eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa ulicy Siecznej na odcinku od projektowanego ronda w ulicy Głębockiej ca 370,0m w kierunku Marek tj. do dz. ew. nr 43/8 z obrębu 4-16-34 w Dzielnicy Białołęka w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 560051749-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Warszawa: Budowa ulicy Siecznej na odcinku od projektowanego ronda w ulicy Głębockiej ca 370,0m w kierunku Marek tj. do dz. ew. nr 43/8 z obrębu 4-16-34 w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555306-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510168704-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 44 38 406, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks 22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl , https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ulicy Siecznej na odcinku od projektowanego ronda w ulicy Głębockiej ca 370,0m w kierunku Marek tj. do dz. ew. nr 43/8 z obrębu 4-16-34 w Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-II-WZP-271.47.2019.MRO/PN-b

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji drogowej obejmującej: budowę ulicy Siecznej na odcinku od projektowanego ronda w ulicy Głębockiej ca 370,0m w kierunku Marek tj. do dz. ew. nr 43/8 z obrębu 4-16-34 w Dzielnicy Białołęka w Warszawie. 2.2 Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) robót drogowych: budowy jezdni o długości ok 370m, szerokości 6,0m z chodnikiem i ścieżką rowerową, 2) budowę przepustu drogowego DN 800, 3) budowę 3 przepustów drogowych DN 800, 4) budowę oświetlenia, 5) wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu, 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej. 2.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ w skład której wchodzą: 1) Projekt budowlany zagospodarowania terenu, 2) Projekt budowlany branży drogowej z inwentaryzacją zieleni, 3) Projekt Stałej Organizacji Ruchu, 4) Projekt budowlany budowy przepustu drogowego DN 800-Technologia 5) Projekt budowlany budowy przepustu drogowego DN 800-Konstrukcja 6) Projekt budowlany budowy oświetlenia, 7) Projekt budowlany budowy 3 przepustów drogowych DN 800, 8) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) - drogowy i organizacji ruchu budowy ul. Siecznej, 9) Przedmiar robót drogowych, 10) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) - budowy przepustu drogowego DN 800, 11) Przedmiar robót budowy przepustu drogowego DN 800, 12) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) budowy trzech przepustów drogowych DN 800, 13) Przedmiar robót budowy trzech przepustów drogowych DN 800, 14) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) budowy oświetlenia, 15) Przedmiary robót budowy oświetlenia, nadto wymogach określonych w decyzjach, uzgodnieniach, warunkach technicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i we wzorze umowy ( zał. nr 5 do SIWZ). 2.4 Rozwiązania równoważne - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwoleniu wodno-prawnym) o Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), o Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.5 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej 1) Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej opisanej w SIWZ Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 6 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia tj. : o 4 pracowników wykonujących roboty brukarskie, o 2 pracowników wykonujących roboty bitumiczne. 2) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. (Pod pojęciem zatrudnionych należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.). 2.6 Długość okresu gwarancji Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia t.j.: 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, za który Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt.10.2 lit B SIWZ . 2.7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, należy go wykonać w oparciu o załączone przedmiary robót, dokumentację budowlano - wykonawczą oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym, który Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować na podstawie otrzymanej dokumentacji budowlano wykonawczej pod kątem rodzajów i ilości robót. Kosztorys ofertowy stanowi materiał pomocniczy i nie podlega ocenie. 2.8. Zamawiający wymaga Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (kwota brutto). 2.9. Wspólny Słownik Zamówień CPV Główny kod CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg, Dodatkowe kody CPV: 45111000-8 - roboty w zakresie burzenia; roboty ziemne 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - roboty w zakresie budowy dróg 45233221-4 - malowanie nawierzchni 45233290-8 - instalowanie znaków drogowych 45112710-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45112100-6 - roboty w zakresie kopania rowów 45220000-5 - roboty inżynieryjne i budowlane 45244000-9 - wodne roboty budowlane 45231400-9 - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45316110-9 - instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45317300-5 - elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 2.10. Termin realizacji zamówienia. a) Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30 czerwca 2020r. b) Na dzień odbioru końcowego przedmiotu zamówienia musi być wykonana budowlana dokumentacja powykonawcza (w 2-ch egzemplarzach, w formie papierowej i elektronicznej na CD/DVD), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza musi zawierać wykaz zmian gruntowych aktualizujący użytki gruntowe w działkach objętych inwestycją.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45111200-0,

45233140-2,

45233221-4,

45233290-8,

45112710-5,

45112100-6,

45220000-5,

45244000-9,

45231400-9,

45316110-9,

45317300-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta do dnia 30 czerwca 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"Fal-Bruk" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa , m.dziurdziak@falbruk.pl m.morawski@falbruk.pl , ul. Sarabandy 42, 02-868, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2212770.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wystąpienie robót dodatkowych, zwiększenie wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpienie robót dodatkowych określonych w protokole konieczności, nieobjętych zamówieniem podstawowym i niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.