eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie z wolnej ręki, pn.Wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego nr SP.ZP.272.30.2019.II.DT, pn.Przebudowa drogi powiatowej nr 1928D w miejscowości Wojnowice, gmina Czernica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-14

Ogłoszenie nr 560063712-N-2020 z dnia 14-04-2020 r.

Wrocław: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie z wolnej ręki, pn.: Wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego nr SP.ZP.272.30.2019.II.DT, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1928D w miejscowości Wojnowice, gmina Czernica
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510245088-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie z wolnej ręki, pn.: Wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego nr SP.ZP.272.30.2019.II.DT, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1928D w miejscowości Wojnowice, gmina Czernica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.62.2019.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane dla przebudowy drogi powiatowej nr 1928D w miejscowości Wojnowice, gmina Czernica, od przejazdu kolejowego do cmentarza. W ramach zamierzenia przewidziano wykonanie chodników o szerokości użytkowej 1,50 - 2,00 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm drogi; zjazdów na tereny przyległe z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm. Zadanie obejmuje przebudowę ścianki czołowej przepustu oraz wykonanie jednego wpustu wraz z włączeniem do przepustu oraz fragmentaryczne zarurowanie rowów. W miejscach występowania nienormowego pochylenia skarp rowów należy zastosować umocnienie. Całość przedsięwzięcia realizowana będzie na działkach nr 326, obr. Czernica oraz nr: 394; obr. Wojnowice, stanowiących pas drogowy drogi powiatowej nr 1928D, z uwzględnieniem konieczności dowiązania się do stanu istniejącego na działkach sąsiadujących. Przedmiotowe zamierzenie ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa pieszych. 2) Zakres robót a) wykonanie robót przygotowawczych, b) wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, c) wykonanie zjazdów, d) wykonanie chodników, e) przebudowa przepustu, f) montaż oznakowania pionowego i poziomego, g) wykonanie zieleni, h) usunięcie kolizji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane wykonawcy zostały określone załączniku nr 8 i 9 do zaproszenia oraz projekcie umowy - załącznik 10.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 06.11.2019 r. do dnia 20.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) Zmiana dotyczy wydłużenienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, tj. od dnia 06.11.2019 r. do dnia 05.06.2020 r.; 2) Zmiana dotyczy wprowadzenia płatności wynagrodzenia Wykonawcy w II częściach 3) zmiana dotyczy dopisania zasad odbiorów częściowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zadanie obejmuje wykonanie chodnika sąsiadującego z rowami wykonanymi w ramach zadania podstawowego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zadania podstawowego zostało przygotowane w trakcie realizacji robót podstawowych. Na etapie przygotowywania zakresu prac nie można było określić ostatecznego kształtu a w szczególności głębokości rowów ze względu na występujące grunty oraz konieczność zachowania spadku dna rowu. Po wykonaniu rowów wraz z umocnieniem a także częściowej budowie chodnika niezbędnym jest zamontowanie barier ochronnych w celu poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się po nowo wybudowanym chodniku. Bariery należy zamontować w miejscach, gdzie rowy zostały umocnione płytami ażurowymi. Szacowana łączna długość barier wynosi 350m. Mając na uwadze powyższe stwierdzono, iż zachodzi konieczność zlecenia robót dodatkowych. Zakres robót ujęty w niniejszym protokole, nie został uwzględniony w kosztorysie inwestorskim. Wykonawca w dniu 17.03.2020r. złożył za pomocą poczty elektronicznej pismo, w którym wskazuje, iż w związku z podpisaniem w dniu 12.02.2020r. protokołu konieczności nr 1 obejmującego wykonanie bariery zabezpieczającej ruch pieszych na odcinkach chodnika wzdłuż rowów o największej głębokości do wykonania pozostał montaż w/w barierek a następnie roboty wykończeniowe i porządkowe. Działając z zachowaniem najwyższej staranności w odniesieniu do zawartej Umowy niniejszym Wykonawca informuje o zaistnieniu zdarzenia o charakterze Siły Wyższej, tj. pandemii koronawirusa COVID-19 (SARS-CoV-2), która może mieć wpływ na realizację zobowiązań wynikających z Umowy. W związku z ww. pandemią, Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ogłosiła stan zagrożenia zdrowia publicznego o zasięgu międzynarodowym (PHEIC). Powyższe okoliczności mogą powodować dalsze konsekwencje, tj. brak dostępności pracowników, a także brak możliwości zachowania ciągłości dostaw materiałów, co zasygnalizował nam już dostawca przedmiotowych barier. Zdarzenia te mają charakter nadzwyczajny, obiektywny, zewnętrzny, niemożliwy do przewidzenia oraz do zapobieżenia jego skutkom. Ponadto Wykonawca wnioskuje o i umożliwienie Wykonawcy rozliczenie częściowe wykonanych robót do 90% wynagrodzenia określonego w §2 ust. 1 Umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.