eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-05

Ogłoszenie nr 560021370-N-2020 z dnia 05-02-2020 r.

Legionowo: OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537989-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510102810-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOP-ZP-7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: obsługę kasową pływalni "Wodne Piaski" przy ul. Piaskowej 1A w Legionowie. 2. Obsługa kasowa obejmuje w szczególności: 1) Obsługa kasowa pływalni "Wodne Piaski" przy ul. Piaskowej 1A w Legionowie w godzinach pracy obiektu, tj.: poniedziałek - niedziela: 6.00-22.00 z wyłączeniem: 1 stycznia, pierwszego i drugiego dnia Wielkiej Nocy, 25 grudnia i 26 grudnia. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia obiektu dodatkowo w dni inne, niż wyżej wymienione po wcześniejszym zgłoszeniu Wykonawcy (nie później niż 7 dni przed planowanym zamknięciem ). Zamawiający informuje jednocześnie, że planowana jest dwutygodniowa przerwa technologiczna w pracy obiektu, której termin zostanie ustalony z Wykonawcą (nie później niż 7 dni przed planowanym zamknięciem ). 2) Przyjmowanie należności na rzecz Zamawiającego z tytułu opłat za uczestnictwo w zajęciach grupowych i indywidualnych według aktualnego cennika. 3) Wydawanie potwierdzeń ( paragonów z kas fiskalnych, faktur ) dokonanych wpłat. 4) Przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłaconych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Zamawiającego osobnymi przelewami najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu dokonania wpłaty przez klienta. 5) Przyjmowania płatności przy użyciu kart bankowych ( między innymi VISA, MASTERCARD). 3. Warunki realizacji zamówienia, obowiązki Wykonawcy II. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia obsługi 2 stanowisk obsługi kasowej, przy czym kompleksowe wyposażenie stanowisk kasowych zapewnia Zamawiający: a) kasy fiskalne 2 szt. zapewnia Zamawiający, b) komputery 2 szt. zapewnia Zamawiający w technologii All in one non touch: o matryca: 23 cale, o rozdzielczości 1920x1080, o procesor: Procesor posiadający cztery rdzenie w tym minimum dwa rdzenie fizyczne , wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark min. 4000 punktów, wsparcie dla instrukcji 64 bitowych, o pamięć: 8 GB ( min.1600 MHz), DDR4, o dysk twardy: wewnętrzny o pojemność co najmniej 500GB, magnetyczny lub hybrydowy, SATA III, o karta graficzna: dedykowana, o karta dźwiękowa: zintegrowana, o karty sieciowe: zintegrowana z płytą główną 10/100/1000 Mb/s, Wifi- 802.11 b/g/n, o napęd optyczny: wbudowany lub zewnętrzny na USB bez dodatkowego zasilania zgodny z CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, o zasilacz: wbudowany wraz z kablem zasilającym. Peryferia o klawiatura: zalecana przez producenta komputera, układ typu QWERTY US w kolorze zbliżonym do koloru obudowy, o mysz: zalecana przez producenta komputera w kolorze zbliżonym do koloru obudowy, Komputery muszą posiadać licencję na system operacyjny w najnowszej, dostępnej, polskojęzycznej wersji umożliwiający pełną integrację z domeną Active Directory MS Windows, zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) i WMI, pełną integrację z systemem Płatnik, pełną obsługę ActiveX. Na komputerach musi być zainstalowany i zaktywowany system operacyjny. c) elektroniczny system obsługi klienta zapewnia Zamawiający. W obiekcie przewidziano elektroniczny system obsługi klienta ESOK, którego najważniejszymi cechami funkcjonalnymi są: 1. Automatyczne naliczanie opłat za pobyt klienta w obiekcie sportowo-rekreacyjnym w zależności od następujących parametrów: 1) czasu pobytu klienta w różnych strefach płatnych obiektu 2) ustawienia konfiguracyjnych stref płatnych 3) pory dnia 4) cen obowiązujących w poszczególnych dniach tygodnia 5) rodzaju taryfy obowiązującej dla danego klienta 6) fiskalizacja opłat na drukarkach fiskalnych. 2. Obsługa wejść na obiekt przy pomocy pasków z transponderami, kart transponderowych oraz biletów jednorazowych z kodem kreskowym. 3. Obsługę klientów abonamentowych przy pomocy kart zbliżeniowych. 4. Pełna kontrola czasu pobytu klienta oraz statusu rozliczeniowego obowiązującego dla danego wejścia. 5. Bieżąca kontrola obciążenia poszczególnych stref /atrakcji obiektu. Centrala systemu zlokalizowana została w pomieszczeniu recepcji. Elementy składowe systemu to: 1) urządzenia kontroli dostępu i naliczania opłat przy stanowiskach kasowych /bramki kołowrotkowe wejściowa i wyjściowa, bramka uchylna, czytnik STOP-CZAS, czytnik czasu pobytu/, 2) sprzęt komputerowy dla dwóch stanowisk kasowych, 3) oprogramowanie rozliczające klientów, 4) identyfikatory dla klientów, 5) szafki ubraniowe dla klientów, 6) elektroniczna tablica wyników. Całość informacji o systemie oraz instrukcję obsługi i działania dostarczy firma wykonująca system. III. Wykonawca ma obowiązek transportu, ochrony i ubezpieczenia środków pieniężnych przyjętych w punkcie obsługi kasowej. IV. Wykonawca ma obowiązek nie pobierania prowizji od osób dokonujących wpłat. V. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia aktualnego ubezpieczenia obejmującego odpowiedzialność cywilną prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 tys. złotych. 5. WYMAGANIA DODATKOWE 1) Wykonawca będzie używać pomieszczeń kasowych zgodnie z przeznaczeniem na cele określone w niniejszym zamówieniu, przy czym w okresie trwania umowy nie ma możliwości zmiany przeznaczenia pomieszczeń. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania pomieszczeń kasowych oraz sprzętu. 3) Za zgubiony, zniszczony lub skradziony sprzęt Wykonawca zobowiązuje się odkupić sprzęt tej samej klasy. 4) Powierzony sprzęt Wykonawca będzie używał zgodnie z jego przeznaczeniem i warunkami gwarancji. 5) Wszelkie nieprawidłowości w zakresie działania powierzonego mienia Wykonawca będzie niezwłocznie zgłaszał do wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 6) Od dnia podpisania umowy Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny materialnie za powierzone mienie. 7) Przed dopuszczeniem osób do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży oświadczenie pracowników o niekaralności


II.4) Główny kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zrealizuje usługę objętą przedmiotem zamówienia w terminie okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość zmian wynosi 13.300,00 PLN co stanowi 4,8 % wartości umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie wniosku Wykonawcy o waloryzację wynagrodzenia spowodowaną zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz w wyniku negocjacji wynagrodzenia ryczałtowego za miesięczny okres wykonania przedmiotu zamówienia dokonano aneksem zmian w umowie. Wartość zmian wynosi 13.300,00 PLN co stanowi 4,8 % wartości umowy. Przepis art. 357¹ kodeksu cywilnego daje stronom możliwość zwrócenia się do sądu w przypadku powstania między nimi sporu na tle zastosowania jego postanowień. Strony mogą jednak zrezygnować ze zwrócenia się do sądu i zastosować powyższy przepis pozaprocesowo przez renegocjację postanowień umowy, co w powyższym przypadku ma miejsce

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.