eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.Roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 560045239-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Poznań: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540234116-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510264822-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
PEŁNOMOCNIK: GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka partnerska siedzibą w Poznaniu, ul. Szelągowska 27, 61-626 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372186, NIP: 9721222511, www.gjw.pl, e-mail: wcwi@gjw.com.pl



I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000, ul. 28 Czerwca 1956 r. 404, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 686 984, e-mail zamowienia@wcwi.com.pl, faks 616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/WCWI/2019/5

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu z podziałem na 2 (słownie: dwie) części (dalej także "Zadania").


II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

71000000-8,

71631440-6,

32500000-8,

30200000-1,

32573000-0,

39100000-3,

44112200-0,

79932000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AK-BUD KURANT spółka jawna, inwestycje@ak-bud.com.pl, ul. Czechosłowacka 103/1, 61-425, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 262000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) zgodnie z §18 ust. 3 pkt. 3 Umowy, zgodnie z którym zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: zmiany zakresu rzeczowego robót w szczególności w razie konieczności wykonania robót zamiennych. Wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie stosownie do zasad określonych w § 14 ust. 12 Umowy. 2) zgodnie z §14 ust. 12 Umowy w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zaniechania wykonania określonych robót Strony ustalą ich zakres i wartość w protokole konieczności. Protokół ten po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowić podstawę do odpowiedniej zmiany Umowy. Roboty te będą rozliczane kosztorysem powykonawczym, według KNR, KNNR i KNP, a w przypadku braku odpowiadających robotom tabel, w oparciu o kalkulację indywidualną nakładów rzeczowych. Do ustalenia wartości robót Wykonawca zastosuje czynniki cenotwórcze (R, Kp, Z) oraz ceny materiałów z wliczonymi kosztami zakupu i sprzętu nie wyższe niż z "BISTYP" z okresu ich wbudowania. Materiały nie ujęte w tych wydawnictwach rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego rachunków zakupu. 3) w celu osiągnięcia rezultatu Umowy jakim jest realizacja robót budowlanych zgodnie z §2 ust. 1 Umowy Strony zawierają niniejszy Aneks, którego przedmiotem jest uregulowanie sposobu wykonywania przez Wykonawcę Robót dodatkowych i zamiennych w zakresie branży budowlanej dalej "Roboty Dodatkowe i Zamienne." 4) Szczegółowy zakres Robót Dodatkowych i Zamiennych wraz ze szczegółową wyceną tych Robót Zamiennych zawiera Protokół konieczności nr 1, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Aneksu. 5) okoliczności, o których mowa powyżej w pkt. 3-4, które są podstawą zmiany wynagrodzenia wykonawcy oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, spełniają warunki zmiany Umowy których mowa w pkt. 2-5 Preambuły . 9) Zmiany określone powyżej powodują zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w kwocie: 12.252,38 złotych (słownie: dwanaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt dwa złote 38/100) netto powiększone o należny podatek VAT. 10) Zmiany określone powyżej powodują zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, których szczegółowy zakres określa Protokół konieczności nr 1.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.