eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. POMORSKIEJ 251

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-25

Ogłoszenie nr 560033589-N-2020 z dnia 25-02-2020 r.

Łódź: DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. POMORSKIEJ 251
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500266658-N-2018 z

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. POMORSKIEJ 251

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/63/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO 1.5 Sprzęt kompatybilny z platformą chirurgiczną Force Trade 2.6 Pętle podwiązkowe laparoskopowe 3.10 Sprzęt do śródoperacyjnego neuromonitoringu tarczycy 4.12 Wiertła kompatybilne z nasadką przezierną RDL firmy DePuySynthes 5.23 Aparat do wykonywania testów ACT ze świeżej


II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:

33168000-5,

33141000-0,

33141100-1,

33162000-3,

33190000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
26.09.2018r. - 26.07.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: Sprzęt do śródoperacyjnego neuromonitoringu tarczycy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Inomed Polska Sp. z o.o., , ul. Bursztynowa 4/D1, , Rokitnica, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 77320 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie ilości asortymentu z pozycji 1 i 2. Pozycja nr 1 o 60 szt. Pozycja nr 2 o 60 szt.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie ilość asortymentu określonego w Pakiecie nr 10: Sprzęt do śródoperacyjnego neuromonitoringu tarczycy wynika z powodu wcześniejszego wykorzystania w całości umowy w ww. zakresie W związku ze wzrostem liczby pacjentów. Cena jednostkowa netto i brutto ww. asortymentu nie ulega zmianie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Zmianie ulega wartość umowy: Było: 77 320,00 zł netto; 83 703,60 zł brutto. Jest: 101 320,00 zł netto;109 623,60 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.