Ogłoszenie nr 560056753-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Opatów: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596698-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500039052-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500075346-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Opatowski w Opatowie, Krajowy numer identyfikacyjny 83040921200000,
ul. Ul. Henryka Sienkiewicza
17,
27-500
Opatów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
15 86 84 723, e-mail
przetargi@opatow.pl, faks
15 86 84 721.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.opatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI-II.272.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego termomodernizacji budynków polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych. W zakres robót objętych nadzorem wchodzą roboty budowlane, w tym m. in. stolarskie, ślusarskie, instalacyjne związane z wymianą instalacji co., cwu, wentylacji, zimnej wody, kanalizacji, instalacji pomp ciepła, instalacji gazowej, instalacji pv, wymiany oświetlenia, ocieplenia budynków, ocieplenia pokrycia dachowego.
II.4) Główny kod CPV: 71248000-8
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71540000-5,
71521000-6,
71247000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zad. nr 1 15.11.2017 - 31.08.2018 Zad. nr 2 15.11.2017 - 31.05.2018 Zad. nr 3 15.11.2017 - 31.07.2018 Zad. nr 4 15.11.2017 - 31.08.2018 Zad. nr 5 15.11.2017 - 31.08.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Nadzór inwestorski zadania Zadanie - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Pracownia Projektowa "B&W" Wojciech Nanek,
,
ul.Zwierzyniecka 20/30,
39-400,
Tarnobrzeg, kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji usługi nadzoru inwestorskiego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI OPATÓW
- "Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 150 000,00 litrów dla Powiatowego Zakładu Transportu w Opatowie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kościuszki w Opatowie
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.