9. sporządzić kompletny wniosek z załącznikami do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub na dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, wraz z oświadczeniem o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, zawierającym wyspecyfikowany wykaz działek i złożyć go w odpowiednim organie administracji budowlanej, 10. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujących w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów i technologii oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru- w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej, 11. opracowanie przedmiaru robót zawierającego opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, opracowany na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej, 12. opracowanie kosztorysów inwestorskich na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. 13. opracować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy realizowanych robót, dostosowane do specyfiki i skomplikowania realizowanych robót. Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania architektoniczno-budowlane, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty inżynierskie, a w szczególności: o racjonalne rozwiązania lokalizacji i efektywne zagospodarowanie przestrzeni przeznaczonej pod inwestycję.


II.4) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 30.11.2019 r. Patrz ogłoszenie nr 560008015-N-2020 z dnia 15-01-2020 r., zmieniające datę realizacji umowy do dnia 31.03.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Działki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MK ELEKTRO PROJEKT Marian Kozik, , ul. Konfederacji Dzikowskiej 6/13, 39-400, Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 26300 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Antoniew, Franciszków, Jesionka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Peldom sp. z o.o., , ul. Maratońska 15/3, 05-600, Grójec, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 44900 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wiskitki, Łubno
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Peldom sp. z o.o., , ul Maratońska 15/3, 05-600, Grojec, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 21450 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Różanów, Aleksandrów, Oryszew Osada, Feliksów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MK ELEKTRO PROJEKT Marian Kozik, , ul. Konfederacji Dzikowskiej 6/13, 39-400, Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 21800 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismo-wniosek Wykonawców ws. przedłużenia terminów wykonania umowy ze względu na wydłużony czas oczekiwania na dokumentację niezależną od nich oraz niezbędne zgody os osób prywatnych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedłużono termin realizacji umów z Wykonawcami do dnia 12.06.2020 r. Przedłużono termin realizacji wszystkich zawartych umów.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.