Ogłoszenie nr 560040656-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.
Poznań: Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego obecnie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława 9 - etap I.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturalnego w ramach ZIT dla MOF Poznania.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608972-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500057825-N-2017, 500063058-N-2017, 500065873-N-2017.
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500081717-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63127678800000,
ul. ul. Jackowskiego
18,
60-509
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 410 500, e-mail
zp@powiat.poznan.pl, faks
618 480 556.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego obecnie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława 9 - etap I.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.00045.2017, ZP.ZD-00085/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego obecnie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława 9 - etap I; 2.Zamawiający wymagał, by Wykonawca: 1) zaoferował gwarancje producenta na zastosowane urządzenia i materiały; 2) udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 3) zagwarantował minimum 5-letni okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.); 4) zapewnił kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z posiadaniem uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie na terenach objętych ochroną konserwatorską, zgodnie z art. 37c ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2067 ze zm.); 5) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników - inwestycja będzie prowadzona w warunkach funkcjonującej Placówki; 6) zrealizował zamówienie zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego obecnie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława 9 - etap I. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ORLIKON" sp. z o.o.,
,
ul. Za Groblą 1,
61-860,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Na 30 kwietnia 2019 r. wyznaczony został nowy termin realizacji zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót, zaistniała konieczność przeprowadzenia badań, podczas których wybrany Wykonawca miał ograniczony lub całkowity brak dostępu do niektórych pomieszczeń objętych zakresem prac.
Prace prowadzone są w zabytkowych budynkach, w trakcie ich wykonywania, występują nieprzewidziane okoliczności między innymi takie jak odkrycie: reliktów architektonicznych w bibliotece, stropu belkowego w sali komputerowej, wtórnych przemurowań dawnego układu komunikacyjnego klasztoru i wnęk, innych warstw posadzek, innej konstrukcji dachu nad dwukondygnacyjną częścią przylegającą do ściany kościoła.
Zamawiający nie mógł przewidzieć że wystąpią odkrycia, ujawnione dopiero po wykonaniu rozbiórek i związanych z nimi koniecznych do wykonania badań i opracowań. Badania prowadzone były w pomieszczeniach, w których wykonywane są prace objęte podstawowym zakresem robót, a ich realizacja jest niezbędna dla właściwego wykonania modernizacji obiektu.
Prace prowadzone są w trakcie roku szkolnego, w budynkach pełniących rolę szkoły i internatu dla dzieci niewidomych i niedowidzących. Pomieszczenia udostępniane są Wykonawcy sukcesywnie, w miarę możliwości, tak by można było prowadzić zajęcia z dziećmi. Kolejne pomieszczenia zostają udostępnione Wykonawcy po ukończeniu tych, w których aktualnie prowadzone są prace. Ograniczenie lub brak możliwości wykonywania robót z powodu konieczności wykonania nieprzewidzianych badań, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy powoduje, że konieczne jest wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją wnętrz budynku Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy (segment B).
- Zadanie 55287 "Przebudowa budynku biurowo-sztabowego dla potrzeb Wojskowego Centrum Rekrutacji w Koninie". Wykonanie Dokumentacji Projektowo - Kosztorysowej.
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy oraz preparatów i sprzętu do terapii żywieniowej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM.
- Zakup subskrypcji oprogramowania dla obsługi webinariów internetowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.