eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 560053006-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Gronowo Elbląskie: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550779-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500100468-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500137957-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 17074807000000, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 315 623, e-mail e.zajac@gminagronowo.pl, faks 552 315 623.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminagronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZRGo.ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół, mieszczącego się przy ul. Malborskiej 43 w miejscowości Jegłownik. Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych" dla części budynku objętej dofinansowaniem (tj. koszty kwalifikowane) oraz dla części budynku nie objętej dofinansowaniem (koszty niekwalifikowane). 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in. roboty związane z wykonaniem następujących prac: 1. Docieplenie części dachu budynku od zewnątrz płytami styropianowymi EPS 100 gr. 20cmo współczynniku l=0,038 W/mK (zgodnie z projektem). 2. Wymianę stolarki okiennej na nową o współczynniku U=1,1 W/m2K. 3. Wymianę stolarki drzwiowej na nową o współczynniku U=1,5 W/m2K. 4. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku: a) S1 - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 16cm o współczynniku l=0,040 W/mK; b) S2 - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 5cm o współczynniku l=0,040 W/mK; 5. Docieplenie ścian zewnętrznych w gruncie płytami ze styroduru z ekstrudowanej pianki polistyrenowej XPS gr. 10cm o współczynniku l=0,035 W/mK wraz z wykonaniem hydroizolacji pionowej i poziomej ścian. 6. Modernizację instalacji grzewczej poprzez: - zmianę źródła ciepła z kotła węglowego na układ pomp ciepła z instalacja gazową, - demontaż istniejącej instalacji c.o. oraz montaż nowej instalacji c.o. wraz z regulacją, 7. Modernizację instalacji elektrycznej poprzez: - budowę wewnętrznych instalacji elektrycznych 0,23/ 0,4 kV; - montaż opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, - modernizację instalacji odgromowej, - modernizację istniejących rozdzielnic, - pomiary elektryczne. 3. Budynek objęty robotami budowlanymi zlokalizowany jest przy ul. Malborskiej 43 w miejscowości Jegłownik, pełni on funkcję oświatową, w której znajduje się szkoła podstawowa i przedszkole publiczne. Budynek znajduje się na terenie działek o numerach: 388/1, 388/2, 387. W budynku na parterze zlokalizowane są sale przedszkolne oraz sale lekcyjne w części szkolnej. Ponadto na parterze znajduje się hol wejściowy, gabinet administracyjny, pomieszczenia nauczycieli, kuchnia wraz ze stołówką, węzeł sanitarny, sala gimnastyczna z szatniami i węzłami sanitarnymi oraz pomieszczenie konserwatora i pomieszczenie kotłowni. Na piętrze znajdują się sale lekcyjne oraz węzeł sanitarny. 4. Inwestycja realizowana będzie ze środków zewnętrznych dla części budynku objętej dofinansowaniem, mieszczącego się na działkach nr 387 oraz 388/1 obręb Jegłownik oraz ze środków własnych dla części nie objętej dofinansowaniem, mieszczącej się na działce nr 388/2 obręb Jegłownik. Roboty niezbędne do wykonania inwestycji określa projekt budowlany, który sporządzony jest kompleksowo dla całego budynku, a szczegółowy zakres prac dla poszczególnych części określają przedmiary robót z dopiskiem "koszty kwalifikowane" (dla części budynku objętej dofinansowaniem) oraz "koszty niekwalifikowane" (dla części budynku nie objętej dofinansowaniem). 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: 1) projekt budowlano-wykonawczy. Branża architektoniczno-konstrukcyjna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki nr 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - wymagania ogólne, roboty budowlane: architektura, konstrukcja. Branża architektoniczna, konstrukcyjna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 2 do SIWZ, 3) projekt budowlano-wykonawczy. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki nr 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 3 do SIWZ, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Projekt budowlany. Branża elektryczna. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo ul. Malborska 43 załącznik nr 5 do SIWZ, 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża elektryczna. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo ul. Malborska 43 załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Audyt energetyczny Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 - załącznik nr 7 do SIWZ, 8) Przedmiar - branża architektura, konstrukcja. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty kwalifikowane),(pomocniczo) - załącznik nr 8 do SIWZ, 9) Przedmiar - branża architektura, konstrukcja. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty niekwalifikowane),(pomocniczo) - załącznik nr 9 do SIWZ, 10) Przedmiar robót. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty kwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 10 do SIWZ, 11) Przedmiar robót. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty niekwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 11do SIWZ. 12) Przedmiar robót. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo, ul. Malborska 43 (roboty kwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 12 do SIWZ, 13) Przedmiar robót. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo, ul. Malborska 43 (roboty niekwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji, która stanowi załącznik do SIWZ należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie przebiegu budowlanego odcinaka instalacji gazowej oraz instalacji pomp ciepła, będących częścią składową nowo budowanej instalacji centralnego ogrzewania. 7. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności kontraktowej Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000-zł. 8. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 9. W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców, zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. . 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub podwykonawców pracowników ogólnobudowlanych na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 1066 ze zm.). Dla udokumentowania tego faktu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób przy realizacji zamówienia. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób przy realizacji zamówienia tj. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia pracowników na podstawie umów o pracę. Za niespełnienie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszym punkcie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1) 500,00 zł za każdego pracownika ogólnobudowlanego zatrudnionego przy realizacji zadania na innej podstawie niż umowa o pracę, za każdy dzień;, 2) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45231000-5,

45315000-8,

45316000-5,

45331100-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
27/03/2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
w zakresie terminu wykonania zamówienia: wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej stranności

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na konieczność zmian dokonywanych w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zamówienia, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, niezbędna i uzasadniona jest zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.