eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › 1) ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH" w ramach którego realizuje sięPrzebudowa, rozbudowa oraz nadbudowa istniejącego budynku byłej hydroforni wraz z przebudową drogi wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu(część I).



Ogłoszenie z dnia 2019-03-04

Ogłoszenie nr 560040706-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.

Myszyniec: 1) ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH" w ramach którego realizuje się: Przebudowa, rozbudowa oraz nadbudowa istniejącego budynku byłej hydroforni wraz z przebudową drogi wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu(część I).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych gminy Myszyniec w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544864-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 544864-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500141985-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54660900000000, ul. Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 721 141, e-mail urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl, faks 297 721 141.
Adres strony internetowej (url): myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1) ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH" w ramach którego realizuje się: Przebudowa, rozbudowa oraz nadbudowa istniejącego budynku byłej hydroforni wraz z przebudową drogi wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu(część I).

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych gminy Myszyniec w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" realizowanego w oparciu o dofinansowanie z RPO WM 2014-2020 działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych z podziałem na część pierwszą w zakresie, której znajduje się Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH" w ramach którego realizuje się: Przebudowa, rozbudowa oraz nadbudowa istniejącego budynku byłej hydroforni wraz z przebudową drogi wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ [dalej: PFU] oraz pozostałymi załącznikami do niniejszej SIWZ oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszym dziale II SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45111300-1,

45453000-7,

45262700-8,

45262300-4,

45400000-1,

45262500-6,

45421141-4,

45262600-7,

45421000-4,

45410000-4,

45430000-0,

45442100-8,

45421146-9,

45320000-6,

45321000-3,

45323000-7,

45300000-0,

45310000-3,

45331100-7,

45343100-4,

45233220-7,

71000000-8,

71242000-6,

45340003-3,

45100000-8,

45112000-5,

45233120-6,

45233222-1,

45316213-1,

45111200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa Nr IN.272.3.2018.GP, zawarta w dniu 15 czerwca 2018 roku, na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Centrum Usług Społecznych" w ramach którego realizuje się: "Przebudowa, rozbudowa oraz nadbudowa istniejącego budynku byłej hydroforni wraz z przebudową drogi wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu w ramach projektu "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych gminy Myszyniec w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" realizowanego w oparciu o dofinansowanie z RPO WM 2014-2020 działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu w ramach niniejszej umowy wraz z aneksem nr 1 z dnia 22 listopada 2018 r., z terminem wykonania przedmiotu umowy do dnia 28 stycznia 2019 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Centrum Usług Społecznych" w ramach którego realizuje się: "Przebudowa, rozbudowa oraz nadbudowa istniejącego budynku byłej hydroforni wraz z przebudową drogi wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ [dalej: PFU] oraz pozostałymi załącznikami do niniejszej SIWZ oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszm dziale II SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MPS TERMO-BUD Zakład Usługowo-Handlowy, Sylwester Prus, biuro@mpstermo-bud.pl, ul. Miła 8, 07-411, Rzekuń, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1004715.45 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W umowie Nr IN.272.3.2018.GP, zmiana terminu zakończenia realizacji robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i realizacji całego zakresu przedmiotu umowy do dnia 24 kwietnia 2019 roku.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W umowie Nr IN.272.3.2018.GP, opóźnienie zaistniałe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.