eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej)



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 560044696-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Konstancin-Jeziorna: Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629379-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500254269-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14201312000000, ul. ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 711 90 37, 711 90 48, e-mail inwestycje@stocer.pl, faks 22 711 90 37.
Adres strony internetowej (url): www.stocer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN 64/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet nr 3 i 4


II.4) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
max 30 dni od daty podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AjroHuntleigh Polska Sp. zo.o., , ul. Ks. Wawrzyniaka 2, 62-052, Komorniki, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 211600.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AjroHuntleigh Polska Sp. zo.o., , ul, Ks. Wawrzyniaka 2, 62-052, Komorniki, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 115600.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie termi nu realizacji zamówienia do dnia 29.11.2018r

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 14.11.2018 Wykonawca pismem zwrócił się do Zamawiającego z prośbą o zmianę terminu realizacji zamówienia. Uzasadnienie: opóźnienie w realizacji nastąpiło z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, to jest zostało spowodowane dostawą przez Producenta wadliwych części, co spowodowało, iż przedmiot zamówienia wymagał powtórnej diagnostyki i podjęcia działań naprawczych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.