Ogłoszenie nr 560045239-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.
Poznań: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540234116-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510264822-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
PEŁNOMOCNIK: GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka partnerska siedzibą w Poznaniu, ul. Szelągowska 27, 61-626 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372186, NIP: 9721222511, www.gjw.pl, e-mail: wcwi@gjw.com.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000,
ul. 28 Czerwca 1956 r.
404,
61-441
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 686 984, e-mail
zamowienia@wcwi.com.pl, faks
616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/WCWI/2019/5
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z aranżacją powierzchni zlokalizowanej na poziomie +3 w budynku nr 404 na potrzeby biurowe Wydziału Gospodarki Komunalnej UMP oraz remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu z podziałem na 2 (słownie: dwie) części (dalej także "Zadania").
II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
71000000-8,
71631440-6,
32500000-8,
30200000-1,
32573000-0,
39100000-3,
44112200-0,
79932000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont i modernizacja powierzchni biurowej zlokalizowanej na poziomie +1 w budynku nr 406 przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AK-BUD KURANT spółka jawna,
inwestycje@ak-bud.com.pl,
ul. Czechosłowacka 103/1,
61-425,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) zgodnie z §18 ust. 3 pkt. 3 Umowy, zgodnie z którym zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: zmiany zakresu rzeczowego robót w szczególności w razie konieczności wykonania robót zamiennych. Wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie stosownie do zasad określonych w § 14 ust. 12 Umowy.
2) zgodnie z §14 ust. 12 Umowy w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zaniechania wykonania określonych robót Strony ustalą ich zakres i wartość w protokole konieczności. Protokół ten po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowić podstawę do odpowiedniej zmiany Umowy. Roboty te będą rozliczane kosztorysem powykonawczym, według KNR, KNNR i KNP, a w przypadku braku odpowiadających robotom tabel, w oparciu o kalkulację indywidualną nakładów rzeczowych. Do ustalenia wartości robót Wykonawca zastosuje czynniki cenotwórcze (R, Kp, Z) oraz ceny materiałów z wliczonymi kosztami zakupu i sprzętu nie wyższe niż z "BISTYP" z okresu ich wbudowania. Materiały nie ujęte w tych wydawnictwach rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego rachunków zakupu.
3) w celu osiągnięcia rezultatu Umowy jakim jest realizacja robót budowlanych zgodnie z §2 ust. 1 Umowy Strony zawierają niniejszy Aneks, którego przedmiotem jest uregulowanie sposobu wykonywania przez Wykonawcę Robót dodatkowych i zamiennych w zakresie branży budowlanej dalej "Roboty Dodatkowe i Zamienne."
4) Szczegółowy zakres Robót Dodatkowych i Zamiennych wraz ze szczegółową wyceną tych Robót Zamiennych zawiera Protokół konieczności nr 1, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Aneksu.
5) okoliczności, o których mowa powyżej w pkt. 3-4, które są podstawą zmiany wynagrodzenia wykonawcy oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, spełniają warunki zmiany Umowy których mowa w pkt. 2-5 Preambuły .
9) Zmiany określone powyżej powodują zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w kwocie: 12.252,38 złotych (słownie: dwanaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt dwa złote 38/100) netto powiększone o należny podatek VAT.
10) Zmiany określone powyżej powodują zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, których szczegółowy zakres określa Protokół konieczności nr 1.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana nawierzchni jezdni na ul. W. Reymonta w Poznaniu, na odcinku od ul. S. Wyspiańskiego do ronda J. Nowaka-Jeziorańskiego - jezdnia zachodnia
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Wykonanie oznakowania poziomego (materiałami i sprzętem wykonawcy) wybranych ciągów dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie.
- Wykonanie projektu i instalacji drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 306 (ul. Błonie) z drogą powiatową nr 2501P ( ul. Kościańską) w Stęszewie, km 49+085
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.