eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 20 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 20 części



Ogłoszenie z dnia 2020-02-05

Ogłoszenie nr 560021271-N-2020 z dnia 05-02-2020 r.

Kraków: Remont 20 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 20 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510275251-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 20 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 20 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

124/2019 w.r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych instalacji wodno - kanalizacyjnych i gazowych według specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 06.12.2019 r. do 20 01.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Piastów 14/3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

M-BUD Monika Duda, , Pogórska Wola 37c, 33-152, Pogórska Wola, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 28830.01 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
-Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych oraz technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokalu mieszkalnego na os. Piastów 14/3 w Krakowie. Wprowadzenie innego wykonawcy do wykonania dodatkowych prac wiązałoby się z przerwaniem prac przez dotychczasowego wykonawcę. Ponadto, prace dodatkowe są integralną częścią prac wykonywanych na podstawie zamówienia określonego w umowie pierwotnej. -Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. ? łączna wartość zmiany wynagrodzenia wynosi 9 079,24 zł co stanowi 29,16% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Po założeniu brakujących klamek i podczas montażu zdemontowanych wcześniej skrzydeł drzwiowych stwierdzono, że drzwi się nie domykają i nie ma możliwości regulacji ościeżnicy. 2) Po sprawdzeniu stwierdzono, że pod posadzką przebiega zasilanie mieszkania w en.elektr. 3) Po sprawdzeniu stwierdzono, że wanna z hydromasażem nie działa. 4) Po sprawdzeniu stwierdzono, że mechanizm spłukujący jest niesprawny.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.