Ogłoszenie nr 560043902-N-2020 z dnia 10-03-2020 r.
Kraków: Komisariat Policji VIII w Krakowie-Nowej Hucie, osiedle Zgody 10 - przebudowa budynku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566474-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540138043-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510217683-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31-571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Komisariat Policji VIII w Krakowie-Nowej Hucie, osiedle Zgody 10 - przebudowa budynku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.59.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku o powierzchni użytkowej 4409 m2 Komisariatu Policji VIII w Krakowie - Nowej Hucie, osiedle Zgody 10 (w tym m.in.: termomodernizacja budynku z wymianą stolarki, wymiana instalacji wewnętrznych na nowe, przebudowa klatki schodowej, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, malowanie ścian wewnętrznych, remont podwórka wraz z wymiana ogrodzenia, montaż 2 szt. urządzeń typu platforma, podnośnik dla niepełnosprawnych) wraz z zaprojektowaniem i budową systemu instalacji antenowej łączności radiotelefonicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa - załącznik 11a do SIWZ, program funkcjonalno-użytkowy zaprojektowania i budowy systemu instalacji antenowej łączności - załącznik 11b do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 12 do SIWZ, z zastrzeżeniem zdań następnych. W stosunku do dokumentacji projektowej Zamawiający wymaga, aby zabudowywana stolarka zewnętrzna spełniała warunek: współczynnik przenikania ciepła mniejszy bądź równy odpowiednio: 0,9 W/(m2*K) dla okien, 1,3 W/(m2*K) dla drzwi. W odniesieniu do dokumentacji projektowej (branża teletechniczna) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji inwestycji uwzględnić uwarunkowania wskazane w pkt IV Załącznika nr 11b do SIWZ. 3. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 9. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 10. Wymagany termin realizacji umowy: do 25 miesięcy od daty przekazania placu budowy, przy czym przekazanie placu budowy nastąpi w terminie określonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 miesięcy i nie dłuższym niż 6 miesięcy od zawarcia umowy
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Zamawiający przewiduje, że przekaże Wykonawcy placu budowy w terminie nie krótszym niż 5 miesięcy i nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Termin realizacji zamówienia: do 25 miesięcy od daty przekazania placu budowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Umowa na wynajem tymczasowej siedziby dla Użytkowników budynku Komisariatu Policji VIII została podpisana w dniu 21.01.2020r., co otwarło drogę do dokonania ustaleń co do faktycznego zakresu koniecznych do wykonania prac adaptacyjnych, umożliwiających korzystanie z budynku zastępczego przez Policję (roboty w branży elektrycznej, teletechnicznej, wykończeniowej, podziału na strefy bezpieczeństwa, itp.). Specyfika tych prac powoduje, że wymagane będzie ponadto wykonanie czasochłonnych uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Krakowie (budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych). Finalnie więc dopiero po:
o dokonaniu wszelkich uzgodnień,
o fizycznym zrealizowaniu prac dostosowawczych obiektu siedziby tymczasowej KP VIII,
o przeniesieniu użytkowników obecnej siedziby KP VIII,
możliwym będzie dokonanie przekazania placu budowy Wykonawcy zadania inwestycyjnego "KP VIII w Krakowie Nowej Hucie - przebudowa budynku". Szacowany możliwy termin przekazania placu budowy to 04.05.2020 roku.
W związku z powyższym oraz biorąc pod uwagę, że jest to okoliczność niezależna od Wykonawcy, na podstawie par. 33 ust. 3 Umowy, Zamawiający zawarł aneks do Umowy, w ramach którego zmieniony zostanie par. 3 ust. 1 umowy na następujący: "Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w okresie 04.05.2020 roku."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana umowy nie niesie za sobą zmiany wynagrodzenia
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.