eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a w Warszawie - etap II - roboty wykończeniowe (znak sprawy6/ZP/18).



Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 560066828-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Warszawa: Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a w Warszawie - etap II - roboty wykończeniowe (znak sprawy: 6/ZP/18).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514082-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500035680-N-2018; 500040323-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500071641-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a w Warszawie - etap II - roboty wykończeniowe (znak sprawy: 6/ZP/18).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

6/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych - Etap II - robót wykończeniowych w budynku wykonanym w stanie surowym, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a". Prace objęte zamówieniem polegają na wykonaniu: a) robót wykończeniowych (m.in. podkłady pod posadzki, posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne wraz z naprawą ściany istniejącej (ściana węzła grupowego cieplnego), b) elewacji - w zakresie warstw ociepleniowych i okładzinowych wraz z obróbkami zewnętrznymi oraz naprawa ścian istniejącego budynku węzła cieplnego, c) stropodachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie przebić/przewiertów pod rurę spustową w najwyższym stropie, d) tarasu na kondygnacji +1 (warstwy wykończeniowe), e) dostawy i montażu stolarki (m.in. ścianki/okna aluminiowe oraz rolety, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne, witryny stalowe), f) dostawy i montażu wyposażenia (m.in.: winda osobowo-towarowa, balustrady, drabiny, meble), g) instalacji elektrycznych wewnętrznych: - instalacje elektryczne (m.in.: rozdzielnice, inst. oświetleniowe, trasy kablowe, przewody i kable), - instalacje teletechniczne (m.in.: trasy kablowe, inst. oddymiająca, inst. LAN, inst. CCTV, inst. SSWiN, inst. video domofonowa), h) instalacji elektrycznych zewnętrznych (m.in.: prace demontażowe, linie zasilające, oświetlenie terenu oraz wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej w zakresie poziomów na stropodachu, montażu skrzynek probierczych, montażu masztu odgromowego), i) instalacji sanitarnych wewnętrznych (m.in.: inst. wodociągowa, hydrantowa, kanalizacyjna, biały montaż i armatura, inst. c.o., c.t., wody lodowej, węzeł pomp ciepła, klimatyzacja freonowa, wentylacja mechaniczna), j) instalacji sanitarnych zewnętrznych (m.in.: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej w zakresie kanału z rur kamionkowych oraz studzienki inspekcyjnej na odcinku od studni S-5 do studni MPWiK, dolne źródło pomp ciepła), k) zagospodarowania terenu wraz z wycięciem drzew (2 szt.) oraz nowych nasadzeń (4szt.), l) likwidacji przyłącza energetycznego zasilającego węzeł grupowy ciepła Veolii (w uzgodnieniu z Zamawiającym i Veolią). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa, poniższa dokumentacja: a) Projekt Budowlany, zatwierdzony decyzją nr 93/N/2016, b) Projekt Wykonawczy - zawierający: - TOM 1 - Projekt Zagospodarowania Terenu, - TOM 2 - Architektura, - TOM 3 - Konstrukcja, - TOM 4 - Instalacje sanitarne, - TOM 5 - Instalacje elektryczne i teletechniczne, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, d) Przedmiar robót - mający charakter pomocniczy/informacyjny, e) Dokumentacja fotograficzna (zdjęcia) pokazująca stan istniejący inwestycji (wybudowanego obiektu) - mająca charakter informacyjny, w/w dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje technologii kuchni (wyposażenia). 3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, podczas realizacji niniejszego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 108). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 6.500.000,00 zł (słownie: sześć milionów pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45260000-7,

45321000-3,

45421100-5,

45443000-4,

45312310-3,

45310000-3,

45232400-4,

45331000-6,

45400000-1,

45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin realizacji zamówienia został przedłużony do dnia 11.03.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a w Warszawie - etap II - roboty wykończeniowe (znak sprawy: 6/ZP/18).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Leszek Sawicki Zakład Remontowo-Budowlany "RENOMAX", , ul. Orłowska 3 lok. 7, 03-571, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4798333.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Rodzaj zmian: zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w zwiazku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych. Zakres zmian: 1)wykonanie zabezpieczenia czynnego przyłącza energetycznego zasilającego istniejący węzeł cieplny, 2) wykonanie dodatkowych balustrad zewnętrznych, 3) uzupełnienie o dodatkowe elementy automatyki, ze względu na poprawę efektywności pracy systemu co, ct. cw i klimatyzacji i zmniejszenie kosztów eksploatacji oraz umożliwienie elastycznego i bezobsługowego użytkowania układu cieplno-chłodzącego w obiekcie, 4) uzupełnienie oznakowania przeciwpożarowego (p.poż.) budynku, na podstawie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 5) doposażenie zewnętrznej rozdzielni układu pomiarowego budynku, na podstawie wytycznych Innogy, 6) zmiana sposobu sterowania roletą w pomieszczeniu kuchni.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych (...) robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne oraz: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Powyższe prace nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, a są konieczne do wykonania z uwagi na: 1) bezpieczeństwo użytkowników obiektu oraz osób trzecich przed czynnym przyłączem energetycznym, zasilającym węzeł cieplny Veolii. Na etapie postępowania przetargowego Zamawiający założył likwidację w/w przyłącza, biorąc po uwagę, że użytkownik węzła cieplnego, tj. Veolia opuści zajmowane pomieszczenia węzła. W związku z tym, że Veolia nie opuściła w/w pomieszczeń, należy wykonać zabezpieczenie istniejącego przyłącza do czasu funkcjonowania węzła co. 2) zwiększenie bezpieczeństwa użytkowania obiektu poprzez zamontowanie dodatkowych balustrad zewnętrznych. Konieczność wykonania w/w prac wynika z funkcji jaką będzie pełnił obiekt, a jest to obiekt użyteczności publicznej- żłobek. 3) poprawienie jakości i efektywności wykonanych robót budowlanych. Zamawiający zdecydował o konieczności doposażenia instalacji o dodatkowe elementy automatyki aby poprawić i zwiększyć funkcjonalność budynku. 4) Wykonawca opracował we własnym zakresie instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, która została przekazana Zamawiającemu. Projekt przewidywał wyłącznie oświetlenie awaryjne bez oznaczeń, piktogramów. 5) Na prośbę Zamawiającego Wykonawca doposażył zewnętrzną rozdzielnię układu pomiarowego budynku, na podstawie wytycznych Innogy, co nie było do przewidzenia na etapie postępowania przetargowego. 6) poprawienie jakości wykonanych robót budowlanych. Zamawiający zdecydował o konieczności zmiany sposobu sterowania roletą w pomieszczeniach kuchni aby poprawić i zwiększyć funkcjonalność budynku. Zmiana wykonawcy przedłużyłaby znacząco czas rozpoczęcia procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu żłobka oraz spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego Jednocześnie dokonanie zmiany wykonawcy spowodowałoby utratę gwarancji przez zamawiającego, której obecny wykonawca jest zobligowany udzielić na wykonane roboty budowlane po ich zakończeniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zmiany umowy wynosi netto: 48.877,77 zł (brutto: 60.119,66 zł), co stanowi 1,02% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.