Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 560033013-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.
Bochnia: Rewitalizacja centrum miasta - "Rynek OD-NOWA" realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576385-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500230534-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
014 61 49 100, e-mail
umb@um.bochnia.pl, faks
014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja centrum miasta - "Rynek OD-NOWA" realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Rewitalizacja centrum miasta - "Rynek OD-NOWA" realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 2. Inwestycja realizowana będzie w trzech etapach: 1) Etap I - ul. Solna, ul. Sutoris, ul. Dominikańska, ul. Św. Kingi wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wykonanie badań archeologicznych na płycie rynku; 2) Etap II - ul. Wąska i Rynek wraz z pierzejami północną, południową i wschodnią wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną; 3) Etap III - ul. Wolnica i ul. Mickiewicza wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie nawierzchni, - remont, przebudowa układu komunikacyjnego, - budowa fontanny multimedialnej, - budowa ekspozycji ruin ratusza, - remont pomnika Króla Kazimierza Wielkiego, - demontaż istniejących instalacji, - przebudowę i rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej, - remont i przebudowę sieci wodociągowej, - remont i przebudowę sieci gazowej, - remont i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, - rozbudowę i przebudowę sieci elektrycznej(oświetlenie uliczne) wraz z zasilaniem infrastruktury technicznej, - budowę i remont przyłączy wod-kan, - budowa i montaż małej architektury, - wycinki, nasadzenia drzew i krzewów, - oznakowanie pionowe i poziome 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 819/2017 z dnia 1 grudnia 2017r. na: budowę, rozbudowę oraz wykonanie robót budowlanych dotyczących: Rynku i ulicy Wąskiej - w zakresie: - budowy fontanny multimedialnej, - budowy ekspozycji ruin ratusza, - budowy ekspozycji brył solnych, - remontu (renowacja konserwatorska wraz z przebudową postumentu) pomnika Króla Kazimierza Wielkiego, - budowy tarasów kompozytowych,- budowy schodów terenowych, - budowy elementów małej architektury, - montażu elementów małej architektury, - remontu i przebudowy układu komunikacyjnego, - przebudowy i rozbudowy instalacji oświetlenia wraz z zasilaniem infrastruktury technicznej, - budowy przyłączy wod.-kan. i remontu przyłączy wod.-kan., - przebudowy i rozbudowy sieci kanalizacji opadowej - na działkach ewidencyjnych nr 5995, 5994/1, 6002, 6003 i 5994/2 w obrębie ewidencyjnym Bochnia-6, jednostka ewidencyjna Bochnia-miasto - w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja centrum miasta Bochnia" - Zadanie nr 1; 2) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 834/2017 z dnia 11 grudnia 2017r. na: budowę, rozbudowę oraz wykonanie robót budowlanych dotyczących Dziedzińca miejskiego - Woonerf - obejmującego swym zakresem: budowę ekspozycji brył solnych, elementów małej architektury, montaż elementów małej architektury, remont i przebudowę układu komunikacyjnego, przebudowę i rozbudowę instalacji oświetlenia, przebudowę i rozbudowę sieci kanalizacji opadowej, remont przyłączy wod.-kan. zlokalizowanego na działkach nr 6001/1, 5999, 6106, 6058, 5961, 6004, 6050, 6001/3, 6001/4, 6170, 6005, 5984, 5389 w obrębie ewidencyjnym Bochnia-6, jednostce ewidencyjnej Bochnia - miasto - w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja centrum miasta Bochnia" - Zadanie nr 2. 3) projekty wykonawcze; 4) przedmiary robót; 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 6) projekt stałej organizacji ruchu; 7) program prac konserwatorskich; 8) wzór umowy wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz zestawieniem nośników cenotwórczych; 4. Zamówienie obejmuje również: 1) sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniającego limity finansowe Zamawiającego na lata 2018-2020 w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Harmonogram ten stanowił będzie załącznik do umowy; 2) sporządzenie i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz jego wprowadzenie; 3) wprowadzenie stałej organizacji ruchu; 4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, w tym również sporządzenie zatwierdzonej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót; 5) utrzymanie należytego i prawidłowego oznakowania oraz bezpiecznego poruszania się pieszych oraz pojazdów na terenie budowy przez cały okres realizacji zadania; 6) powiadomienie właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz zapewnienia prawidłowego nadzoru branżowego - zgodnie z protokołem narady koordynacyjnej; 7) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 8) oczyszczenie, zabezpieczenie, spaletowanie i dostarczenie na plac składowy zlokalizowany w Bochni wyłącznie wskazanych przez Zamawiającego materiałów pochodzących z rozbiórki; 9) zagospodarowanie odpadów pochodzących z placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 10) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zobowiązany będzie zapewnić udział odpowiedniej kadry w tym kierownika budowy i kierowników robót w zakresie objętym zamówieniem, konserwatora zabytków, archeologa; 11) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z badań archeologicznych oraz zabytków archeologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 12) przedstawienie przed podpisaniem umowy nośników cenotwórczych (stawka roboczogodziny (R), koszty pośrednie (Kp), zysk kalkulacyjny (Z=R+S+Kp) ) dla ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych niewystępujących w kosztorysie ofertowym, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego w formie dodatkowego załącznika /wzór/. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń na kwotę, nie niższą niż cena ofertowa brutto. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji robót budowlanych, osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi opisane dokumentacją projektową w tym: roboty ziemne podbudowy, montażowe, prace brukarskie polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, i 2255 oraz 2017 poz. 60 i 962). Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
II.4) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45111291-4,
45112700-2,
45000000-7,
45233293-9,
45233200-1,
45316000-5,
45310000-3,
45212140-9,
45212310-2,
45212120-3,
45332200-5,
45332300-6,
45332400-7,
45310000-3,
45111291-4,
45112700-2,
77341000-2,
77310000-6,
45112710-5,
45112711-2,
45231100-6,
45332000-3,
45332300-6,
45231300-8,
45231110-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta w dniu 24 września 2018 roku.
1.Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia wszelkich robót budowlano montażowych do dnia 15.05.2020 r.
2. Terminy realizacji:
1) Etap I: do dnia 20 grudnia 2018 r.
2) Etap II: do dnia 31grudnia 2019 r.
3) Etap III: wykonawca zobowiązany będzie wykonać pełen zakres robót do dnia 15 maja 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rewitalizacja centrum miasta - "Rynek OD-NOWA" realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Polskie Surowce Skalne Sp. z o.o. Grupa Budowlana,
sekretariat@pss-gb.eu,
ul. Wrocławska 1D,
55-040,
Bielany Wrocławskie, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1.Zmiana terminu wykonania Etapu I do 31 sierpnia 2019 r. z uwagi na konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej; 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych o wartości 26 812,36 zł brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia ze względu na konieczność wprowadzenia innych rozwiązań technicznych niż te przewidziane w dokumentacji projektowej o wartości 82 051,20 zł brutto;
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) Zmiana w zakresie terminu wykonania Etapu I umowy nastąpiła z uwagi na wstrzymanie robót przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na ul. Dominikańskiej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, konieczność wykonania dodatkowych badań archeologicznych oraz z uwagi na konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej ponieważ zastosowanie tychże groziłoby wadliwym wykonaniem inwestycji;
2)Zmiana nastąpiła w związku z powierzeniem części zamówienia podwykonawcom w zakresie dostawy płyt kamiennych i kostki granitowej;
2.Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia nastąpiło z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych o wartości 26 812,36 zł brutto polegających na wykonaniu ścianki czołowej wlotu kanalizacji deszczowej fi 600mm do kanału Babica, ze względu na brak ściany bocznej kanału, przez którą miało nastąpić włączenie oraz wzmocnieniu podłoża do posadowienia kanalizacji opadowej na odcinku od W3 do studni D23 betonem C 8/10 pod ciągi kanalizacyjne oraz betonem C20/25 dla posadowienia studni betonowych;
3.Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia nastąpiło z uwagi na: konieczność wprowadzenia innych rozwiązań technicznych niż te przewidziane w dokumentacji projektowej, o wartości 82 051,20 zł brutto, polegających na zasypaniu kanalizacji opadowej gruntem z dokopu na odcinku od W3 do studni D23, ponieważ zastosowanie gruntu rodzinnego nie spełnia wymagań specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i stosowanie do zasypu tego materiału groziłoby wadliwym wykonaniem inwestycji;
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- "Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia 2"
- Dostawa paliw płynnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa wielofunkcyjnego budynku usług społecznych na terenie osiedla Niepodległości
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.