eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Odbudowa , przebudowa i rozbudowa Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie wraz z należącą do teatru kamienicą z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą wyposażenia w ramach Zadania pn"Odbudowa budynku teatru"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-31

Ogłoszenie nr 560020039-N-2019 z dnia 31-01-2019 r.

Głogów: Odbudowa , przebudowa i rozbudowa Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie wraz z należącą do teatru kamienicą z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą wyposażenia w ramach Zadania pn: "Odbudowa budynku teatru"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt "Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517844-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 96486-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 113224-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa , przebudowa i rozbudowa Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie wraz z należącą do teatru kamienicą z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą wyposażenia w ramach Zadania pn: "Odbudowa budynku teatru"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP 271.38.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace konserwatorskie polegające na odbudowie, przebudowie i rozbudowie budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie wraz z należącą do teatru kamienicą, z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr 292/L z dnia 25.11.1949r. Inwestycja znajduje się na obszarze chronionym wpisem do rejestru zabytków, na mocy decyzji 301/L z 16.04.1958r. , dla którego wyznaczono strefę ochrony konserwatorskiej. Podczas realizacji inwestycji będą prowadzone prace budowlane i konserwatorskie zgodnie z decyzja 116/2017 z 30 stycznia 2017r. wydana przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy. Dane techniczne: powierzchnia użytkowa obiektu 2166,5m2, kubatura brutto 10719,1m3, ilość kondygnacji nadziemnych: 3+ 1 kondygnacja podziemna. Zakres wyburzeń i demontaży wg załączników do SIWZ. Wszystkie wyburzenia i demontaże w obrębie ruin teatru i kamienicy muszą być uzgadniane i zaakceptowane przed wykonaniem przez inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace konserwatorskie należy prowadzić przede wszystkim w oparciu o w/w decyzję konserwatorską oraz ekspertyzę konserwatorską znajdująca się w tomie Ib dokumentacji budowlanej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę. W zakresie odbudowy, przebudowy i rozbudowy projekt zakłada rozbudowę budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa wraz z należącą do teatru kamienicą. W obiekcie po wykonaniu prac znajdzie się sala teatralna na 300 osób wraz ze sceną i zapleczami technicznymi, reprezentacyjna klatka schodowa, halle, komunikacja z windami, sanitariaty, zespół garderób z zapleczem sanitarnym, zaplecze biurowe, zaplecze techniczne. Projekt przewiduje prowadzenie prac konserwatorskich, budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Na zewnętrz obiektu oprócz prowadzenia prac związanych z budową przyłączy do obiektu projektuje się również odnowienie i doprowadzenie do użytkowania dwóch frontowych historycznych betonowych latarni. Część I.1. Zakres prac konserwatorskich: - wstępne wzmocnienie lub/i podklejenie osłabionych elementów sztukatorskich, stiukowych, zapraw spoinowych i historycznych cegieł w przyległych murze strefy portalowej fasady Teatru oraz wyznaczonych komisyjnie, pozostałych murów odwodowych - detale architektoniczne gzyms wieńczący, detale architektoniczne okien - transfer konchy - wymiana zniszczonych cegieł w historycznych murach obwodowych Teatru oraz w górnych warstwach fundamentów budowli Część I.2. Zakres prac budowlanych: BUDYNEK GŁÓWNY TEATRU: - Zadaszenie tymczasowe wraz z robotami rozbiórkowymi wg projektu - Roboty ziemne - Fundamenty, izolacje fundamentów - Roboty żelbetowe: płyty, belki, słupy, ściany, wieńce, schody - Roboty stalowe: schody stalowe na salę, konstrukcja stalowa balkonu, wzmocnienie pilastrów WF1 ściągi stalowe, wzmocnienie ściany wschodniej ściągi stalowe, obudowa stalowa klatki K-01 - Roboty murowe - Posadzki - Podesty systemowe na widowni - Roboty wykończeniowe okładziny ścian sufitów podłóg - Wykonanie dachu nad budynkiem głównym i klatką schodową - Elewacje - Stolarka okienna, drzwiowa oraz wrota stalowe przesuwne - Roboty wykończeniowe pozostałe BUDYNEK KAMIENICY - Roboty ziemne - Roboty rozbiórkowe - Fundamenty i izolacje fundamentów - Izolacje ścian piwnic - Roboty murowe - Posadzki na gruncie, cementowe, izolacje posadzek - Roboty żelbetowe: - Roboty wykończeniowe okładziny ścian sufitów podłóg - Dach - Elewacje - Stolarka okienna i drzwiowa, wrota stalowe przesuwne Część I.3. Zakres prac sanitarnych: Prace zewnętrzne: - budowa przyłącza wodociągowego, - przyłącza kanalizacji sanitarnej, - przyłącza kanalizacji deszczowej Prace wewnętrzne: - instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja ppoż., - instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacja skroplin dla central wentylacyjnych oraz klimatyzatora w serwerowni - instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego (dla nagrzewnic wentylacyjnych) - instalacji technologiczna zasilania chłodnic wentylacyjnych - układy wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej Część I.4. Zakres robót elektrycznych i teletechnicznych Zasilanie obiektów, rozdział energii w budynku: -zasilanie obiektu- wykonać ze złącza kablowego ZK, zamontowanego w zewnętrznej ścianie budynku. - WLZ- wewnętrzna linia zasilająca ze złącza kablowego zamontować linię zasilającą do głównej rozdzielnicy budynku RG w piwnicy, z której zasilić wewnętrzne linie zasilające (WLZ) do tablic piętrowych, tablic odbiorów administracyjnych, tablic odbiorów technicznych/technologicznych. Instalacje elektryczne wewnętrzne - oświetlenie ogólne i miejscowe, - oświetlenie awaryjne- ewakuacyjne, - zasilanie gniazd wtykowych potrzeb ogólnych, - zasilanie gniazd wtykowych komputerowych 230 V, - zasilanie odbiorów technicznych. - oprawy oświetlenia ogólnego, miejscowego z zastosowaniem odpowiednio dobranych źródeł światła LED - oświetlenie awaryjne- ewakuacyjne i ewakuacyjno- kierunkowe poprzez autonomiczne oprawy oświetlenia awaryjnego z inwerterami (czas podtrzymania min. 1 h) - monitoring opraw oświetlenia awaryjnego poprzez centralkę. Instalacje teletechniczne - instalacja telefoniczna i internetowa, - instalacja monitoringu (CCTV), - instalacja telewizji cyfrowej naziemnej. - w pomieszczeniach zamontować zestawy gniazd instalacji komputerowej PEL (punkt elektryczno logiczny); w skład zestawu PEL wchodzić będą gniazda instalacji logicznej (RJ 45) i gniazda instalacji 230V - komputerowej / ogólnej. - Rozprowadzenie instalacji teleinformatycznej wykonać z szaf dystrybucyjnych zainstalowanych w pomieszczeniach technicznych. Instalacja fotowoltaiczna - budynek wyposażyć w instalacje fotowoltaiczne- panele fotowoltaiczne montowane na dachu. - energia wytworzona przez instalacje fotowoltaiczne wyprowadzić na dedykowaną rozdzielnicę RG-PV, a następnie na rozdzielnicę główną RG obiektu. - rozdzielnicy RG-PV zamontować- półpośrednie układy pomiarowe dla celów rozliczeniowych dla każdej z instalacji. Instalacja systemu sygnalizacji pożaru - SSP - ochrona całkowita - alarmowanie na obiekcie - transmisja systemów do Państwowej Straży Pożarnej - współpraca z systemem oddymiania klatki schodowej Instalacja połączeń wyrównawczych - wykonać instalacje połączeń wyrównawczych, do której podłączone będą wszystkie metalowe obudowy urządzeń technicznych / technologicznych, kanały wentylacji i klimatyzacji, stalowe elementy konstrukcji budynku, metalowe rurociągi instalacji co, wodno-kanalizacyjnej, zaciski PE w rozdzielnicach oraz - poprzez zbiorcze szyny uziemień (SZU) - uziom budynku. Instalacja odgromowa, przeciwpożarowa, uziom, przeciwporażeniowa - instalacja odgromowa, - uziom poziomy, z którego wyprowadzone będą przewody uziemiające do zacisków na szynach uziemień zamontowanych w pomieszczeniach technicznych - w rozdzielnicy głównej RG zamontować główny wyłącznik prądu o elementy umożliwiające sterowanie przyciskiem - przeciwpożarowy wyłącznik prądu - oznaczony PWP; przycisk zainstalować przy głównym wejściu do budynku - poziom parteru. - w pomieszczeniach i w ciągach komunikacyjnych montaż opraw z autonomicznym podtrzymaniem zasilania w czasie min. 1h - oprawy oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego i ewakuacyjno-kierunkowego. - wykonać instalacje ochrony przed dotykiem pośrednim - samoczynne wyłączanie zasilania/wyłączniki różnicowoprądowe. Część I.5 Zagospodarowanie terenu Przewiduje się przebudowę nawierzchni wokół teatru. Teren zostanie utwardzony drobnowymiarowa kostką granitową. Projektowane nawierzchnie z jednej strony będą ograniczone ścianami budynku teatru i kamienicy a z drugiej istniejącymi krawężnikami kamiennymi i obrzeżami ograniczającymi istniejące nawierzchnie dróg i chodników przy rynku. Część I.6 Dostawa i montaż wyposażenia wymagającego montażu wyposażenie z montażem: - system mechaniki scenicznej wraz z okotarowaniem (kurtyna sceniczna i kurtyny akustyczne)-1 komplet; system oświetlenia scenicznego- 1 komplet, system elektroakustyczny wraz z ekranem- 1 komplet; system interkomowy- 1 zestaw; fotele na Sali widowiskowej i balkonie- 300szt; lustro- 1szt, kontuary- 2 szt. - toalety: 3 zestawy w skład których wchodzą- kosze na śmieci, dozownik mydła, podajnik ręczników, szczotka stojąca, podajnik papieru, wieszak, przegrody międzypisuarowe, zabudowa kabin


II.4) Główny kod CPV: 45.26.26.90 - Remont starych budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.06.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/01/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wykonanie robót zamiennych zgodnie z protokołem nr 28 i 39 , zmiana harmonogramu - zmiany przewidziane w SIWZ

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zakres robót dodatkowych został okrslony w protokołach Nr 21,33,34,35,36,37,38,40 ,41 i 42

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół nr 21- wstępny 1. Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie odrestaurowania istniejących okładzin ceramicznych w przedsionkach budynku teatru. 2. Uzasadnienie: W trakcie realizacji prac, po oględzinach odkrytych murów przedsionków budynku teatru, stwierdzono zaawansowaną korozję, brak izolacji poziomej, oraz silne zawilgocenie i zagrzybienie ścian. W związku ze stwierdzonym złym stanem technicznym istniejących murów konieczna jest ich rozbiórka i wymurowanie na nowo. Z uwagi na znajdujące się na murach przedsionków, zachowane z czasów historycznych, okładziny ceramiczne konieczny jest ich demontaż, oczyszczenie i przygotowanie zdemontowanych elementów do ponownego położenia. Wszystkie te prace zostały uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu delegatura w Legnicy na, które to prace zostały wydane odpowiednie programy prac konserwatorskich. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół Nr 28 - końcowy Z uwagi na zmiany projektowe wynikłe podczas realizacji robót, konieczna była zmiana gabarytów projektowanych czerni, co skutkowało ustaleniem ich nowej wartości kosztorysowej, przedstawionej w kosztorysie powykonawczym. Protokół nr 33-wstępny 1.Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie posadzek cementowych w obiekcie teatru oraz kamienicy. 2. Uzasadnienie: Po weryfikacji poszczególnych warstw oraz dla prawidłowego wykonania posadzek cementowych w budynku teatru i kamienicy zgodnej z obowiązującymi przepisami konieczne jest zwiększenie ich grubości do 10 cm. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół nr 34-wstępny 1.Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i montaż podkonstrukcji stalowej policzków balkonu na widowni w budynku teatru. 2.Uzasadnienie: Dla prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, realizacji inwestycji konieczne jest wykonanie i montaż dodatkowej podkonstrukcji stalowej policzków balkonu na widowni w budynku teatru. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół nr 35 - wstępny 1. Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż 2 szt. okien odpowietrzających zlokalizowanych w fasadzie szklanej zewnętrznej klatki schodowej budynku teatru. 2. Uzasadnienie: Z uwagi na obowiązujące przepisy przeciwpożarowe konieczny jest montaż 2 szt. okien odpowietrzających zlokalizowanych w fasadzie szklanej zewnętrznej klatki schodowej budynku teatru. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół Nr 36 - wstępny 1. Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zamknięcia rewizji kanałów podposadzkowych. 2. Uzasadnienie: Z uwagi na zmianę lokalizacji rewizji kanałów technologicznych zgodnie z wydany rysunek uzupełniający z dn. 28.09.2018r konieczne jest zamknięcie pierwotnie projektowanych otworów rewizyjnych podposadzkowych poprzez wykonanie konstrukcji stalowej jako szalunku traconego i wylanie na tych elementach stropów żelbetowych. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół Nr 37 - wstępny 1. Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie podkonstrukcji stalowej pod agregat wody lodowej. 2. Uzasadnienie: Dla prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, realizacji inwestycji konieczne jest wykonanie elementów konstrukcji stalowej tj. podkonstrukcji pod agregat wody lodowej zlokalizowana na dachu łącznika pomiędzy kamienicą a teatrem. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół Nr 38 - wstępny 1.Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie podłogi z płyt OSB na poddaszu kamienicy wraz z wykonaniem schodów technicznych. 2. Uzasadnienie: W związku z uzgodnieniami aby wykonać ocieplenie pomiędzy jętkami uzasadnione jest aby wykonać na jętkach podłogę z płyt OSB oraz dostęp do wytworzonej przestrzeni strychowej poprzez zamontowanie schodów technicznych. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół Nr 39 - wstępny 1.Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach kamienicy, poddasza, szachtów instalacyjnych oraz wykonanie sufitu łukowego w pomieszczeniu widowni teatru. 2.Uzasadnienie: W związku z złym stanem technicznym murów teatru zamienia się izolacje akustyczną z płyt betonowych na izolację akustyczną z wełny i płyt gipsowo-kartonowych. System ten oprócz izolacji akustycznej będzie również izolacją termiczną jak również spełniać będzie przepisy p.poż. Identyczne rozwiązanie dla ujednolicenia systemów będzie wykonane w budynku kamienicy. Z uwagi na wykonywane ścianki działowe w budynku kamienicy z płyt gipsowo-kartonowych zamienia się obudowę szachtów z bloczków silka na jednolity system ścienny. Po doszczegółowieniu wyglądu sufitu łukowego w pomieszczeniu widowni teatru należy wykonać kilka płyt celem uzyskania efektu sufitu historycznego. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót zamiennych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Protokół Nr 41- wstępny 1. Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż 2szt. wyłazu dachowego o wymiarach 86/87. 2. Uzasadnienie: W związku z projektowanymi czerpniami i wyrzutniami w połaci dachowej o dużych wymiarach konieczne jest zamontowanie wyłazów dachowych celem możliwości bieżącej konserwacji urządzeń na dachu. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Protokół Nr 42 1. Zakres: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie odwodnienia liniowego na terenie wokół budynku teatru. 2. Uzasadnienie: Dla prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowym użytkowaniu konieczne jest wykonanie dodatkowego odwodnienia liniowego przy zespołach wyjściowych po zachodniej stronie budynku teatru. W związku z powyższym aby wykonać zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie robót dodatkowych dla prawidłowej realizacji inwestycji. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy placu budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana dot. realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nie objętych zamówieniem podstawowym. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie ich innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy plac budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Aneks Nr 21/2019 z dnia 29.01.2019r. Zwiększenie o kwotę 941.996,53 zł brutto (netto 765.850,84 zł)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.