eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki-boczna w miejscowości Piotrówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-27

Ogłoszenie nr 560072220-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.

Jemielnica: Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki-boczna w miejscowości Piotrówka
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507985-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510048161-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jemielnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53141323100000, ul. ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 46 23 500, e-mail inwestycje@jemielnica.pl, faks 77 46 23 510.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jemielnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki-boczna w miejscowości Piotrówka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IB.271.01.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zmówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Kościuszki - boczna w miejscowości Piotrówka. 2. W zakres robót wchodzi: 1) przebudowa konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni tłuczniowej, nie posiadającej statusu drogi publicznej, ulicy Kościuszki - boczna w miejscowości Piotrówka na odcinku 135 metrów. Początek przeznaczonego do przebudowy odcinka drogi gminnej - km 0+000 umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1842 O Piotrówka - Osiek ul. Kościuszki w m. Piotrówka na krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni ul. Kościuszki - działka nr 1017, zaś przewidziany do przebudowy odcinek drogi kończy się w km 0+135 jej ciągu - działka nr 769. 2) Technologia robot: o mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w obrębie skrzyżowania ul. Kościuszki-boczna z drogą powiatową, o mechaniczne rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej na powierzchni jezdni drogi powiatowej oraz na powierzchni jezdni drogi gminnej o mechaniczne wykonanie pogłębienia koryta pod warstwy konstrukcyjne o mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne, o wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia bazaltowego, o regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej i zaworów przyłączy wodociągowych, o wykonanie skropienia międzywarstwowego podbudowy asfaltem, o wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, o wykonanie skropienia międzywarstwowego, o wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, o mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza utwardzonego i zjazdów, o mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni nawierzchni tłuczniowej, pobocza i zjazdów, o wykonanie utwardzenia pobocza warstwą tłucznia bazaltowego, o wykonanie dolnej i górnej warstwy nawierzchni z tłucznia bazaltowego na powierzchni drogi i zjazdów, o formowanie poboczy z gruntu rodzimego, wraz z profilowaniem i zagęszczaniem, o ustawienie oznakowania pionowego. 3) Roboty wykazane w pkt. 1-2 prowadzone będą częściowo w pasie drogowym drogi powiatowej 1842 O Piotrówka - Osiek.ul. Kościuszki w miejscowości Piotrówka. W ofercie należy ująć koszty zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej oraz koszty opracowania projektu organizacji i uzyskania zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu: o przed przystąpieniem do realizacji robót na drodze gminnej Gminy Jemielnica oraz drodze powiatowej posiadającej statut drogi publicznej Wykonawca robót powinien sporządzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robot i uzyskać jego zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem na w/w drogach tj. przez Starostę Strzeleckiego, ul. Jordanowska 3, 47-100 Strzelce Opolskie o przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca robót zobowiązany jest do wystąpienia do administratora drogi nr 1842 O Piotrówka - Osiek tj. Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, Wydział Dróg Powiatowych, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, z wnioskiem o wydanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego, załączając do wniosku zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robot. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego szczegółowego będącego podstawą sporządzenia oferty. 5. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia z rozszerzeniem o odpowiedzialność od podwykonawców do limitu sumy gwarancyjnej (w przypadku zatrudniania podwykonawców). 6. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SWIZ) oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 7. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji należy traktować jako element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. W przypadku pominięcia przez wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 8. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach: 8.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ( wartość oceniana) liczoną od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego - okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości: 36 miesięcy, maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji jakości: 72 miesięcy). 8.2 Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 8.3 Bieg okresu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się: - w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego, - dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany 8.4 Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie gwarancji zaproponowanej przez Wykonawcę, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 8.5 Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w terminie do 7 dni od dnia dokonania oględzin lub otrzymania powiadomienia), to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 8.6 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej 9. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 9.1 Odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 9.2 Należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 9.4 Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 9.5 Próby i odbiory z udziałem właściwych instytucji, inwestora i inspektora nadzoru. 9.6 Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, 9.7 Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, 9.8 Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 9.9 Zabezpieczenie obiektu oraz prowadzenie robót budowlanych w taki sposób aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było bezkolizyjne jego użytkowanie. 9.10 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 9.11 Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 9.12 Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu. 9.13 Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót wraz z uporządkowaniem terenu przylegającego do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót; 9.14 Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 10. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. 11. Zastosowanie materiałów: 11.1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych równoważnych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 11.2 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11.3 Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Niedołączenie ww. dokumentów do ofert jest jednoznaczne z przyjęciem rozwiązań przyjętych przez Zamawiającego. 11.4 W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zakończenia: 2020-05-29

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone a przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i w przypadku zamówień na roboty budowalne jest ona mniejsza od 15% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Jemielnica realizuje ww. zadanie związane z "Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki-boczna w miejscowości Piotrówka". Podczas prac budowlanych realizowanych w ramach ww. zadania, stwierdzono brak konieczności częściowego utwardzenia pobocza. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności z dnia 03.04.2020r. Wartość wynagrodzenia zmniejsza się o kwotę: 1 163,78 zł brutto

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W oparciu o treść § 12 ust. 2 pkt 7 powołanej na wstępie umowy oraz art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony zgodnie ustalają, co następuje: 1)w związku z koniecznością rezygnacji z realizacji części robot wynikających z protokołu konieczności, polegających na braku konieczności częściowego utwardzenia pobocza ze względu na istniejące już utwardzenie w terenie, szczegółowo opisanych w kosztorysie powykonawczym stanowiącym załącznik do niniejszego aneksu, wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się o kwotę 1 163,78 zł brutto. w § 7 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §2 umowy, Strony ustalają całkowite, ryczałtowe wynagrodzenie w łącznej kwocie 53 742,32 zł netto, plus należny podatek VAT w wysokości 12 360,73 zł. Łącznie wynagrodzenie brutto wynosi 66 103,05 zł, słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy sto trzy złote i 05/100 grosz

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.