Ogłoszenie nr 560055744-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.
Katowice: BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI:
Część 1 zadania dotyczy:
bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko-lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim.
Część 2 zadania dotyczy:
bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach cieszyńskim, mikołowskim, pszczyńskim, raciborskim, rybnickim, wodzisławskim, bielskim i żywieckim.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542004-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540087746-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510106184-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27630300500000,
ul. Lechicka
24,
40-609
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
327 819 211, e-mail
przetargi@zdw.katowice.pl, faks
032 781 92 00.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI: Część 1 zadania dotyczy: bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko-lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim. Część 2 zadania dotyczy: bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach cieszyńskim, mikołowskim, pszczyńskim, raciborskim, rybnickim, wodzisławskim, bielskim i żywieckim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIR/P/190403/1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI: Część 1 zadania dotyczy: bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko-lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim. Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Część 2 zadania dotyczy: bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach cieszyńskim, mikołowskim, pszczyńskim, raciborskim, rybnickim, wodzisławskim, bielskim i żywieckim. Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.06.2019 r. do dnia 31.05.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI: Część 1 zadania dotyczy: bieżącego utrzymania na drogach wojewódzkich sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych, wzbudzanych na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach w powiatach będzińskim, zawierciańskim, bieruńsko-lędzińskim, gliwickim, kłobuckim, lublinieckim, myszkowskim i tarnogórskim |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KONSORCJUM LIDER: PRZEDSIĘBIORSTWO - USŁUGOWO - HANDLOWE PALIAN SP. Z O.O.,
palian@palian.pl,
UL. FABRYCZNA 29,
43-100,
TYCHY, kraj/woj.
śląskie
PARTNER: SYNCHROGOP MAREK CIESIELSKI SPÓŁKA JAWNA,
,
UL. FABRYCZNA 15,
40-611,
KATOWICE, kraj/woj.
śląskie
PARTNER: INSTALEKT MAREK MICOR I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA,
,
UL. LOTNICZA 41,
43-300,
BIELSKO BIAŁA, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia umownego z uwagi na wystąpienie ponadprzeciętnej ilości awarii sygnalizacji świetlnych (nieobjęte zamówieniem podstawowym w zakresie ilościowym), która spowodowała wyczerpanie puli środków przeznaczonych w umowie na awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych (wzrost o kwotę netto 18 187,00 zł tj. brutto 22 370,01 zł).
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynagrodzenia umownego wynikła z konieczności zwiększenia środków finansowych przewidzianych w umowie na awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych nieobjęte zamówieniem podstawowym w zakresie ilościowym. Przygotowując opis przedmiotu zamówienia i szacując ilość napraw awaryjnych koniecznych do przeprowadzenia oparto się na doświadczeniach z lat ubiegłych. W trakcie realizacji przedmiotowej umowy okazało się, że wystąpiła ponadprzeciętna ilość awarii sygnalizacji świetlnych, która spowodowała wyczerpanie puli środków przeznaczonych w umowie na awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych.
W związku z koniecznością zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez ciągłość pracy sygnalizacji świetlnych należy dokonać zmiany wynagrodzenia umownego na podstawie zapisów art. 144, ust. 1, pkt 2. ponieważ:
? nie można wyłonić nowego wykonawcy realizującego prace związane z usuwaniem awarii sygnalizacji świetlnych z powodów technicznych. Awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych związane są z wymianą poszczególnych elementów sygnalizacji, które są niesprawne z powodu dewastacji lub ich naturalnego zużycia. W zdecydowanej ilości przypadków elementy konieczne do wymiany są identyfikowane przez Wykonawcę realizującego czynności związane z bieżącym utrzymaniem sygnalizacji w trakcie cotygodniowych objazdów sieci dróg wojewódzkich. W związku z powyższym wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem sygnalizacji i usuwaniem ich awarii są ściśle ze sobą powiązane i zapewniają możliwie najkrótszy czas usuwania awarii;
? wyłonienie nowego wykonawcy realizującego prace związane z usuwaniem awarii sygnalizacji świetlnych spowodowałoby wzrost kosztów usuwania awarii. Wzrost kosztów wynikałby z dodatkowych kosztów dojazdu i dodatkowych kosztów pracy Wykonawcy, który mógłby podjąć stosowane działania dopiero po uzyskaniu stosownych informacji pochodzących od Wykonawcy realizującego zadanie związane z bieżącym utrzymaniem sygnalizacji;
? zmiana wynagrodzenia umownego stanowi ok. 13% wartości umowy przed wnioskowaną zmianą wynagrodzenia umownego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.