eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec cz. VII

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-05

Ogłoszenie nr 560041839-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.

Biskupiec: Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec cz. VII
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Współfinansowane z: "Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Numer i nazwa Osi priorytetowej: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00 Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i w sektorze mieszkaniowym Numer i nazwa Działania: RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625967-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500020488-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000000, ul. al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 150 110, e-mail zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks 897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec cz. VII

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BMA-ZP.271.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część VII Roboty ogólnobudowlane termoizolacyjne w trzech budynkach "Szkoły Podstawowej nr 3 w Biskupcu w Biskupcu" polegające na: o wykonaniu docieplenia ścian zew. płytami styropianowymi -1032m3, o wykonaniu docieplenia ścian zew. płytami z bet. Komórkowego 833,0m2, o dociepleniu stropodachu styropapą -938m2, o dociepleniu stropodachu wełną mineralną 770m2, o dwukrotnym pokryciu papą termozgrzewalną 938m2, o wymianie stolarki okiennej i drzwiowej -10,66m2, o modernizacji oświetlenia wewnętrznego, wymiana lamp na elektrooszczędne, o montaży paneli fotowoltaicznych jako wspomagających przygotowanie ciepłej wody użytkowej, o modernizacji istniejącej instalacji c.o. o docieplenie posadzek na gruncie-727m2, - zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45320000-6,

45321000-3,

45443000-4,

45300000-0,

45331100-7,

45421000-4,

45261210-9,

45232140-5,

31500000-1,

31520000-7,

45261215-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 18 stycznia 2018 do dnia 30 listopada 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Cez Esco Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, , al. Jerozolimskie 61, 00-697, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2227642.30 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie modernizacji budynku szkoły stwierdzono, iż w miejscu projektowanego posadowienia elementów fotowoltaiki na dachu sali gimnastycznej, konstrukcja dachu nie przeniesie obciążeń projektowanej instalacji fotowoltaicznej. W celu likwidacji zagrożeń dla zdrowia i życia uczniów należy wykonać zamienną dokumentację techniczną w celu wskazania sposobu montażu w/w elementów co powoduje konieczność przesunięcia terminu zakończenia robót do 30.04.19 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.