eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt "Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia"



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 560070840-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Piła: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt "Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507872-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510046623-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Krajowy numer identyfikacyjny 57079116400000, ul. Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 126 210, e-mail bzp@um.pila.pl, faks 672 123 566.
Adres strony internetowej (url): www.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt "Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt "Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia", wraz z produkcją materiałów promocyjnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Celem kampanii promocyjnej jest prezentacja terenów inwestycyjnych objętych projektem i Piły jako miasta sprzyjającego rozwojowi działalności gospodarczej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia kampania promocyjna składa się z następujących elementów: 2.1 Opracowanie projektu materiałów promocyjnych wykorzystywanych podczas kampanii promocyjnej tak, aby poszczególne elementy kampanii były ze sobą spójne, wraz ze zdjęciami przedstawiającymi efekty realizacji projektu. 2.2 Spoty promocyjne - opracowanie scenariusza oraz nagranie spotów o długości 60 sekund i 180 sekund w technologii HD, w przystępnej i atrakcyjnej formie graficznej. Materiał przygotowany również w wersjach dla inwestorów zagranicznych (języki angielski i niemiecki - lektor). Obejmować będzie m.in. kwestie: potencjał inwestycyjny miasta i regionu, ofertę inwestycyjną terenów objętych projektem - dane dotyczące lokalizacji, powierzchni, infrastruktury technicznej, dostępności komunikacyjnej, ulg, zwolnień podatkowych dla inwestorów na terenie miasta Piły. Wykorzystane zostaną ujęcia obejmujące całość terenu inwestycyjnego objętego wsparciem wykonane za pomocą zdjęć lotniczych lub przy użyciu drona. 2.3 Kampania internetowa - działania polegające na promowaniu terenów inwestycyjnych za pośrednictwem narzędzi internetowych poprzez zamieszczanie ogłoszeń, banerów reklamowych i filmów, artykułów zawierających informacje o promowanych terenach inwestycyjnych na portalach internetowych oraz na Facebooku: - umieszczenie materiału na profilu Miasto Piła oraz promocja - emisja reklamy za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook przez okres 7 dni; - umieszczenie materiału filmowego o długości 60 sekund na profilu Miasto Piła w serwisie YouTube oraz promocja reklamy przez 7 dni; - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym artykułu sponsorowanego o treści uzgodnionej z zamawiającym oraz banneru - grafiki w panelu Expanded Megabillboard (1100x300px) przez okres jednego tygodnia, - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym artykułu sponsorowanego o treści uzgodnionej z zamawiającym oraz baneru - grafiki o wymiarze 1000x200px w górnej części strony głównej przez okres jednego tygodnia, - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym banneru - grafiki o wymiarze 300x250px w wersji statycznej w okresie obowiązywania umowy w górnej części strony. 2.4 Promocja w mediach - radio, prasa, telewizja: - emisja spotu w telewizji lokalnej w jakości HD w "prime time" - przed i po paśmie informacyjno-publicystycznym nadawanym live przez regionalną telewizję obejmującą zasięgiem powiaty: pilski, złotowski, czarnkowsko-trzcianecki, chodzieski, wałecki; 10 emisji spotu o długości 60 sekund, 10 emisji spotu o długości 180 sekund, - nagranie i emisja reklamy o długości 30 sekund w radiu nadającym na terenie województwa wielkopolskiego - 16 emisji, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości dwóch stron w dwóch wydaniach bezpłatnego miesięcznika o nakładzie co najmniej 16 tys. egz., obejmującego zasięgiem powiaty: chodzieski, pilski, wałecki i złotowski, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego dwutygodnika o nakładzie co najmniej 5 tys. egzemplarzy, obejmującego zasięgiem powiat pilski oraz chodzieski, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego miesięcznika o nakładzie co najmniej 30 tys. egzemplarzy, ukazującego się i kolportowanego do skrzynek pocztowych na terenie Piły, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości pół strony w jednym wydaniu lokalnego tygodnika o nakładzie co najmniej 2500 egzemplarzy, ukazującego się na terenie Piły. 2.5 Opracowanie i druk materiałów promocyjnych, do wykorzystywania podczas wydarzeń gospodarczych (np. targów, misji gospodarczych, konferencji) oraz innych działań promocyjnych, w tym: - broszura promocyjna - format A5, 4 strony, papier 250 g błysk + okładka 250 g błysk, szyty po długim boku, nakład 6000 szt. - opracowanie projektu i wraz z tłumaczeniem na języki angielski i niemiecki, druk, - nośniki elektroniczne (pendrive´y) standard - plastik - USB 3.0. o pojemności min. 16 GB, ze znakowaniem grawerem dwustronnym - 1000 szt. - zawierające materiał promocyjny udostępniony przez Zamawiającego, - teczki ofertowe A4, 350 g, grzbiet 5-6mm, druk kolor 4+4, jednostronny laminat soft touch + lakier UV -1000 szt. - opracowanie projektu, miejsce do umieszczenia pendrive´a - sztanca, oraz druk, - ulotki promocyjne - format A5, druk dwustronny, kolor 4+4 + lakier dyspersyjny, papier: kreda powlekana biała błysk lub 170 g/m, minimum 6000 szt. - dla każdej wersji językowej - polski, niemiecki, angielski. Opracowanie projektu ulotek na podstawie danych udostępnionych przez zamawiającego, druk - dane jak w broszurze. W tekstach umieszczonych w materiałach promocyjnych zostaną zawarte informacje o gospodarce subregionu i miasta: jej specjalizacjach i potencjałach rozwojowych, a także opis oferty inwestycyjnej terenów objętych wsparciem w ramach projektu, wraz z elementami graficznymi. Grupą docelową działań promocyjnych będą podmioty gospodarcze, które wyrażą zainteresowanie realizacją inwestycji na terenie Wielkopolski, ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów działających w sektorach innowacyjnych, a także sektorach stanowiących lokalne specjalizacje zgodne z Regionalną Strategią Innowacji (RSI3), np. działalności w zakresie takich obszarów inteligentnych specjalizacji jak: "Przemysł jutra", "Wyspecjalizowane procesy logistyczne", "Nowoczesne technologie medyczne". Szczegółowe treści zostaną uzgodnione z Wykonawcą.


II.4) Główny kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV:

79342200-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 19.03.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt "Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum Firm: 1. Lider Projekt Sp. z o.o. 2. Synergia Advertising Group Sp. z o.o., , Al. Marcinkowskiego 1/3, 61-745, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 70500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania - do dnia 28.03.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 28.03.2019 r. nastąpiło na podstawie § 10 ust. 3 pkt b umowy nr 2/PN/2019

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.