eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kietrz › Zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania p.n. :"Utworzenie żłobka samorządowego w Kietrzu".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-10

Ogłoszenie nr 560024460-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.

Kietrz: Zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania p.n. :"Utworzenie żłobka samorządowego w Kietrzu".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577982-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510183544-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz, Krajowy numer identyfikacyjny 53141289800000, ul. ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 854 356, e-mail zam.publiczne@kietrz.pl, faks 774 854 359.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kietrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania p.n. :"Utworzenie żłobka samorządowego w Kietrzu".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WKB 271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych t.j. pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie dla inwestycji obejmującej: -przebudowę części pomieszczeń w istniejącym budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Głowackiego 37 w Kietrzu wraz ze zamianą sposobu użytkowania na żłobek samorządowy, -rozbudowę obiektu - budowa windy zewnętrznej dostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, -zakup wyposażenia żłobka, -zagospodarowanie terenu- wykonanie i wyposażenie placu zabaw. 2. Charakterystyczne parametry okreslajace zakres robót budowlanych: -Przebudowa pomieszczeń na 2-gim piętrze na lokal żłobka- powierzchnia około 401,7m2. -Budowa windy zewnetrznej o powierzchni zabudowy około 5,5m2. -Wymina okien wraz z podmurowaniem parapetów do wysokości 2,0 m (9 sztuk). -Budowa wiatrołapu w strefie wejściowej do żłobka wraz z wejściem głównym i zadaszeniem pow. ok. 7,8m2. -Adaptacja istniejącego pomieszczenia na wózkownię. -Dostosowanie budynku do wymagań ochrony pożarowej dla strefy ZL II i klasy "B". -Budowa placu zabaw wraz z wyposazeniem i ogrodzeniem o powierzchni: 200m2. 3. Przewiduje się utworzenie 2 grup dzieci liczących łącznie 31 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ t.j. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

71000000-8,

45111100-9,

45111220-6,

45342000-6,

45400000-1,

45300000-0,

45310000-3,

45330000-9,

45331000-6,

45112723-9,

45214100-1,

45214100-1,

37535200-9,

45100000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od daty podpisania umowy t.j. od 30.08.2019 do 16.12.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmianie ulega paragraf 5 ustęp 1 umowy dotyczący terminu wykonania przedmiotu umowy. Termin wykonania umowy ustala się na dzień 07.02.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powodem wydłużenia terminu realizacji umowy jest nieuzyskanie pozwolenia na użytkowanie wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do dnia 31.01.2020 roku. Zamawiający wystąpił z wnioskiem o wydanie przedmiotowego pozwolenia w dniu 31.01.2020 roku, gdyż wcześniej zobowiązany był uzyskać: 1) opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (wniosek z dnia 14.01.2020 rok, opinia z dnia 28.01.20120 rok), 2) stanowisko Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej (wniosek z dnia 14.01.2020 rok, stanowisko z dnia 28.01.2020 rok), 3) decyzję Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego (wniosek z dnia 20.12.2019 rok, decyzja z dnia 30.01.2020 rok).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Tu zamieszcza się informacje z sekcji IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) Data udzielenia zamówienia: 30/08/2019. IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Michał Żychoń, p.dz.g. p.n. Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji "EMBUD", Michał Żychoń, ul. Stelmacha 9, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie IV.3)Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 731094.00 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.