Ogłoszenie nr 560040281-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.
Łódź: Przebudowa dróg na osiedlu Andrzejów - 2 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578055-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500172213-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500203656-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36442956300000,
ul. Piotrkowska
175,
90-447
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 272 62 80, e-mail
zamowienia@zim.uml.lodz.pl, faks
42 272 62 77.
Adres strony internetowej (url): http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg na osiedlu Andrzejów - 2 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZIM-DZ.3321.32.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dodatkowe roboty budowlane polegające na wymianie gruntu na istniejącym kanale sanitarnym (odkopanie gruntu na istniejącym kanale do wysokości 20 cm od projektowanej konstrukcji jezdni, a następnie wykonaniu dodatkowej warstwy stabilizacji 2,5 MPa wraz z zagęszczeniem istniejącego podłoża).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45111200-0,
45112000-5,
45112710-5,
45233221-4,
45233290-8,
45233252-0,
45233222-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu Umowy: 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Przebudowa dróg na osiedlu Andrzejów - 2 części - Część I - Przebudowa ul. Iłłakowiczówny na odc. od ul. Rokicińskiej do ul. Gajcego" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.P.H.U. WIM-TRANS Witold Michalak ,
wimtrans@gmail.com,
ul. Anstadta 5/31,
91-409,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W zakresie robót dodatkowych zmianie ulega postanowienie § 8 ust 1 i 3 w/w umowy, które otrzymują brzmienie:1. Zaakceptowana Kwota Wynagrodzenia zgodnie z Ofertą Wykonawcy wynosi: 750 242,73 zł netto (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy dwieście czterdzieści dwa złote 73/100) plus 23 % podatek VAT 172 555,83 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt pięć złotych 83/100), co łącznie stanowi brutto 922 798,56 ( słownie: dziewięćset dwadzieścia dwa tysiące siedemset dziewięćdziesiąt osiem złotych 56/100). 3. Maksymalna Wartość Zobowiązania wynosi 110% (max 110 %), kwoty brutto podanej w § 8 ust. 1, co stanowi 1 015 078,42zł (słownie: jeden milion piętnaście tysięcy siedemdziesiąt osiem złotych 42/100).Przez Maksymalną Wartość Zobowiązania Zamawiający rozumie sumę wartości wszystkich Robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, przeliczonych przez ceny jednostkowe wyszczególnione w kosztorysie ofertowym.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w trakcie realizacji robót poinformował Zamawiającego, że wystąpiły prace, które nie były uwzględnione w kosztorysie ofertowym. Kosztorys ofertowy i Opis Przedmiotu Zamówienia nie przewidywał wymiany gruntu na kanale sanitarnym. Wykonawca pismem z dnia 20.09.2018 poinformował Zamawiającego o braku wymaganych zagęszczeń zasypki pisakowej na istniejącym kanale kanalizacji sanitarnej oraz po przeprowadzeniu Zamawiający w odpowiedzi na powyższe pismo w dniu 01.10.2018 r. przedstawił swoją propozycję wykonania wymiany gruntu uznając to jako roboty dodatkowe nie objęte kosztorysem ofertowym. Wobec powyższego, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys na powyższe prace. Również Wykonawca pismem z dnia 19.09.2018r poinformował, że po przeprowadzeniu inwentaryzacji wysokościowej terenu budowy, z uwagi na brak odwodnienia ulicy będą występować zastoiska wody oraz zalewanie osób prywatnych. Poprosił o przedstawienie rozwiązania wysokościowego. Wobec powyższego w dniu 25.09.2018r Inspektor zorganizował spotkanie na budowie na którym ustalono żeby zapewnić odpowiedni spadek podłużny jezdni należy dodatkowo obniżyć niweletę jezdni od 20 do 30 cm, co będzie się wiązało z dodatkową ilością ziemi do wywiezienia.W związku z faktem, że nie ma możliwości technicznych wykonania całości Umowy bez wykonania robót dodatkowych, powyższe roboty są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianie ulega postanowienie § 2 ust. 1 Umowy nr 333.120/DZ/2018 z dnia 22.08.2018r., które otrzymuje brzmienie: "1. Termin realizacji przedmiotu Umowy: 14.12.2018r."
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach wojewódzkich województwa łódzkiego
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja Ośrodka Rataje", 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.