Ogłoszenie nr 560041839-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.
Biskupiec: Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec cz. VII
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Współfinansowane z: "Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Numer i nazwa Osi priorytetowej: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00 Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i w sektorze mieszkaniowym Numer i nazwa Działania: RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625967-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500020488-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000000,
ul. al. Niepodległości
2,
11-300
Biskupiec, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 150 110, e-mail
zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks
897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec cz. VII
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BMA-ZP.271.37.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII Roboty ogólnobudowlane termoizolacyjne w trzech budynkach "Szkoły Podstawowej nr 3 w Biskupcu w Biskupcu" polegające na: o wykonaniu docieplenia ścian zew. płytami styropianowymi -1032m3, o wykonaniu docieplenia ścian zew. płytami z bet. Komórkowego 833,0m2, o dociepleniu stropodachu styropapą -938m2, o dociepleniu stropodachu wełną mineralną 770m2, o dwukrotnym pokryciu papą termozgrzewalną 938m2, o wymianie stolarki okiennej i drzwiowej -10,66m2, o modernizacji oświetlenia wewnętrznego, wymiana lamp na elektrooszczędne, o montaży paneli fotowoltaicznych jako wspomagających przygotowanie ciepłej wody użytkowej, o modernizacji istniejącej instalacji c.o. o docieplenie posadzek na gruncie-727m2, - zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45321000-3,
45443000-4,
45300000-0,
45331100-7,
45421000-4,
45261210-9,
45232140-5,
31500000-1,
31520000-7,
45261215-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 18 stycznia 2018 do dnia 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: 7 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Cez Esco Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
,
al. Jerozolimskie 61,
00-697,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie modernizacji budynku szkoły stwierdzono, iż w miejscu projektowanego posadowienia elementów fotowoltaiki na dachu sali gimnastycznej, konstrukcja dachu nie przeniesie obciążeń projektowanej instalacji fotowoltaicznej. W celu likwidacji zagrożeń dla zdrowia i życia uczniów należy wykonać zamienną dokumentację techniczną w celu wskazania sposobu montażu w/w elementów co powoduje konieczność przesunięcia terminu zakończenia robót do 30.04.19 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.