eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, świadczona na rzecz Sądu Okręgowego we Wrocławiu oraz sądów rejonowych w Miliczu, Strzelinie i Wołowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 560056620-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Wrocław: Usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, świadczona na rzecz Sądu Okręgowego we Wrocławiu oraz sądów rejonowych w Miliczu, Strzelinie i Wołowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512034-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056144-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 32507336091000, ul. ul. Sądowa 1, 50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 37 04 295, e-mail izabela.graczyk@wroclaw.so.gov.pl, faks 713444959.
Adres strony internetowej (url): http://www.wroclaw.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, świadczona na rzecz Sądu Okręgowego we Wrocławiu oraz sądów rejonowych w Miliczu, Strzelinie i Wołowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DG.2502-2/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pogwarancyjnym serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących własnością Zamawiającego, dzierżawie urządzeń drukujących oraz dostawie materiałów eksploatacyjnych (w tym kaset z tonerem i części eksploatacyjnych), za wyjątkiem papieru i etykiet samoprzylepnych, do wszystkich urządzeń. Usługa będzie świadczona w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu (część I zamówienia) oraz w sądach rejonowych w Miliczu, Strzelinie i Wołowie (część II zamówienia). Serwis techniczny oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dotyczy zarówno sprzętu wynajmowanego, jak i będącego własnością wymienionych sądów. 2. Zakres zamówienia obejmuje: wynajem nowych kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek; instalację wynajmowanych urządzeń i przeszkolenie pracowników sądów w zakresie obsługi tych urządzeń; dostawę i wymianę zużytych części i materiałów eksploatacyjnych na nowe. Materiały będą wymieniane zarówno w sprzęcie wynajmowanym, jak i w sprzęcie, który jest własnością Sądu Okręgowego we Wrocławiu oraz sądów rejonowych w Miliczu, Strzelinie i Wołowie; serwis techniczny sprzętu wynajmowanego oraz sprzętu, który jest własnością Sądu Okręgowego we Wrocławiu oraz sądów rejonowych w Miliczu, Strzelinie i Wołowie; sporządzanie opinii o stanie technicznym sprzętu w przypadku jego całkowitego zużycia; odbiór i utylizację zużytych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przynajmniej dwa razy w miesiącu we wskazanym przez Zamawiającego terminie oraz dostarczenie opakowań zbiorczych na zużyte części zamienne oraz materiały eksploatacyjne; inne czynności konieczne dla zapewnienia prawidłowej i nieprzerwanej pracy urządzeń. 3.Zamówienie jest udzielane w dwóch częściach: a) I część zamówienia - usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, b) II część zamówienia - usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w sądach rejonowych w Miliczu, Strzelinie oraz w Wołowie. 4. Wykonawcy składają oferty odrębnie dla każdej części zamówienia. Można złożyć ofertę na wykonanie tylko jednej części zamówienia albo oferty na wykonanie dwóch części zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załącznikach do SIWZ: a) załącznik nr 1a - opis pierwszej części zamówienia dot. Sądu Okręgowego we Wrocławiu, b) załącznik nr 1b - opis drugiej części zamówienia dot. Sądu Rejonowego w Miliczu, Sądu Rejonowego w Strzelinie oraz Sądu Rejonowego w Wołowie.


II.4) Główny kod CPV: 50323000-5
Dodatkowe kody CPV:

30125110-5,

30192320-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
13.04.2020 - 13.04.2021

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE PRINT-SOL ANNA SOLDAK, , ul. Iwaszkiewicza 6/4, 52-211, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 178393.58 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa polegająca na wynajmie oraz serwisie technicznym kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w sądach rejonowych w Miliczu, Strzelinie oraz w Wołowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE PRINT-SOL ANNA SOLDAK, , ul. Iwaszkiewicza 6/4, 52-211, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 133882.36 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy obu części postępowania. Do umowy wprowadzono klauzulę waloryzacyjną, zgodnie z którą wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie zmianie, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w danym miesięcznym okresie rozliczeniowym (w przypadku zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w danym miesiącu rozliczeniowym w stosunku do miesiąca poprzedniego, po jego ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w formie komunikatu na stronie internetowej GUS zostaną zwaloryzowane o w/w wskaźnik kwoty wskazane w § 4 ust. 1, ust.3 i ust.4 umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy spowodowana została ogłoszeniem Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 i panującą na świecie pandemią w/w choroby. Zaistnienie powyższej sytuacji ma charakter nieprzewidzianej okoliczności, której zarówno ani Zamawiający ani Wykonawca, mimo należytej staranności prowadzonego postępowania, nie byli w stanie przewidzieć. Z uwagi na panującą pandemię w/w choroby jak i w związku z trudnościami dostaw z Chin, ceny zakupu urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych uległy znacznemu wzrostowi w stosunku do średnich cen tych artykułów sprzed wystąpienia pandemii, w oparciu o które Wykonawcy kalkulowali swoje oferty. W tym stanie rzeczy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 j.t.) strony zgodnie postanowiły wprowadzić do umowy klauzulę waloryzacyjną wynagrodzenia brutto Wykonawcy w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.