eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa i remont istniejącego budynku toalety publicznej przy ul. Reymonta w Kołobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-25

Ogłoszenie nr 560015964-N-2019 z dnia 25-01-2019 r.

Kołobrzeg: Przebudowa i remont istniejącego budynku toalety publicznej przy ul. Reymonta w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621605-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500233889-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500254993-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 330920736, ul. ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48 94 35 51 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks +48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont istniejącego budynku toalety publicznej przy ul. Reymonta w Kołobrzegu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.64.2018.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac: a) rozbiórka elementów wykończenia; skucie płytek na ścianach i posadzkach, b) rozbiórka istn. ścian działowych, c) demontaż istn. okien i drzwi, d) wykonanie nowych ścian działowych oddzielających pomieszczenia, e) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i dachu, f) wykonanie nowego pokrycia dachu; z papy termozgrzewalnej, g) wykonanie obróbek blacharskich, h) wykonanie orynnowania dachu; rury spustowe PCV, rynny PCV, i) montaż nowych okien, j) wykonanie nowych parapetów; zewnętrznych, k) wykonanie instalacji wod-kan, ogrzewania, elektrycznej, wentylacji mechanicznej, l) tynkowanie ścian działowych, m) wykonanie wewn. okładzin ściennych z płytek ceramicznych, n) wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych, antypoślizgowych, o) wykonanie zewn. okładzin ściennych z płytek ceramicznych, p) montaż drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych, q) montaż urządzeń sanitarnych oraz pochwytów, r) malowanie pomieszczeń.


II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45400000-1,

45200000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 15.12.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa i remont istniejącego budynku toalety publicznej przy ul. Reymonta w Kołobrzegu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum firm: Lider: WP - Werema Paweł, , ul. Gen. Józefa Bema 5/32, 78-100, Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie

Konsorcjum firm: Partner: Skitech Jakub Skibiński , , ul. Wschodnia 17/9, 78-100, Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 373533.07 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia oszacowano na kwotę 373533.07 zł. Umowę zawarto na kwotę 540628.85 zł brutto, bez VAT - wartość netto umowy wynosi 439535.65 zł.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/01/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych związanych z zadaniem, wymienione w protokole konieczności, które nie były objęte dokumentacją projektową. Roboty dodatkowe nalezy wykonać do 21.12.2019r. Strony ustaliły wynagrodzenie za roboty dodatkowe w wysokości 10365,20 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Stwierdzono konieczność wykonania następujących robót: a) Roboty rozbiórkowe. b) Roboty murowe. c) Zamiana ściany murowanej w wc damskim na ściankę systemową i zmiana lokalizacji drzwi. d) Izolacja podpłytkowa styku posadzki ze ścianami. e) Zmiana technologii docieplenia stropodachu. f) Zabezpieczenie rynien siatką. g) Wykonanie studni DN315 kanalizacji sanitarnej. h) Lustro uchylne ze stali nierdzewnej o wym. 60x60 cm w sanitariacie dla niepełnosprawnych. 2. Szacunkowy koszt wykonania: poz. a-g: 9´695,20 zł brutto (wg załącznika 1). Poz. h: 670,00 zł brutto Łącznie: 10´365,20 zł brutto 3. Uzasadnienie konieczności wykonania robót: a) Zwiększenie ilości robót rozbiórkowych wynika z większej grubości posadzki oraz złego stanu ściany działowej. b) Roboty murowe wynikają z konieczności przemurowania ściany działowej, która była w złym stanie technicznym oraz wykonaniu nadproży w poszerzanych otworach. c) Z uwagi na brak miejsca, uzgodniono rozwiązanie analogiczne jak w wc męskim, tj. wykonanie drzwi w ścianie istniejącej. d) Izolacja podpłytkowa styku posadzki ze ścianami wykonana jako niezbędne zabezpieczenie ścian przed podciąganiem wody. e) Zmiana technologii wykonania docieplenia stropodachu wynika z innej technologii wykonania stropodachu niż założona w projekcie. Zmiana grubości docieplenia z 15 cm na 10 cm wynika ze zbyt małych różnic wysokości pomiędzy płaszczyzną dachu, a poziomem stolarki okiennej i parapetów. f) Zabezpieczenie rynien siatką z uwagi na duże nagromadzenie liści na dachu, które mogłyby uniemożliwiać poprawne funkcjonowanie rynien i rur spustowych. g) Wg projektu włączenie kanalizacji sanitarnej przewidziane było do studni istniejącej, z uwagi na brak studni wykonana została nowa o średnicy DN315. h) Lustro jako wyposażenie dodatkowe, nieprzewidziane w dokumentacji projektowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.