eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta przy ul. Senatorskiej 29/31".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-12

Ogłoszenie nr 560027181-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.

Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta przy ul. Senatorskiej 29/31".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544787-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500002347-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500028643-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. ul. Senatorska , 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta przy ul. Senatorskiej 29/31".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; 2) Wykonanie instalacji p.poż (przebudowa dwóch hydrantów); 3) Wymianę stolarki okiennej; 4) Wymianę stolarki drzwiowej; 5) Wzmocnienie i impregnację istniejącej więźby dachowej; 6) Montaż stopni i ław kominiarskich; 7) Naprawę kominów; 8) Wykonanie ścian i sufitów z płyt g-k o odpowiedniej odporności ogniowej; 9) Wykonanie ocieplenia stropodachu; 10) Wykonanie zabezpieczenia otworu nad parterem; 11) Wymianę opraw oświetleniowych na II p oraz miejscowe wykonanie instalacji elektrycznych (przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany opraw oświetleniowych w piwnicy, na parterze oraz na I piętrze); 12) Wykonanie instalacji SSP; 13) Wykonanie instalacji oddymiania; 14) Wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego IP; 15) Wykonanie instalacji elektrycznych zasilania klimatyzacji (w piwnicy, na parterze oraz I i II piętrze); 16) Wykonanie instalacji elektrycznej (przeniesienie włączników oświetlenia (pomieszczeń II p); 17) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania nasad kominowych; 18) Wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb SSP, 19) wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w protokole konieczności Nr 2 z dnia 17.05.2018 r., 20) wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w protokole konieczności Nr 4 z dnia 13.11.2018 r., 21) wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w protokole konieczności Nr 5 z dnia 09.01.2019 r. Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy określają nw. dokumenty, stanowiące integralną część umowy: 1) Decyzja 264/Ś/2017 r. z 15.05.2017 r. - zatwierdzenie projektu budowlanego oraz udzielenie pozwolenia na budowę; 2) Decyzja Nr 369N/17 z dnia 02.03.2017 r. - Stołecznego Konserwatora Zabytków; 3) Projekt budowlany; 4) Projekty wykonawcze; 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45000000-7,

45111300-1,

45330000-9,

45232460-4,

45421000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 14.09.2017 r. do 15.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 5 z dnia 09.01.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych, określonych Protokołem konieczności Nr 5 z dnia 09.01.2019 r. zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do umowy w zakresie udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty budowlane wynikające z ww. protokołu konieczności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.