Ogłoszenie nr 560073429-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.
Oświęcim: Budowa węzła przesiadkowego typu Park&Ride w ramach zadania Rozwój terenów przykolejowych w Oświęcimiu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura transportowa, Działanie 7.2 Transport kolejowy, Poddziałanie 7.2.4 Infrastruktura dla obsługi podróżnych - spr z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529054-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500061605-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500123296-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000,
ul. Zaborska
2,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48338429311, e-mail
zp@um.oswiecim.pl, faks
+48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa węzła przesiadkowego typu Park&Ride w ramach zadania Rozwój terenów przykolejowych w Oświęcimiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedsięwzięcia objętego niniejszym zamówieniem zakłada się: 1)budowę parkingu wielopoziomowego typu Park&Ride wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 2)przebudowę odcinka ul. Powstańców Śląskich o długości około 200 m. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności budowę parkingu wielopoziomowego w systemie "Parkuj i jedź" dla 300 samochodów, zlokalizowanego przy ul. Powstańców Śląskich 16 na działce o numerze ewidencyjnym 2442/11 w odległości ok. 150 m od dworca PKP, w bezpośrednim sąsiedztwie terenu kolejowego oraz budowę i przebudowę elementów obsługi komunikacyjnej parkingu na działkach o numerach ewidencyjnych 2442/9, 2442/10. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszej umowy określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45210000-2,
45330000-9,
45350000-5,
45311200-2,
45312000-7,
45314000-1,
45233200-9,
45112710-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin wykonania umowy: do 30 kwietnia 2020 r. , w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jedznacznych postanowień umownych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny i uzasadnienie robot:
1. Konieczność wykonania nie ujętych w dokumentacji projektowej uszczelnień dylatacji konstrukcyjnej budynku pomiędzy osiami 8 i 8' w postaci: dylatacji systemowej posadzkowej oraz maskownic z blachy na słupach, ścianach i sufitach.
2. Ze względów użytkowych Inwestor podjął decyzję o wykonaniu owiet1enia awaryjnego i ewakuacyjnego w oparciu o zasilanie z centralnej baterii zamiast rozwiązania ujętego w dokumentacji.
3. Ze względów technicznych podjęto decyzje o zmianie sposobu wykonania i zabezpieczenia wewnętrznej linii zasi1ajcej wewnątrz obiektu polegającej na zmianie typu kabla oraz rezygnacji z zaprojektowanej obudowy trasy kablowej.
4. Konieczność wykonania systemu parkingowego na najwyższym poziomie parkingu. Brak w dokumentacji projektowej instalację systemu parkingowego na najwyższym poziomie. (potwierdzenie przez projektanta konieczności wykonania)
5. Po analizie warunków ochrony przeciwpożarowej obiektu stwierdzono konieczność
wykonania przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody pomieszczenia serwerowni oraz klap przeciwpożarowych na kanałach wentylacji mechanicznej w miejscu przegród pomieszczenia serwerowni.
6. W celu lepszego wyeksponowania obiektu, jego charakteru i rozpoznawalności Inwestor podjął decyzje o konieczności wykonania logo "park&ride" na elewacji frontowej oraz dodatkowego oświetlenia zewnętrznego wzdłuż elewacji frontowej budynku parkingu.
7. Konieczność wykonania ze względów technicznych przelewów awaryjnych z dachu budynku zabezpieczających przed zalaniem obiektu, w przypadku awarii podstawowego systemu odprowadzenia wód opadowych z dachu. Elementy te nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej.
8. Konieczność wykonania ze względów bezpieczeństwa nie ujętych w dokumentacji elementów zabezpieczających pionowe trasy kablowe w miejscach narażonych na potencjalne ich uszkodzenie przez poruszające się samochody.
9. Inwestor podjął decyzje o zmianie lokalizacji miejsca pod pojemniki na odpady 240/. Zamiast projektowanej szafy na odpady na poziomie 0,00 miejsce to w postaci wydzielania za pomocą typowych elementów ogrodzeniowych zostało wyznaczone na poziomie -1,50 pod rampą zjazdową pomiędzy osiami 1 i2.
10. Konieczność wykonania nie ujętych w dokumentacji elementów wyposażenia pomieszczeń sanitarnych oraz pomieszczenia dozoru na poziomie 0,00 zgodnie z opracowaną przez projektanta w trakcie realizacji robot specyfikacją i zestawieniem a także w wewnętrzne i zewnętrzne kosze na odpady.
11. Po wykonaniu oznakowania organizacji ruchu wewnątrz obiektu stwierdzono konieczność montażu dodatkowego oznakowania informacyjnego tablicami "wyjazd", które zdecydowanie ułatwi orientacje osobom korzystającym z parkingu. Elementy te nie zostały ujęte w dokumentacji.
12. Celem uzyskania pozytywnego stanowiska Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej po kontroli obiektu przed uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na u2ytkowanie wystąpiła konieczność opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz zamontowania zgodnie z obowiązującymi przepisami gaśnic wewnątrz obiektu.
13. Konieczność doprowadzenia do pomieszczenia serwerowni łącza światłowodowego zakończonego routerem o parametrach wymaganych przez dostawce systemu parkingowego (nie objętego w/w umową z wykonawcą), a umożliwiającego prawidłowe funkcjonowanie w/w systemu. Łącze to nie było ujęte w dokumentacji projektowej.
14. Celem uzyskania pozytywnego stanowiska Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przed uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wystąpiła konieczność wykonania dodatkowego przeciwpożarowego wyłącznika prądu zgodnie z obowiązującymi przepisami na zewnątrz obiektu. Wyłącznik ten nie był ujęty w dokumentacji projektowej.
15. Konieczność wykonania nie ujętych w dokumentacji przewodów wentylacji grawitacyjnej z pomieszczenia rozdzielni oraz szybów windowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja Ośrodka Rataje", 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.