eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › KONSULTACJE MERYTORYCZNE I UDZIAŁ W DOŚWIADCZENIACH NAD WPŁYWEM BIONAWOZÓW WZBOGACONYCH MIKROBIOLOGICZNIE II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-17



Ogłoszenie nr 560025-N-2018 z dnia 2018-05-17 r.

Instytut Ogrodnictwa: KONSULTACJE MERYTORYCZNE I UDZIAŁ W DOŚWIADCZENIACH NAD WPŁYWEM BIONAWOZÓW WZBOGACONYCH MIKROBIOLOGICZNIE II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG pod nazwą "Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pierog.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pierog.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSULTACJE MERYTORYCZNE I UDZIAŁ W DOŚWIADCZENIACH NAD WPŁYWEM BIONAWOZÓW WZBOGACONYCH MIKROBIOLOGICZNIE II
Numer referencyjny: 14/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są konsultacje merytoryczne i udział w doświadczeniach nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Część zamówienia nr 1 - konsultacja merytoryczna i udział przy zakładaniu i prowadzeniu doświadczeń polowych nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie roślin truskawki; Część zamówienia nr 2 - konsultacja merytoryczna i udział przy zakładaniu i prowadzeniu doświadczeń polowych nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie drzew jabłoni; Część zamówienia nr 3 - konsultacja merytoryczna i udział w doświadczeniach nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie roślin warzywnych z uwzględnieniem aktywności mikrobiologicznej gleby; Część zamówienia nr 4 - konsultacja merytoryczna i udział w doświadczeniach wazonowych nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie roślin ogrodniczych.

II.5) Główny kod CPV: 73110000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
73120000-9
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wskazany w części II.8) ogłoszenia jest terminem ogólnym. Szczegółowe terminy zostały wskazane w opisach części zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część zamówienia nr 1:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała badania systemu korzeniowego i nadziemnych części roślin. Część zamówienia nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała badania polowe nad wpływem bionawozów na wzrost i plonowanie drzew owocowych. Część zamówienia nr 3: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała badania nad bionawożeniem roślin warzywnych. Część zamówienia nr 4: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała badania nad bionawożeniem roślin uprawnych z uwzględnieniem analizy biofizykochemicznych właściwości gleby.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, tj. wykazu osób, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; 2) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena80,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana Umowy możliwa jest po uwzględnieniu rygorów określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji poszczególnych zadań wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy lub w harmonogramie, oraz zakresu lub sposobu wykonywania usług w ramach Umowy lub wynagrodzenia w następujących przypadkach: a) Zmiana będzie wynikać ze zmian w Projekcie, b) Zmiany będą uzasadnione koniecznością dostosowania sposobu realizacji Umowy do wyników uzyskiwanych badań, c) Zmiany będą wynikać z przyczyn niezależnych od Strony jeżeli bez wprowadzenia danej zmiany nie będzie możliwa prawidłowa realizacja Umowy, d) Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą służyły celowi Projektu, e) Zmiany będą wynikały z okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy, f) Zmiany będą wynikały z działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, g) konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała ze zmian przepisów prawa, w tym zmian stawek podatku od towarów i usług, h) zmiany będą wynikały z konieczności dostosowania realizacji Umowy oraz terminów jej wykonania do postanowień umowy Zamawiającego z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia, i) zmiany wynikające z otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs (Podmiotu finansującego projekt) zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, j) zmiany będą wynikały ze zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (zmiany będą możliwe w przypadku wykazania posiadania przez nowe osoby doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu oraz doświadczenia, za które Wykonawca otrzymał punkty w kryterium oceny ofert "Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia"). 3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W celu dokonania zmiany umowy na podstawie przesłanek określonych w ust. 3 Wykonawca może wystąpić z propozycją dokonania zmiany, wskazując wpływ zmiany, o której mowa w a-c na wysokość wynagrodzenia. W celu wykazania tych okoliczności Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia: - dowodów, na podstawie których określona została cena wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie z wyodrębnieniem składników kształtujących cenę przed zmianą przepisów prawa, o których mowa w lit. a-c; - dowodów, na podstawie których Wykonawca określa zmienioną cenę wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie z uwzględnieniem zmiany przepisów prawa, o których mowa w lit. a-c; - dowodów uzasadniających wpływ zmiany na koszty wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Konsultacja merytoryczna i udział przy zakładaniu i prowadzeniu doświadczeń polowych nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie roślin truskawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) koordynacja i udział w doświadczeniach nad uprawą roślin sadowniczych (truskawki) w warunkach polowych; 2) udział w ocenie stanu zdrowotnego strefy korzeniowej, nadziemnych części roślin i owoców truskawki; 3) opracowanie wyników z poszczególnych doświadczeń polowych i laboratoryjnych; 4) Przygotowanie co najmniej 3 publikacji naukowych lub popularno-naukowych w terminie do 31 grudnia 2020 r. 5) Na koniec każdego roku świadczenia usług w terminie do 14 stycznia roku następnego oraz na zakończenie realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować raport końcowy z Wyników Prac Badawczych przeprowadzonych przez Wykonawcę wraz ze sprawozdaniem merytorycznym, zawierającym omówienie wykonanych zadań oraz Wyników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 73120000-9, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wskazany w pkt 4 "Czas trwania lub termin wykonania" jest terminem ogólnym, szczegółowe terminy zostały wskazane w pkt 1 "Krótki opis przedmiotu zamówienia".


Część nr: 2Nazwa: Konsultacja merytoryczna i udział przy zakładaniu i prowadzeniu doświadczeń polowych nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie drzew jabłoni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zadania do realizacji w 2018 roku: a) konsultacje dotyczące wyboru mikroorganizmów i technologii produkcji nawozów wzbogaconych mikroorganizmami, b) wybór terenu pod doświadczenie polowe, analiza właściwości fizycznych gleby i składu mineralnego c) wybór i zabezpieczenie materiału doświadczalnego (jabłonie Sampion szczepione na M 9 określonej jakości), d) konsultacje dotyczące kombinacji, powtórzeń, układu doświadczenia, sporządzanie planu sadzenia, e) przygotowanie gleby, sadzenie, nawożenie, zabezpieczanie drzew po posadzeniu, f) formowanie, cięcie, przywiązywanie do podpór, g) pielęgnowanie drzew i gleby, ochrona przed chorobami i szkodnikami, h) obserwacje rozwoju drzew w sezonie, i) jesienne pomiary przyrostu drzew, pobieranie próbek gleby do analiz składników mineralnych, pobieranie próbek gleby do analiz mikroorganizmów glebowych, j) zabezpieczenie kwatery doświadczalnej na zimę od mrozu, gryzoni i zwierzyny płowej, k) opracowywanie wyników badań w terminie do dnia 31 grudnia 2018 r. 2) Zadania do realizacji w roku 2019: a) określenie intensywności formowania się pąków kwiatowych i kwitnienia, b) formowanie i cięcie koron w drugim roku po posadzeniu, c) badania stopnia zawiązywania się owoców w stosunku do liczby kwiatów, d) regulowanie wzrostu i owocowania przez zabiegi ręczne i chemiczne, e) nawożenie uzupełniające składniki mineralne, f) pielęgnacja gleby i ochrona przed chorobami i szkodnikami, g) pomiary wzrostu drzew, h) pomiary plonu i jakości owoców, i) pobieranie próbek gleby do analiz chemicznych i mikrobiologicznych, j) opracowywanie wyników badań w terminie do dnia 31 grudnia 2019 r. k) analiza wyników w celu określenia koniecznych zabiegów w następnym roku, 3) Zadania do realizacji w roku 2020: a) analiza chemiczna i mikrobiologiczna gleby, b) nawożenie uwzględniające wyniki analizy gleby, c) regulowanie objętości i zagęszczenia koron, d) określenie gęstości kwiatostanów (n/m3 korony), e) określenie stopnia zawiązywania się owoców, f) pielęgnacja gleby i ochrona drzew przed chorobami i szkodnikami, g) badania intercepcji i dystrybucji irradiacji w koronach drzew, h) określenie wysokości plonu w kombinacjach doświadczalnych, i) szerokie badania jakości owoców, ich składy chemicznego, j) opracowywanie wyników doświadczeń w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r. k) podjęcia działań w celu wdrożenia wyników do praktyki sadowniczej. l) przygotowanie co najmniej 3 publikacji naukowych lub popularno-naukowych w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r. 4) Na koniec każdego roku świadczenia usług w terminie do 14 stycznia roku następnego oraz na zakończenie realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować raport końcowy z Wyników Prac Badawczych przeprowadzonych przez Wykonawcę wraz ze sprawozdaniem merytorycznym, zawierającym omówienie wykonanych zadań oraz Wyników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 73120000-9, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wskazany w pkt 4 "Czas trwania lub termin wykonania" jest terminem ogólnym, szczegółowe terminy zostały wskazane w pkt 1 "Krótki opis przedmiotu zamówienia".


Część nr: 3Nazwa: Konsultacja merytoryczna i udział w doświadczeniach nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie roślin warzywnych z uwzględnieniem aktywności mikrobiologicznej gleby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) koordynacja i udział w doświadczeniach nad uprawą roślin warzywnych (pomidora i ogórka) w doświadczeniach mikropoletkowych (kamionki wzrostowe) w warunkach polowych. 2) prowadzenie badań mikrobiologicznych gleby i strefy korzeniowej rośli ogórka i pomidora; 3) opracowanie wyników z poszczególnych doświadczeń; 4) przygotowanie co najmniej 3 publikacji naukowych lub popularno-naukowych w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r. 5) Na koniec każdego roku świadczenia usług w terminie do 14 stycznia roku następnego oraz na zakończenie realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować raport końcowy z Wyników Prac Badawczych przeprowadzonych przez Wykonawcę wraz ze sprawozdaniem merytorycznym, zawierającym omówienie wykonanych zadań oraz Wyników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 73120000-9, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wskazany w pkt 4 "Czas trwania lub termin wykonania" jest terminem ogólnym, szczegółowe terminy zostały wskazane w pkt 1 "Krótki opis przedmiotu zamówienia".


Część nr: 4Nazwa: Konsultacja merytoryczna i udział w doświadczeniach wazonowych nad wpływem bionawozów wzbogaconych mikrobiologicznie na wzrost i plonowanie roślin ogrodniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) koordynacja i udział w doświadczeniach nad uprawą roślin ogrodniczych w mikropoletkach (kamionkach) w warunkach polowych; 2) prowadzenie badań chemicznych gleby i strefy korzeniowej roślin; 3) opracowanie wyników z poszczególnych doświadczeń; 4) Przygotowanie co najmniej 3 publikacji naukowych lub popularno-naukowych w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r. 5) Na koniec każdego roku świadczenia usług w terminie do 14 stycznia roku następnego oraz na zakończenie realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować raport końcowy z Wyników Prac Badawczych przeprowadzonych przez Wykonawcę wraz ze sprawozdaniem merytorycznym, zawierającym omówienie wykonanych zadań oraz Wyników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 73120000-9, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wskazany w pkt 4 "Czas trwania lub termin wykonania" jest terminem ogólnym, szczegółowe terminy zostały wskazane w pkt 1 "Krótki opis przedmiotu zamówienia".






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.