eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Budowa oświetlenia Stadionu Miejskiego przy ul. Bema w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-05

Ogłoszenie nr 560021700-N-2020 z dnia 05-02-2020 r.

Toruń: Budowa oświetlenia Stadionu Miejskiego przy ul. Bema w Toruniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582344-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510189866-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 87167050700000, ul. ul. Gen. J. Bema , 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 226 700, e-mail agata@mosir.torun.pl, faks 566 226 705.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład budżetowy Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia Stadionu Miejskiego przy ul. Bema w Toruniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia Stadionu Miejskiego przy ul. Bema w Toruniu. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) Budowa oświetlenia: o montaż 200 szt. opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED o mocy max. 1500W ze strumieniem 143,612 lm, każda, i 20 szt. opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED o mocy 580W ze strumieniem 60,352 lm, w celu osiągnięcia wymaganego natężenia oświetlenia zgodnie z wymogami, obliczeniami; o posadowienie 4- masztów S1 - S4 na istniejących fundamentach, zgodnie z projektem oraz ekspertyzą budowlaną; o montaż rozdzielnic dla masztów S-1 do S-4 oraz rozdzielnicy RS, za pośrednictwem której zasilane będą poszczególne rozdzielnice masztowe, oraz za pośrednictwem której odbywać się będzie sterowanie oświetleniem; o montaż agregatu prądotwórczego wolno-stojącego, w obudowie wygłuszonej, o mocy 400kW, moc znamionowa P.R.P. [kW] (Określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 70% P.R.P. Całkowity czas pobierania mocy w wysokości 100% P.R.P nie powinien przekraczać 500h rocznie. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy, jednak nie więcej niż 25 godzin rocznie ) i zbiornikiem paliwa na czas 10godz. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę EELBO Szczecin; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 1.4. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ziemnych i związanych z montażem urządzeń. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 1. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.9. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 1.10. Informacje i wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo oraz wypłacie wynagrodzenia w częściach i procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz. 1.11. Rozwiązania równoważne 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3) Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. 4) Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".


II.4) Główny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14 tygodni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: x
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ADA-LIGHT sp. z o.o., przetargi@adalight.pl, Budy Kozickie 59, 09-500, Gostynin, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3978861.79 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) wykonanie stanowiska do transmisji telewizyjnej na łączną kwotę 26.847,21 zł brutto (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy osiemset czterdzieści siedem 21/100). 2) Terminy wykonania prac - 10.02.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca wykona roboty dodatkowe polegające na wykonaniu stanowiska do transmisji telewizyjnych. W związku z realizacją budowy oświetlenia Stadionu Miejskiego dla transmisji telewizyjnych konieczne jest dodatkowe stanowisko dla kamery z przyłączem światłowodowym. Wprowadzenie innego wykonawcy na plac robót spowodowałoby znaczną niedogodność i zwiększenie kosztów. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 zmiana umowy jest możliwa jeżeli została przewidziana w Specyfikacji i ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiana taka była przewidziana w umowie oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.