eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zagospodarowanie terenów zieleni ogródków sąsiedzkich w Parku Szustrów wraz z infrastrukturą techniczną oraz pielęgnacja nasadzonej zieleni, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Lokalnego Skwer S. Broniewskiego Orszy w rejonie ul. Puławskiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 560039014-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Warszawa: Zagospodarowanie terenów zieleni ogródków sąsiedzkich w Parku Szustrów wraz z infrastrukturą techniczną oraz pielęgnacja nasadzonej zieleni, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Lokalnego Skwer S. Broniewskiego Orszy w rejonie ul. Puławskiej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500249943

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300000, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225651560, e-mail mokotow.wzp@um.warszawa.pl, faks 225651560.
Adres strony internetowej (url): www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenów zieleni ogródków sąsiedzkich w Parku Szustrów wraz z infrastrukturą techniczną oraz pielęgnacja nasadzonej zieleni, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Lokalnego Skwer S. Broniewskiego Orszy w rejonie ul. Puławskiej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-IV-WZP.271.130.2018.MKA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie terenów zieleni ogródków sąsiedzkich w Parku Szustrów wraz z infrastrukturą techniczną oraz pielęgnacją nasadzonej zieleni. Teren, na którym prowadzone będą roboty budowlane i zieleniarskie jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 454/1 - dawny park Szustra i park Promenada obecnie park Promenada - Morskie Oko. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.


II.4) Główny kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV:

43325000-7,

45112711-2,

77310000-6,

45230000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W zakresie wykonywania robót - do dnia 23. 11. 2018 r. W zakresie pielęgnacji zieleni - do dnia 23. 11. 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Aspiracje Ogrodowe Jan Szymański, jan@aspiracjeogrodowe.pl, ul. Turystyczna 1 B, 05-090, Raszyn Rybie, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 273357.53 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Termin realizacji zamówienia w zakresie wykonywania robót - do dnia 30.04.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia wynikła okoliczność uniemożliwiająca wykonanie zamówienia, której nie dało się przewidzieć. W trakcie prac przygotowawczych stwierdzono kolizję zaprojektowanej studni wodomierzowej, przyłącza i instalacji wodociągowej wraz z poidełkiem z niezinwentaryzowanym kanałem, który nie został uwidoczniony ani w projekcie budowlanym ani w dokumentach stanowiących zasób geodezyjny. W związku z tym zaistniała konieczność wydłużenia terminu realizacji zamówienia (z uwzględnieniem zbliżającego się okresu zimowego). Zmiana nie powoduje zmiany wartości zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.