eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-30

Ogłoszenie nr 560055782-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

Klucze: Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547170-N-2019 z dnia 2019-05-14 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540096870-N-2019 z dnia 17-05-2019 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510121223-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000000, ul. ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 428 508, e-mail klucze@gmina-klucze.pl, faks 326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach, w tym " Utworzenie Żłobka w Gminie Klucze w ramach programu pn.: " Maluch + 2019" . Zakres robót obejmuje: a) - rozbiórka schodów zewnętrznych, betonowych - demontaż schodów drewnianych, wewnętrznych, - rozbiórka dachu nad niższą częścią budynku, - rozbiórka ścian części niższej budynku w miejscu projektowanej klatki schodowej - projektowane przekucia i przebicia przez ściany - usunięcie wypełnienia z 5 wnęk okiennych w ścianie południowej - rozbiórka ścian działowych, - rozebranie posadzek, - rozebranie posadzek, obniżenie poziomu piwnicy i wykonanie podłogi na gruncie. b) - wykonanie przebudowy i nadbudowy części niższej od strony wschodniej z klatką schodową i szybem dźwigu osobowego. - wykonanie tarasu na parterowej części budynku od strony północnej. Projekt zakłada wykonanie płyt żelbetowych pod projektowany taras. Po zdjęciu warstw dachu, odsłonięciu konstrukcji oraz ocenie jej stanu technicznego należy rozważyć ewentualne pozostawienie istniejącego stropu. - wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej nad tarasem jako przedłużenie połaci dachowej projektowanej klatki schodowej. -uzupełnienie stropu w miejscu zdemontowanych schodów wewnętrznych. Projekt zakłada wykonanie płyty żelbetowej rozpiętej pomiędzy ścianami nośnymi. Po demontażu schodów, zdjęciu warstw stropu, odsłonięciu konstrukcji oraz ocenie jej stanu technicznego należy rozważyć ewentualne pozostawienie istniejącego stropu i inne wypełnienie otworu w miejscu istniejących schodów. - wykonanie ścianek działowych - docieplenie dachu oraz północnej ściany budynku wraz z wyprawą tynkarską i wykonanie okładzin elewacyjnych - docieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych piwnic - wymiana parapetów, obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi, montaż klapy dymowej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - przebudowa instalacji odgromowej , orynnowania i obróbek blacharskich - przebudowa/wymiana instalacji wewnętrznych - wykonanie nowych lub naprawa tynków na ścianach i sufitach - malowanie ścian i sufitów - wymiana daszku nad wejściem do piwnicy od strony południowej oraz budowa schodów zewnętrznych - demontaż i wykonanie nowych opasek wokół budynku Celem inwestycji jest dostosowanie budynku do współczesnych standardów, podniesienie walorów estetycznych i użytkowych. Podstawowe parametry obiektu objętego przedmiotem zamówienia: - budynek usługowy - lokalizacja: ul. Rabsztyńska 3, na działce nr.ew.gr.215/18, Klucze, gmina Klucze - powierzchnia zabudowy -356,4 m2 - powierzchnia użytkowa - 645,2 m2 - kubatura budynku - 3 980 m3 - ilość kondygnacji: 2 naziemne i 1 podziemna (piwnice w przyziemiu istniejącego budynku). Dodatkowe informacje: Wymiary elementów konstrukcyjnych należy przyjmować wg rysunków, opisu i obliczeń części konstrukcyjnej. Ścianki HPL w sanitariatach należy wycenić i wykonać jak na rysunkach rzutów. System oddymiania (w tym klapa dymowa) powinien spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. Wymagana powierzchnia czynna oddymiania klapy dymowej powinna wynosić co najmniej 5% pow. rzutu poziomego podłogi klatki i nie mniejsza niż 1m2. Powierzchnia czynna wybranej klapy dymowej min. 1,25m² Okno napowietrzające - Wymagana powierzchnia doprowadzająca czyste powietrze (30% większa, niż powierzchnia czynna oddymiania) - min. 1,63m² Zadaszenie nad wejściem do piwnicy w konstrukcji drewnianej nad istniejącym zamurowanym wejściem do piwnicy przy ścianie południowej. Warstwy zadaszenia analogicznie do dachu nad klatką schodową. Zakres robót nie obejmuje: części robót wykończeniowych w piwnicach budynku, części robót wykończeniowych na I piętrze budynku dostawy i montażu windy. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załącznik nr 5 i nr 6.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45262700-8,

45262690-4,

45453000-7,

45111300-1,

45300000-0,

45330000-9,

45310000-3,

45262520-2,

45410000-4,

45442100-8,

45421000-4,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14.06.2019 do 20.11.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ZRB Paciej, , biuro@zrb-paciej.pl,, Osiecka 3, 32-300, Olkusz, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1746921.39 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy bądź Zamawiającego i których Wykonawca lub Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, w tym dotyczące akty władcze organów władzy publicznej, jak również inne nieprzewidywalne przeszkody i utrudnienia natury faktycznej w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, obiektywnie nie do przewidzenia przy zawarciu umowy i dołożeniu należytej staranności przez Zamawiającego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
3. W dniu 25.03.2020r Wykonawca pismem zwrócił się o przedłużenie terminu ze względu na braki kadrowe oraz utrudnione dostawy materiałów budowlanych spowodowane rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19. 4. W związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374) oraz rozporządzeniem z dnia 24 marca 2020 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii ( Dz.U.2020 poz. 522).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianie ulega termin realizacji umowy do dnia 17.04.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.