eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Przebudowa i remont budynku Internatu PCE przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie - postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 560014748-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Kętrzyn: Przebudowa i remont budynku Internatu PCE przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie - postępowanie II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544966-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510126856-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego na podstawie pełnomocnictwa z dnia 10.01.2019r. (z późn. zm.) udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie działający w imieniu Powiatu Kętrzyńskiego jako Zamawiającego.



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074245100000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7517500, 7511690, e-mail starostwo@starostwo.ketrzyn.pl, faks 897 512 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.ketrzyn.pl; http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont budynku Internatu PCE przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie - postępowanie II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CUWPK.343.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych przebudowy drogi obejmuje między innymi: 1) Roboty pomiarowe i dokumentacja geodezyjna powykonawcza, 2) Roboty rozbiórkowe, 3) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 4) Wykonania ścianek działowych i kominów, 5) Wykonanie nowych posadzek, tynków, okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów, 6) Roboty ziemne i izolacyjne fundamentów, 7) Remont elewacji i elementów zewnętrznych z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych, 8) Zagospodarowanie terenu, 9) Drenaż opaskowy, 10) Wymiana wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, częściowa wymiana instalacji c.o., wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczenia archiwum, 11) Wymiana instalacji elektrycznej, 12) Wykonanie instalacji elektrycznej teletechnicznej, 13) Wykonanie systemu oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych, 14) Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP), 15) Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 16) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi nowo zainstalowanych systemów. - Szczegółowy zakres robót zgodnie z SIWZ oraz wielobranżowym projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zamówienie obejmuje również usunięcie i utylizację z obiektu elementów wyposażenia np. szafek, łóżek, półek itp. w porozumieniu z zarządcą obiektu (zgodnie z postanowieniami ustawy o odpadach).


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45421000-4,

45430000-0,

45310000-3,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 1 lipca 2019r. do dnia 31 maja 2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. Wynagrodzenie umowne Wykonawcy zostanie pomniejszone o wynagrodzenie za roboty, których nie można wykonać tj.: Wyrównanie i wygładzenie podłoża zaprawą samopoziomującą gr. 5 mm, Wykonanie bruzd w ścianach i sufitach pod instalacje elektryczne i teletechniczne, Wykonanie bruzd w posadzkach (pod inst. san.). 2. Wynagrodzenie umowne Wykonawcy zostanie powiększone o wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania całego zadania a nie było przewidziane projektem będącym załącznikiem do postępowania tj.: Rozbiórkę i usunięcie podkładów cementowych oraz izolacji z płyt pilśniowych, Wykonanie nowych posadzek cementowych gr. 6 cm na izolacji z płyt styropianowych gr.2 cm i folii paroizolacyjnej gr. min. 0,2 mm, Ułożenie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w posadzkach w rurach ochronnych. 3. Rozliczenie robót, o których mowa w 1 i 2 nastąpi zgodnie z §14 ust. 2 umowy...

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z okolicznościami opisanymi w protokole konieczności nr 1 sporządzonym dnia 19.08.2019r. stwierdzono fakt, że nie jest możliwe wykonanie w ścianach i sufitach bruzd dla instalacji elektrycznych oraz wyrównanie posadzek wylewką samopoziomującą, zgodnie z założeniami projektu budowlanego, co stanowi okoliczności opisane w § 14 ust. 1 pkt. 3 umowy nr WAI.U.23.2019 z dnia 24 czerwca 2019r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
CD dot. V.2):...nr WAI.U.23.2019 z dnia 24.06.2019r. na podstawie kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę i zestawienia kosztów stanowiącego załącznik nr 1 do protokołu konieczności z dnia 19.08.2019r. a wynagrodzenie dodatkowe zostanie doliczone do faktury końcowej. 4. W § 9 umowy nr WAI.U.23.2019 z 24.06.2019r. dodaje się ust. 1a w brzmieniu: "1a. Za wykonanie robót dodatkowych obejmujących: oRozbiórkę i usunięcie podkładów cementowych oraz izolacji z płyt pilśniowych, oWykonanie nowych posadzek cementowych gr. 6 cm na izolacji z płyt styropianowych gr.2 cm i folii paroizolacyjnej gr. min. 0,2 mm oUłożenie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w posadzkach w rurach ochronnych strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy w kwocie brutto 347 101,76 zł " § 5 W § 9 umowy nr WAI.U.23.2019 z 24.06.2019r. dodaje się ust. 1b. w brzmieniu: "1b. W związku z brakiem technicznych możliwości wykonania części robót obejmujących: oWyrównanie i wygładzenie podłoża posadzek zaprawą samopoziomującą gr. 5 mm oWykonanie bruzd w ścianach i sufitach pod instalacje elektryczne i teletechniczne oWykonanie bruzd w posadzkach (pod instalacje sanitarne) wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę brutto 150 205,65 zł"

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.