eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowa organizacja stoiska na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2020 w Cannes.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-04-20

Ogłoszenie nr 560067769-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.

Poznań: Kompleksowa organizacja stoiska na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2020 w Cannes.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633027-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510021777-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa organizacja stoiska na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2020 w Cannes.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.217.2019.MM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania w zakresie i zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej: 1) wykonania i dostawy zabudowy stoiska targowego Miasta Poznania o powierzchni 58 m2 wraz z wyposażeniem, na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu graficznego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 1 o projektu graficznego stoiska targowego wraz z opisem, który musi uwzględniać identyfikację wizualną Miasta Poznania, w tym w szczególności logotyp Miasta Poznania, logotyp Metropolii Poznań, logotyp Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji oraz logotypy sześciu Partnerów stoiska. 3) Projekty stoiska muszą być złożone w wersji papierowej w formacie wydruku kolorowego A4. Dodatkowo w celu ułatwienia oceny ofert Zamawiający prosi o dołączenie wersji elektronicznej na płycie CD w pliku podglądowym w formacie .pdf. 4) W projekcie stoiska musi być uwzględnione: - miejsca do rozmów, w tym, odosobnionego miejsca do rozmów w postaci stołu lub kombinacji stołów i krzeseł dla co najmniej 8 osób. Ponadto inne miejsca do siedzenia do prowadzenia rozmów, - co najmniej 2 ekrany LED płasko ekranowe o wymiarach nie mniejszych niż 36" (urządzenia dostarcza Wykonawca), - interaktywny stół z ekranem dotykowym (szacowany rozmiar: 117x72x11cm - urządzenie jest własnością Zamawiającego). Ekran umieszczony pod kątem od 30 do 45 stopni, - makieta o wymiarach 110cm x 90cm x 120cm. Ponadto w projekcie należy uwzględnić ladę informacyjną dla 2 osób z szafkami zamykanymi na klucz, miejsce na materiały promocyjne Miasta oraz firm-partnerów, minimum trzy (3) stojaki na materiały promocyjne dla partnerów, żywe doniczkowe rośliny zielone oraz zaplecze kuchenno-magazynowe i bar. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania wysokiej jakości materiałów, posiadających odpowiednie atesty obowiązujące w całej Unii Europejskiej oraz spełniających wymogi techniczne określone przez targi MIPIM. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zabezpieczonej i opakowanej zabudowy stoiska wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zamówienia dostępu do energii elektrycznej oraz pokrycia kosztów jej zużycia. 8) Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza elektryczne, wodnokanalizacyjne, oświetlenie, ustawienie mebli oraz wyposażenie stoiska wystawienniczego w elementy wskazane. Wykonawca zaopatrzy stoisko w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych w tym: gniazdko na ekran multimedialny; gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek - w ladzie informacyjnej zamykanej na klucz; w barze - poza gniazdkami niezbędnymi do prawidłowej obsługi baru. 9) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczenia jej przed uszkodzeniem i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 10) Wykonawca zobowiązany jest do demontażu stoiska oraz usunięcia ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę rzeczy niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej (nie później niż następnego dnia po zakończeniu imprezy targowej). 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyposażenia zaplecza kuchenno-magazynowego zgodnie z treścią Załącznika 2 do Umowy. 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi stoiska, zgodnie z treścią Załącznika 3 do Umowy. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia kuchni i baru w produkty spożywcze, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Umowy. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska. 15) Wykonawca zobowiązany jest do transportu materiałów promocyjnych Zamawiającego (w szczególności: stołu interaktywnego w skrzyni transportowej o wymiarach 125x90x32 cm), ulotek promocyjnych Miasta i partnerów oraz gadżetów promocyjnych (około 5 kartonów) z siedziby Biura Obsługi Inwestorów Miasta Poznania mieszczącego się przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu na teren targów w Cannes w ustalonym terminie przed rozpoczęciem targów MIPIM 2020 oraz po zakończeniu targów do dostarczenia wszystkich pozostałych (niewydanych) materiałów z powrotem do siedziby Miasta Poznania w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu targów. 16) Zamawiający poinformuje Organizatorów Targów MIPIM o wyborze Wykonawcy. 17) Użyte do realizacji zlecenia elementy zabudowy i wyposażenia po zakończeniu imprezy targowej pozostają własnością Wykonawcy. 18) Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność egzemplarzy oryginałów utworów oraz oświadcza, iż przenosi bezpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tych utworów, bez ograniczeń czasowych, ilościowych i terytorialnych, do wykorzystania na wszelkich polach eksploatacji, a także, również bezpłatnie, autorskie prawa zależne i wyraża, także bezpłatnie, zgodę na niewykonywanie nadzoru autorskiego nad autorskimi prawami osobistymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy z załącznikami stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Cannes, Francja.


II.4) Główny kod CPV: 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: a) Termin ukończenia zabudowy stoiska: do 9 marca 2020 r. b) Termin obsługi stoiska: od dnia 10 do dnia 13 marca 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu realizacji zamówienia na okres: 2-5 czerwca 2020r. Zmiana zapłaty wynagrodzenia: na podstawie trzech faktur (po podpisaniu aneksu: kwota brutto 65 559,00 oraz po wykonaniu umowy: kwota brutto 65 559,00 oraz kwota brutto: 68 880,00).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z powodu pandemii koronawirusa oraz ze względu na to, że Wykonawca wdrożył proces produkcji stoiska zgodnie z zawartą umową. W związku z ustawą o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw. Nowelizacja ustawy o COVID-19 wprowadziła zmiany dotyczące kwestii realizacji umów, uwzględniające specyfikę sytuacji społeczno-gospodarczej wywołanej COVID-19, w tym przede wszystkim konieczność podjęcia szybkich i efektywnych działań. Po spełnieniu określonych w tej ustawie przesłanek, możliwe są w szczególności: 1.zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenie wykonywania umowy lub jej części; 2.zmiany sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych; 3.zmiany zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy. Regulacje w tym zakresie zawarte są w art. 15r ustawy nowelizującej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.