eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przebudowa ul. Kościuszki w Zgorzelcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 560032780-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Zgorzelec: Przebudowa ul. Kościuszki w Zgorzelcu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583160-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500196318-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000, ul. ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 77 56 988, e-mail wzp@zgorzelec.com, faks 075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Kościuszki w Zgorzelcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy drogi gminnej nr 109295D - ul. Kościuszki na odcinku od ul. Daszyńskiego do ronda im. Jana Grucy. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie na działkach stanowiących pas drogowy ulicy i ulic bocznych w obrębie skrzyżowań (działki nr 10/1, 26, 72 Obr. IV AM-2; nr 11 Obr. IV AM-3; nr 2, 17 Obr. V AM-1; nr 1 Obr. V AM-2; nr 1 Obr. VI AM-1) będących własnością Gminy Miejskiej Zgorzelec. Przedmiotowy teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru Śródmieście w Zgorzelcu. Roboty budowlane prowadzone będą częściowo na obszarze historycznych przedmieść miasta Zgorzelec, ujętych w wykazie zabytków nieruchomych wyznaczonych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Przedmiotowy teren objęty jest strefą obserwacji archeologicznej ujętą w powyższym wykazie. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych w branży drogowej z elementami zieleni i małej architektury, branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej) oraz branży elektrycznej. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego OWZ obejmujący dokumentację projektową w zakresie: a) branży drogowej z elementami zieleni i małej architektury oraz branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa), w skład której wchodzą: - projekt budowlany i wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót, - przedmiar robót, - zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę nr BS.6743.1.168.2016.2 z dnia 09.06.2016r. wydane przez Starostę Zgorzeleckiego, - opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Jeleniej Górze nr JG/N.5183.10.2016.MP z dnia 11.03.2016r., - dokumentacja geotechniczna oceny budowy podłoża gruntowego oraz warunków gruntowo-wodnych. b) branży elektrycznej, w skład której wchodzą: - projekt budowlany i wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, - decyzja pozwolenia na budowę nr BS.6740.2.314.2015.3 z dnia 12.08.2015r., - postanowienie nr BS.6740.2.314.2015.4 z dnia 18.05.2018r. - opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Jeleniej Górze nr JG/N.5183.710.2015.MP z dnia 21.07.2015r., Dołączone do dokumentacji przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny przedmiotu zamówienia. 5) Rozwiązania równoważne: - W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostaną znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". - W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; - Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane zostały wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. - Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. - Wykonawca, który zaproponuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą "Opisu oferowanych rozwiązań równoważnych" oraz stosownych dokumentów. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących tych parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 6) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 7) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 8) Podwykonawstwo: a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 9) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. c) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. d) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:

45233123-7,

45231300-8,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy, tj. 14.08.2018r. do dnia 26.11.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ul. Kościuszki w Zgorzelcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"ABM ZGORZELEC I" Sp. z o.o. Sp. k., abm@vp.pl, ul. Hutnicza 126, 59-930, Pieńsk, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2845528.46 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przedmiotem zawartego aneksu było zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 30276,57 zł netto za zlecenie robót dodatkowych (koniecznych), których zakres obejmował wykonanie odwodnienia liniowego wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej w ul. Kościuszki oraz przełożeniem dojść do posesji nr 46, 48, 50 z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zlecenie robót dodatkowych (koniecznych). Przedmiotowe roboty nie były ujęte w zamówieniu podstawowym lecz były robotami niezbędnymi do wykonania aby po zakończonych robotach nie pojawiały się zastoiny wody.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.