eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Rozbudowa Zakładu Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej o pawilon łóżkowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 560054995-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Rzeszów: Rozbudowa Zakładu Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej o pawilon łóżkowy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 73248-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 80498-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 90432-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000, ul. ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 509 047, e-mail przetargi@zoz2.pl, faks 178 538 394.
Adres strony internetowej (url): www.zoz2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Zakładu Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej o pawilon łóżkowy

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zakładu Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej o pawilon łóżkowy. 2. Zadanie obejmuje: 1) Roboty budowlane z wyposażeniem pomieszczeń. 2) Roboty instalacyjne wod-kan i CO przyłącza zewnętrzne. 3) Wentylacja mechaniczna. 4) Przebudowa sieci elektrycznej wraz z projektem wykonawczym w oparciu o warunki usunięcia kolizji zgodnie z pismem PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów znak Nr RE1/RM/JJ/09/87/102/2016, które stanowi załącznik Nr 12 do SIWZ. 5) Instalacja elektryczna. 3. Szczegółowy zakres robót precyzują przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. UWAGA I: Dokumentacja Projektowa do wglądu w Dziale Technicznym ZOZ Nr 2 w Rzeszowie w pok. 313 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (tel. 17 85 090 56) . Projektów wykonawczych brak. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej, 36-030 Błażowa, ul. Piłsudskiego 6. UWAGA II: - Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania okien i drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy. - Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. - Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte rozbudową należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. - Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. - Wykonawca jest zobowiązany oczyszczać koła pojazdów zawsze przed wyjazdem na drogę publiczną. - Złom pozyskany z rozbudowy Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do punktu skupu złomu w Błażowej oraz złoży na wskazanym miejscu. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 kodeksu pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty fundamentowe; b) roboty betoniarskie w zakresie słupów; c) roboty murarskie w zakresie ścian; d) roboty betoniarskie w zakresie wieńców, nadproży i stropów; e) roboty w zakresie konstrukcji dachowej; f) roboty dekarskie w zakresie pokrycia dachowego; g) instalacje sanitarne; h) instalacje elektryczne; i) instalacje wentylacyjne; j) stolarka drzwiowa i okienna; k) roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne; l) przebudowa przyłączy w terenie działki; m) wykonania ścianek działowych wraz z izolacją; n) wykonania gładzi szpachlowych; o) malowania ścian; p) wymiany oraz montażu stolarki drzwiowej; q) wykonania robót instalacyjnych; r) wykonania robót malarskich; s) wykonania zabezpieczenia okien konstrukcją stalową, przegląd i konserwację; t) wykonania robot murarskich oraz okładzinowych; u) montaż oraz demontaż rusztowań. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) - zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik Nr 9), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik Nr 10) oraz w Załącznikach Nr 11-15. 8. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi minimum 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik Nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 36-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 36 miesięcy - podlegać będzie odrzuceniu. 10. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 11. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 12. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres do dnia 30.12.2018 r. Aneksem Nr 1 z dnia 18.06.2018 r. termin okresu realizacji umowy został wydłużony (na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zgodnie z zapisami umowy) do dnia 29.03.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowa Zakładu Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej o pawilon łóżkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo-Budowlany Janusz Golema, , ul. Siemieńskiego 14, 35-234, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8501539.13 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. Treść § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2.Wysokość wynagrodzenia wraz z podatkiem VAT, za realizację całości przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy ustala się na kwotę: 7 041 670,67 zł/netto (słownie zł: siedem milionów czterdzieści jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 67/100), 8 661 254,92 zł/brutto (słownie zł: osiem milionów sześćset sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście pięćdziesiąt cztery złote 92/100)." 2. W § 1 ust. 6 po lit. "v" dodaje się literę "w" w brzmieniu: "w. wykonanie modernizacji istniejącego układu pomiarowego." 3. W § 2 ust. 1 lit. b datę 28 lutego 2019 r. zastępuje się datą 30 kwietnia 2019 r. 4. W § 2 ust. 1 lit. c datę 29 marca 2019 r. zastępuje się datą 30 maja 2019 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. Treść § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2.Wysokość wynagrodzenia wraz z podatkiem VAT, za realizację całości przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy ustala się na kwotę: 7 041 670,67 zł/netto (słownie zł: siedem milionów czterdzieści jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 67/100), 8 661 254,92 zł/brutto (słownie zł: osiem milionów sześćset sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście pięćdziesiąt cztery złote 92/100)." 2. W § 1 ust. 6 po lit. "v" dodaje się literę "w" w brzmieniu: "w. wykonanie modernizacji istniejącego układu pomiarowego." 3. W § 2 ust. 1 lit. b datę 28 lutego 2019 r. zastępuje się datą 30 kwietnia 2019 r. 4. W § 2 ust. 1 lit. c datę 29 marca 2019 r. zastępuje się datą 30 maja 2019 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Treść § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2.Wysokość wynagrodzenia wraz z podatkiem VAT, za realizację całości przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy ustala się na kwotę: 7 041 670,67 zł/netto (słownie zł: siedem milionów czterdzieści jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 67/100), 8 661 254,92 zł/brutto (słownie zł: osiem milionów sześćset sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście pięćdziesiąt cztery złote 92/100)." 2. W § 1 ust. 6 po lit. "v" dodaje się literę "w" w brzmieniu: "w. wykonanie modernizacji istniejącego układu pomiarowego." 3. W § 2 ust. 1 lit. b datę 28 lutego 2019 r. zastępuje się datą 30 kwietnia 2019 r. 4. W § 2 ust. 1 lit. c datę 29 marca 2019 r. zastępuje się datą 30 maja 2019 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
1. Treść § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2.Wysokość wynagrodzenia wraz z podatkiem VAT, za realizację całości przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy ustala się na kwotę: 7 041 670,67 zł/netto (słownie zł: siedem milionów czterdzieści jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 67/100), 8 661 254,92 zł/brutto (słownie zł: osiem milionów sześćset sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście pięćdziesiąt cztery złote 92/100)." 2. W § 1 ust. 6 po lit. "v" dodaje się literę "w" w brzmieniu: "w. wykonanie modernizacji istniejącego układu pomiarowego." 3. W § 2 ust. 1 lit. b datę 28 lutego 2019 r. zastępuje się datą 30 kwietnia 2019 r. 4. W § 2 ust. 1 lit. c datę 29 marca 2019 r. zastępuje się datą 30 maja 2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) oraz treści zapisu § 16 przedmiotowej umowy Strony zgodnie dokonują zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do wysokości wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy o roboty dodatkowe oraz w stosunku do terminu zakończenia całości robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy i terminu zakończenia realizacji umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony zgodnie ustaliły konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu modernizacji istniejącego układu pomiarowego. Zakład Energetyczny wydał nowe decyzje nakazujące dostosowanie istniejących tablic rozdzielczych do przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Konieczność modernizacji istniejącej rozdzielni RGNN wynika za faktu, iż obecna rozdzielnia jest zasilana napięciem 40 kW, gdzie docelowo zapotrzebowanie na cały obiekt wyniesie 123 kW. Z uwagi na brak rozwiązania w projekcie robót elektrycznych zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych. Zgodnie z zapisami § 2 ust. 4 umowy termin zakończenia całości robót budowlanych oraz termin zakończenia realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku: a) oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Integralną częścią aneksu jest kosztorys, który określa zakres robót dodatkowych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.