eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › KP Szczawnica - budowa nowej siedziby

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-27

Ogłoszenie nr 560015432-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.

Kraków: KP Szczawnica - budowa nowej siedziby
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570493-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500143378-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500223272-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KP Szczawnica - budowa nowej siedziby

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Komisariatu Policji przy ul. Skotnickiej w Szczawnicy na działkach nr ew. 869/21, 869/22, 844/8, obręb 1 Szczawnica z rozbiórką istniejącego budynku. Budowa obejmuje wykonanie pod klucz: budynku administracyjnego z masztem antenowym, budynku gospodarczego, z garażami, kotłownią, i agregatem prądotwórczym, instalacji wod.-kan., instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej, kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do potoku Skotnickiego, budowa murów oporowych z instalacją drenażową, budowa utwardzeń terenu (ciągów pieszo-jezdnych, chodników, miejsc postojowych), budowa ogrodzenia z bramami automatycznie otwieranymi., oraz usunięcie kolizji istniejącej linii energetycznej nN z planowaną budową budynku gospodarczego (w tym zaprojektowanie i przebudowa fragmentu istniejącego kabla nN). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest również zapewnić obsługę geologiczną i geodezyjną inwestycji, przygotować zgodnie z umową niezbędną dokumentację powykonawczą dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym m.in.: świadectwo energetyczne dla budynku i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu (na etapie realizacji należy przewidzieć wykonanie oświetlenia awaryjnego miejsc usytuowania gaśnic p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami - miejsca usytuowania należy uzgodnić z Zamawiającym). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 11 do SIWZ, Program Funkcjonalno Użytkowy dotyczący usunięcia kolizji istniejącej linii energetycznej nN z planowaną budową budynku gospodarczego - załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia meblowego. 3. Przedmiar robót (w załączniku nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w związku z faktem opracowania Projektu Budowlanego Zamiennego (dalej "PBZ") oraz uzyskania zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę (Decyzja nr 1117/19 z dnia 25.09.2019 r.), 2. uwzględnienia rezygnacji z wybranych rozwiązań projektowych, ujętych w PBZ i zastąpienia ich rozwiązaniami zamiennymi, 3. zmiany terminu realizacji zamówienia, 4. zmiany umownego wynagrodzenia ryczałtowego, dotyczącego zmiany zakresu rzeczowego oraz kosztów przestoju robót budowlanych, 5. zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy po zmianach wynosi 9 619 647,50 zł brutto. Termin realizacji został zmieniony na dzień 30.10.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.