Ogłoszenie nr 560042796-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.
Warszawa: Budowa sali gimnastycznej dla IX Liceum Ogólnokształcącego im. K. Hoffmanowej przy ul. Hożej 88 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj" (znak sprawy ZP-23/19)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562999-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540137249-N-2019; 540146417-N-2019; 540150994-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510194809-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001080,
ul. Nowogrodzka
43,
00-691
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 93 93, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 443 94 85.
Adres strony internetowej (url): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej dla IX Liceum Ogólnokształcącego im. K. Hoffmanowej przy ul. Hożej 88 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj" (znak sprawy ZP-23/19)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-23/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej dla IX Liceum Ogólnokształcącego im. K. Hoffmanowej przy ul. Hożej 88 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj", w oparciu o: 1) Program funkcjonalno-użytkowy sali sportowej usytuowanej na terenie IX L.O. im. Klementyny Hofmanowej przy ul. Hożej 88 w Warszawie. Ww. program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dane ogólne: - powierzchnia działki ok. 8 924,70 m2, - powierzchnia zabudowy ok. 2 011,00 m2, - kubatura ok. 16 523,5 m3, - szerokość maks. x długość maks. ok. 35,05 m x 44,64 m W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in.: 1) opracowania zawierającego: a) dokumentację projektową, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z późniejszymi zmianami z dn. 22 września 2015 r. (Dz. U. 2012 poz. 462), stanowiącą podstawę do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, ekspertyzami, uwzględniającą: - projekt zagospodarowania terenu uwzględniający konieczność przebudowy istniejącej infrastruktury (nowy przebieg sieci wod - kan.). Należy wykonać projekty przebudowy i uzgodnić z gestorami sieci, - projekt budowlany i wykonawczy, architektoniczny i konstrukcyjny sali sportowej wraz z projektami budowlano - wykonawczymi instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z instalacją p-poż, instalacji cieplnych, wraz z modernizacją lub wykonaniem nowego węzła cieplnego, wykonaniem przyłącza sieci cieplnej z istniejącego węzła, instalacji wentylacji mechanicznej klimatyzacji, instalacji elektrycznych i drogowy ze wszystkimi charakterystycznymi elementami z podaniem wszystkich wymiarów i domiarów, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, b) specyfikację techniczną ogólną i szczegółową wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129), c) kosztorysy inwestorskie, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130, poz. 1389), zwanego dalej "opracowaniem", Szczegółowy zakres opracowania zawiera załącznik nr 1 do umowy. 2) robót budowlanych zgodnie z wykonanym opracowaniem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym, (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - prace związane z budową sali gimnastycznej: a) roboty ogólnobudowlane (murarskie, betonowe, zbrojeniowe, tynkarskie, malarskie, okładzinowe), b) roboty elektryczne (instalacje elektryczne, oddymiania, sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania, systemu telewizji dozorowej, systemu nagłośnienia, instalacji telefonicznej i komputerowej, instalacji fotowoltaicznej), c) roboty sanitarne (instalacje wod.-kan., c.o., c.t., c.w.u., wentylacji i klimatyzacji). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia uprawomocnienia się Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczeń pracodawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia uzyskania ostatecznej Decyzji o pozwoleniu na budowę do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu oświadczeń pracodawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę w terminach określonych w §4 ust.4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w umowie.
II.4) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45400000-1,
71240000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy - do dnia 30 października 2021r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa sali gimnastycznej dla IX Liceum Ogólnokształcącego im. K. Hoffmanowej przy ul. Hożej 88 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Robót Sanitarnych i Budowlanych INSTAL-BUD Andrzej Onopiak,
,
ul. Madziarów 21,
04-444,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zgodnie z Aneksem nr 1 w umowie wprowadza się zmiany dot. płatności i robót w poszczególnych etapach. Zmiana dotyczy zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 2 do aneksu.Umowny termin zakończenia robót i wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nie ulega zmianie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny dokonania zmian w umowie zostały określone w protokole konieczności z dnia 12.02.2020r., tj. w związku z przygotowywaną decyzją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego dotyczącą zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów na działce ew. nr 93 z obrębu 5-05-01 związaną z realizacją inwestycji, polegającej na budowie sali gimnastycznej przy ul. Hożej 88 na podstawie umowy ŚRÓ/WID/C/ŚRD/V/P1/42/23/2019/1107/46/20/12/21/2044 z dnia 2.09.2019r. zostanie naliczona oplata za zezwolenie usunięcia drzew i krzewów w wysokości ok. 90 000,00 zł
Z uwagi na konieczność uiszczenia opłaty w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, uwzględniając ograniczone możliwości budżetowe m. st. Warszawy w roku 2020, strony zgodnie ustalają, że dokonuje się zmian w harmonogramie robót polegających na przesunięciu części robót z roku 2020 na rok 2021 umożliwiając Zamawiającemu, czyli m.st. Warszawa, dokonanie ww. opłaty w terminie.
Zaktualizowany został harmonogram rzeczowo-finansowy.
Umowny termin zakończenia robót pozostaje bez zmian.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.