eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-11

Ogłoszenie nr 560024688-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.

Warszawa: sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635425-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500246563-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500286156-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. ul. Senatorska , 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie. 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) sprzątanie powierzchni wewnętrznej o łącznej wielkości ok. 2.760 m2 zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ przez minimum 6 osób, 2) sprzątanie powierzchni zewnętrznej (w tym pielęgnacja zieleni i odśnieżanie w okresie zimowym) o łącznej wielkości ok. 1.134 m2 zgodnie z Załącznikiem Nr 12 do SIWZ przez minimum 2 osoby. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty: 1) "Zestawienie powierzchni wewnętrznej, powierzchni szklanych i minimalnych wymagań dot. użytkowanych środków higienicznych" (Załącznik Nr 11), 2) "Zestawienie powierzchni terenu zewnętrznego i opis zieleni objętej pracami pielęgnacyjnymi" (Załącznik Nr 12), 3) "Szczegółowy zakres czynności i harmonogram prac" (Załącznik Nr 13). 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) codzienne sprzątanie powierzchni wewnętrznych, b) codzienne sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym oraz pielęgnacja zieleni, c) nadzór i kontrola oraz organizacja pracy pracowników sprzątających obiekt. 2) W chwili zawarcia Umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją umowy, zawierające w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że osoby realizujące przedmiot umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) kopii umów o pracę, zanonimizowanych w szczególności w zakresie ich danych adresowych, nr PESEL, wynagrodzenia, itp. pozostawiając wyłącznie imię i nazwisko pracownika. 3) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w ciągu 14 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego: a) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłacenia przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Wzór Umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 4. Termin wykonania zamówienia: w terminie od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2021 r.


II.4) Główny kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:

77300000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 roku ustalonej Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 1778) w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze zmianą wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 roku ustalonej Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 1778) w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. oraz mając na uwadze wniosek Wykonawcy złożony w dniu 10.12.2019 r. oraz 07.01.2020 r., Strony na podstawie art.142 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.1843) oraz § 8 ust. 5-6 Umowy zgodnie postanowiły zwiększyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 39.086,40 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.