Ogłoszenie nr 560073502-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.
Głogów: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności Publicznej" na realizację Projektu pn.: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607399-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500209437-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500243073-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000,
ul. ul. Rynek
10,
67-200
Głogów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 7265437, 527, e-mail
hania@glogow.um.gov.pl, faks
767 265 437.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.48.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie W zakres prac wchodzi remont elewacji i dachu budynku przychodni lekarskiej przy ul. Sikorskiego 19 w Głogowie- termomodernizacja ze zmianą kolorystyki elewacji w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropodachu oraz montaż instalacji fotowoltaicznej. Przedmiotowy obiekt znajduje się w Głogowie przy ul. Sikorskiego 19. Budynek przedwojenny, wolnostojący, w latach sześćdziesiątych XX w. gruntownie przebudowany, trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z dachem płaskim. Konstrukcja tradycyjna - ściany murowane z cegły pełnej gr. 40 cm, bez docieplenia, pokryta tynkiem cementowo - wapiennym. Stropy z płyt kanałowych. W kondygnacjach nadziemnych budynku prowadzone są usługi opieki zdrowotnej - przychodnia i indywidualna praktyka lekarska, w piwnicy zlokalizowano pomieszczenia techniczne, socjalne, zakład fryzjerski. Parametry budynku: powierzchnia całkowita: 2056m2, szerokość elewacji frontowej i tylnej po ok.37m, szerokość elewacji bocznych po ok.15m, Wysokość budynku ok.13,5m. UWAGA: prace związane z wykonywaniem przedmiotowego remontu muszą być prowadzone w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu przez cały okres trwania realizacji zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opracowana przez biuro Horwat- Architekci s.c. ul. Marii Skłodowskiej Curie 65/2, 50-369 Wrocław dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Zakres prac przy elewacji: Skucie tynku w całości ze wszystkich ścian nadzienia budynku, ze ścian bocznych podestów wejściowych i z pochylni dla wózków. Skucie okładzin z podestów i ze schodów na elewacji frontowej. Usunięcie nawierzchni dookoła budynku w pasie 100cm. Odkopanie odcinkami 3 m w wykopach wąsko przestrzennych ścian piwnicznych n a 100 cm od poziomu teren. Wymiana stolarki okiennej piwnic. Montaż drzwi stalowych do piwnicy. Demontaż luksferów na klatce schodowej. Montaż stolarki okiennej klatki schodowej. Docieplenie ścian nadziemia budynku styropianem z tynkiem silikatowym barwionym w masie i miejscowym obłożeniem płytkami klinkierowymi. Docieplenie cokołu i ścian piwnicznych w obrębie zejść do piwnic płytami termoizolacyjnymi z prowadnicami poziomymi z kształtkami klinkierowymi. Docieplenie ścian piwnicznych budynku na głębokość ok. 100 cm, z uzupełnieniem ubytków, hydroizolacją i zabezpieczeniem folią kubełkową. Docieplenie okapu i attyk styropianem z tynkiem silikatowym barwionym w masie. Remont schodów wejściowych, pochylni dla wózków i podestów wejściowych na elewacji frontowej granit płomieniowany, ściany boczne - tynk mozaikowy. Usunięcie istniejących i montaż nowych parapetów z blachy stalowej powlekanej. Remont schodów terenowych przy elewacji zachodniej. Remont schodów do piwnicy i zasypów na elewacji tylnej. Wykonanie opaski z kostki granitowej drobnej z obrzeżem chodnikowym. Wykonanie podestów z granitu płomieniowanego przed wejściem tylnym i bocznym. Malowanie antygaffiti ścian parteru (do wys. góry okien parteru). Montaż nowych rynien i rur spustowych z rewizjami. Montaż wycieraczek zewnętrznych. Wymiana nawierzchni chodnika przed wejściami na elewacji frontowej (kostka granitowa). Zakres prac przy dachu: Demontaż czap kominowych. Usunięcie istniejącej papy. Nadbudowa attyk cegłą pełną. Nadbudowa kominów. Ocieplenie kominów styropianem z tynkiem mozaikowym. Ocieplenie attyk i okapów styropianem z tynkiem silikatowym. Docieplenie stropodachu styropapą. Montaż nowych wywiewek. Wykonanie nowych żelbetowych czap kominowych. Opierzenie attyk, kominów i czap kominowych blachą tytanowo -cynkową. Wykonanie nowego wyłazu dachowego. Wykonanie nowej instalacji odgromowej. Fotowoltaika Wykonanie instalacji fotowoltaiczną na dachu budynku w ilości 97 szt paneli fotowoltaicznych typu 285 Wp o mocy łącznej 27,65 kWp wraz z połączeniem z instalacją elektroenergetyczną w budynku. Instalacja będzie zasilała obwody instalacji elektrycznej wewnętrznej. Zamawiający informuje, iż uzyskał dofinansowanie na realizację niniejszego zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności Publicznej" na realizację Projektu pn.: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie" Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261000-4,
45421000-5,
45321000-3,
45454000-4,
45311200-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.10.2018-31.05.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych "BUDREM" ,
,
Łagoszów Wielki 14A ,
59-160,
Radwanice, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Podstawa prawna zmiany art. 144 ust.1pkt 1ustawy PZP - zmiany przewidziane w SIWZ - zmiana harmonogramu robót
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres robór dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności nr 1/2019 z dnia 25.02.2019 na kwotę 43 928,43 netto/ 54 031,97 brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności nr 1/2019 z dn. 25.02.2019r. na kwotę netto 43.928,43 zł + 23%VAT 10.103,54 zł = kwota brutto 54.031,97 zł jak niżej:
1. Montaż głównego wyłącznika inst. elektrycz. w budynku.
Dot. poz. 1 - z uwagi na brak wyłącznika głównego instalacji elektr. w budynku i biorąc pod uwagę przepisy p.poż. konieczny jest jego montaż.
Dot. poz. 2 - dodatkowe obróbki blacharskie nie objęte przedmiarem inwestorskim.
Dot. poz. 3, 4, 5 - rozbiórka starych i wykonanie nowych obrzeży oraz chodników nie uwzględnionych w przedmiarach inwestorskich.
Dot. poz. 6 - po dokładnych pomiarach na budowie i analizie przedmiarów inwestorskich zwiększono obkład granitem.
Dot. poz. 7 - z uwagi na zły stan techniczny i wygląd starej palisady betonowej oraz nie uwzględnieniu jej w nowym projekcie zagospodarowania, podjęto decyzję rozbiórki.
Dot. poz. 8 - z uwagi na pęknięcia i zły stan techniczny starego podestu betonowego przed wejściem do budynku konieczna jest jego wymiana pod nową nawierzchnię z granitu.
Dot. poz. 9 - po konsultacji z projektantem podjęto decyzję o dodatkowym wzmocnieniu schodów terenowych fundamentem betonowym jako zabezpieczenie przed osiadaniem.
Dot. poz. 10 - projekt obejmuje wykonanie hydroizolacji pod nawierzchnie z granitu. Hydroizolacje nie zostały ujęte w przedmiarze inwestorskim.
2. Obróbki blacharskie na dachu.
3. Rozbiórki obrzeży i chodnika.
4. Wykonanie chodnika z kostki kamiennej wraz z podbudową.
5. Montaż obrzeży trawnikowych betonowych.
6. Podesty, stopnice, podstopnice schodowe i cokoliki z granitu.
7. Rozbiórka starej betonowej palisady przy chodniku od strony ulicy.
8. Rozbiórka i wykonanie nowego podestu z betonu przed wejściem do budynku od strony połudn.
9. Dodatkowe wzmocnienie fundamentem betonowym schodów terenowych.
10. Wykonanie hydroizolacji pod nawierzchnie z granitu na podestach, pochylni dla osób niepełnosprawnych i rampie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana dot. realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nie objętych zamówieniem podstawowym. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie ich innemu Wykonawcy niż podstawowy.
Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy plac budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności.
Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego.
Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
- Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu Głogowskiego masą bitumiczną na gorąco
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczną wraz z orynnowaniem i opierzeniem, oraz renowacja tynków elewacji kościoła
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.