eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - etap I - dokończenie robót



Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 560014296-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Busko-Zdrój: Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - etap I - dokończenie robót
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524563-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510085225-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - etap I - dokończenie robót

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSID.271.12.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie wykonania robót budowlanych dotyczących przebudowy stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - I etap. Zakres zamówienia obejmuje dokończenie: przebudowy 4 boisk piłkarskich, budowy 2 kortów tenisowych, budowy boiska wielofunkcyjnego, kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach, remontu istniejącego budynku szatniowego, zagospodarowania terenu, wykonania instalacji sanitarnych zewnętrznych (zraszania boisk i kortów tenisowych, kanalizacji deszczowej: boisk naturalnych, boiska treningowego, boiska wielofunkcyjnego, wymiany przyłącza deszczowego), wykonania oświetlenia zewnętrznego (oświetlenia terenu, zasilania, oświetlenia boiska treningowego), wykonania instalacji teletechnicznej. 2. Zamawiający załączył do SIWZ inwentaryzacje wykonanych robót ulegających zakryciu (załącznik nr 12). 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi: - projekt budowlano-wykonawczy "Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Kusocińskiego w Busku-Zdroju" (załącznik nr 10 SIWZ) - projekt budowlany zamienny "Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju" (załącznik nr 10a SIWZ) - projekt wykonawczy budowy monitoringu wizyjnego na terenie stadionu sportowego (załącznik nr 10b SIWZ) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.


II.4) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:

45212221-1,

45100000-8,

45110000-1,

45340000-2,

45332000-3,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.04.2019 r.- 03.09.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa 4 boisk piłkarskich, budowy 2 kortów tenisowych, budowy boiska wielofunkcyjnego, kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE Sp. z o.o. , dgrzybowska@panoramaos.pl , ul.Puławska 38 , 05-500, Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4866034 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność wykon. robót zamiennych i dodatkowych nie ujętych w podstawowej dokum. oraz naprawczych i uzupełniających, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Obejmują one: - wykon. wzmocnienia powstałych skarp, - skarpowanie terenu od strony trybun (korty do tenisa) oraz ul.Kusocińskiego - zmiana rozwiązania techn. - korytowanie kortów do tenisa do rzędnych proj. - przeniesienie inst.nawodnienia kortów tenisowych, -podwyższenie podmurówki od strony ul. Waryńskiego, -przeniesienie oświetlenia z boiska głównego na boisko treningowe nr 2, -przeprofilowanie boiska wielofunkcyjnego. - wykon. oświetlenia LED na boisku treningowym nr 1, - wykon. oświetlenia na boisku głównym, -doposażenie masztów ośw. na głównym boisku , -wymiana i przełożenie rury zbiorczej na boisku wielofunkcyjnym, -wykon. ogrodzenia po zach.stronie Stadionu, -wykon. inst. teletechn.do przeniesienia sieci Orange , -wykon. inst. teletechn. - dojście instalacji do budynku

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania następujących robót uzupełniających, dodatkowych, zmiennych i naprawczych: 1. Wykonanie wzmocnienia powstałych skarp (za pomocą płyt meba) od strony garaży wraz ze skarpowaniem oraz korytkami (kaskada) odprowadzająca wodę z garaży do odwodnienia liniowego. Uzasadnienie: Z uwagi na znaczną różnicę poziomów terenu między kortami do tenisa oraz boiska wielofunkcyjnego a przyległym terenem na którym znajdują się garaże zachodzi konieczność wprowadzenia zmiany rozwiązań technicznych polegających na skarpowaniu terenu wraz ze wzmocnieniem części skarp płytami Meba w miejscach zbyt bliskiej odległości od garaży. Z uwagi na fakt odprowadzania z garaży wody opadowej rurami spustowymi w kierunku przedmiotowych obiektów (co będzie powodować napływ wody na boisko i korty - zachodzi potrzeba wprowadzenia rozwiązania technicznego zabezpieczającego korty i boisko przed napływem wody. W związku z powyższym zostaną wybudowane 4 kaskady, które odprowadzą wodę z rur spustowych bezpośrednio do odwodnienia liniowego. 2. Skarpowanie terenu od strony trybun (korty do tenisa) oraz ulicy Kusocińskiego - zmiana rozwiązania technicznego. Uzasadnienie: Z uwagi na różnicę poziomów pomiędzy istniejącym terenem a zaprojektowanym poziomem kostki betonowej pod trybunami należy wykonać skarpowanie z "półką" o szerokości 30,0 cm od obrzeża trybun w stronę ul. Kusocińskiego. 3. Korytowanie kortów do tenisa do rzędnych projektowych. Uzasadnienie: Konieczność wykonania wynika z braku dostatecznego wykonania koryta przez poprzedniego Wykonawcę kortów do tenisa (firmę S-SPORT z którym Gmina Busko-Zdrój rozwiązała umowę na roboty). Dokumenty udostępnione Wykonawcy na etapie postępowania przetargowego oraz zapisy SIWZ nie określały tego zakresu do wykonania. 4. Przeniesienie instalacji nawodnienia kortów tenisowych. Uzasadnienie: Podczas wytyczenia przez Wykonawcę usytuowania obrzeży kortów do tenisa (w obecności Inspektora Branży Sanitarne)j wskazano kolizję istniejącej instalacji nawadniającej korty z zaprojektowanymi obrzeżami. Wykonawca zdemontuje istniejącą instalację i ułoży ją zgodnie z projektem. 5. Podwyższenie podmurówki od strony ul. Waryńskiego Uzasadnienie: W związku z planowaną przez Inwestora budową parkingu od strony ul. Waryńskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie Stadionu Miejskiego oraz w nawiązaniu do ustaleń poczynionych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym podczas Narad Nr 2-6 zachodzi konieczność wprowadzenia zmiany rozwiązań technicznych dotyczących ogrodzenia. 6. Przeniesienie oświetlenia z boiska głównego na boisko treningowe nr 2 Uzasadnienie: Po dokonaniu oględzin elementów przeznaczonych do demontażu (istniejące oświetlenie na głównym boisku) oraz potwierdzeniu dobrego stanu technicznego przedmiotowych elementów, Zamawiający wraz z Użytkownikiem obiektu podjął decyzję o wykorzystaniu zdemontowanego oświetlenia na potrzeby boiska treningowego nr 2. Powyższe nie było ujęte z zakresie dokumentacji projektowej, a tym samym nie zawarte w zakresie zamówienia Wykonawcy. 7. Przeprofilowanie boiska wielofunkcyjnego. Uzasadnienie: Prace na przedmiotowym boisku rozpoczął poprzedni wykonawca, z którym Zamawiający rozwiązał umowę na roboty. Podczas dokonania niwelacji boiska wielofunkcyjnego stwierdzono, że istniejące rzędne różnią się od zaprojektowanych. Wymagane jest zatem przeprofilowanie boiska oraz dodatkowe wbudowanie kruszywa w celu uzyskania zaprojektowanych rzędnych. 8. Zmiana rozwiązania technicznego i zmiana materiałowa - wykonanie oświetlenia LED na boisku treningowym nr 1 Uzasadnienie: Dokumentacja projektowa opracowana w 2016 roku w zakresie wykonania oświetlenia zakładała wykonanie na przedmiotowym boisku montaż opraw oświetleniowych opraw oświetleniowych ze źródłem światła metalohalogen w ilości 14 sztuk przy całkowitej mocy zapotrzebowania max. 23,8kW Wykonawca zwrócił Zamawiającemu uwagę, że zaprojektowane oprawy oświetleniowe będą generowały duże zapotrzebowanie na moc, a tym samym duże zużycie energii elektrycznej dla Zamawiającego / Użytkownika obiektu. Wykonawca zaproponował zamianę zaprojektowanych opraw na oprawy LED w ilości 30 szt. przy całkowitej mocy zapotrzebowania max.14,4kW. W chwili obecnej na terenie Gminy Busko-Zdrój stosuję się energooszczędne oprawy typu LED ze względu na mniejsze zapotrzebowanie na moc, a tym samym mniejsze zużycie energii elektrycznej. Zastosowanie opraw LED spowoduje ograniczenie zapotrzebowania na moc z 23,8 kW na 14,4 kW, co w konsekwencji zmniejszy rachunki za energię niezbędną do oświetlenia boiska. Ponadto zastosowane lampy LED ze względu na większą trwałość źródła światła nie wymagają tak częstej bieżącej konserwacji jak w przypadku opraw metalohalogen. Zaproponowaną przez wykonawcę zmianę typu i ilości opraw oświetlenia na zaprojektowanych słupach oświetleniowych - pozytywnie zaopiniował Inspektor Nadzoru Inwestorskiego. Ze względu na korzyści dotyczące znacznego zmniejszenia zużycia energii elektrycznej, a tym samym obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację obiektu, oraz uzyskanie możliwości sterowania natężeniem oświetlenia (aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny) - Inwestor zadecydował o zmianie metalohalogenów na oprawy typu LED. 9. Zmiana materiałowa - wykonanie oświetlenia na boisku głównym Uzasadnienie: Dokumentacja projektowa opracowana w 2016 roku zakładała w zakresie wykonania oświetlenia boisk zakładała wykonanie opraw oświetleniowych ze źródłem światła metalohalogen w ilości 60 sztuk o mocy 1500W/1700W przy całkowitej mocy zapotrzebowania max. 102 kW Wykonawca zwrócił Zamawiającemu uwagę, że zaprojektowane oprawy oświetleniowe będą generowały duże zapotrzebowanie na moc, a tym samym duże zużycie energii elektrycznej dla Zamawiającego / Użytkownika obiektu. Z uwagi na postęp technologiczny w branży oświetleniowej staje się zasadnym jest zmiana rodzaju, a tym samym ilości opraw oświetlenia. Wykonawca zaproponował montaż opraw metalohalogen w ilości 44 szt. o mocy 2000W/2175W przy całkowitej mocy zapotrzebowania max. 95,7 kW. Zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę typu i ilości opraw oświetlenia na zaprojektowanych słupach oświetleniowych pozytywnie zaopiniował Inspektor Nadzoru Inwestorskiego. Ze względu na korzyści dotyczące znacznego zmniejszenia zużycia energii elektrycznej, a tym samym obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację obiektu, możliwości sterowania natężeniem oświetleni oraz aktualizacja rozwiązań technologicznych, Inwestor zadecydował o przedmiotowej zmianie. Ponadto zmiana opraw materiału i ilości powoduje także oszczędni finansowe. 10. Doposażenie masztów oświetleniowych na głównym boisku w system umożliwiający konserwację Uzasadnienie: Z uwagi na znaczną wysokość zaprojektowanych wież / masztów oświetleniowych 27,3m na stadionie głównym oraz zaprojektowanie opraw metalohalogenowych (wykazujących się większą usterkowością niż oprawy typu led) Zamawiający oraz Użytkownik obiektu podjęli decyzję o konieczności doposażenia masztów w system umożliwiający bieżącą konserwację elementów masztów. System obejmuje zamontowanie na każdym z 4 szt masztów: drabinki wejściowej od dołu masztu od wysokości 3,0m ( komunikacja pionowa) z systemem asekuracji z podestem obsługowym Y2500. 11. Rura zbiorczej na boisku wielofunkcyjnym - 9 mb do wymiany i 21 mb do przełożenia Uzasadnienie: W dniu 25.06.2019 podczas wykonywania robót instalacyjnych w obecności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej p. Zbigniewa Gajosa stwierdzono, że kolektor zbiorczy do którego mają być włączone nitki drenarskie jest uszkodzony i kwalifikuje się do wymiany. W dniu 25.06.2019 poinformowano o zaistniałej sytuacji Zamawiającego. Z uwagi na zaawansowanie robót powyższa wymianę należy traktować jako priorytetową. Podczas kolejnych etapów i włączeń (03.07.2019r.) do kolektora zbiorczego Wykonawca zgłosił Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej nieprawidłowość dot. ułożenia rur instalacyjnych z niewłaściwym spadkiem Zakwalifikowano kolektor na odcinku 21 metrów do przełożenia. 12. Wykonanie ogrodzenia po zachodniej stronie Stadionu (od strony działki nr 108 i / hali MOSiR (odcinek 20 mb) Uzasadnienie: Podczas wizji lokalnej w terenie w dniu 19.07.2019r. podczas Narady budowy Nr 7 ustalono przebieg podmurówki ogrodzenia na odcinku A-B , z uwagi na zlokalizowanie znaku geodezyjnego. Z uwagi na fakt rozebrania przez poprzedniego Wykonawcę ogrodzenia na odcinku A-B" (co spowodowało, że po montażu ogrodzenia przez wykonawcę w zakresie ujętym zamówieniem - pozostanie odcinek nie ogrodzony) zachodzi konieczność uzupełnienia przedmiotowego ogrodzenia. Zgodnie z dokumentacją projektową na odcinku B-C planowane było bowiem zamontowanie ogrodzenia, uprzednio zdemontowanego przy realizacji nowego budynku administracyjno-szatniowego (przewidzianego do realizacji w 2 etapie inwestycji). 13. Wykonanie instalacji teletechnicznej do przeniesienia sieci Orange Uzasadnienie: Wykonawca podczas narady nr 1 wskazał na kolizję istniejącej na terenie Inwestycji instalacji nadziemnej Orange. Inwestor podjął decyzję o zlikwidowaniu instalacji ze względu na bardzo zły stan słupów telekomunikacyjnych, jak również na fakt przyszłościowego przełożenia instalacji z nadziemnej na podziemną. Na podstawie ustaleń Wykonawca przedłożył kosztorys, który został zweryfikowany i zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru i Inwestora 14. Wykonanie instalacji teletechnicznej dojście instalacji do budynku Uzasadnienie: Ze względu na przyszłościową możliwość poprowadzenia światłowodu, instalacji teletechnicznej ( monitoring, nagłośnienie itp.) zaszła konieczność wykonania podejścia teletechnicznego do istniejącego budynku. Wykonawca przedłożył kosztorys który został zaakceptowany przez Inspektora elektrycznego i Inwestora Wykonanie przedmiotowych prac zawartych w punktach 1- 14 nie było uwzględnione w dokumentacji projektowej ani w przedmiarach robót, na podstawie których Zamawiający przygotował postępowanie przetargowe, a kolejno Wykonawca opracował Kosztorysy Ofertowe. Wykonanie w.w. prac umożliwi prawidłowe funkcjonowanie obiektu - stadionu miejskiego. Zasadnym jest z przyczyn technicznych wykonanie przedmiotowych prac przez Wykonawcę robót podstawowych od nich uzależnione jest wykonanie zakresu podstawowego; wszczęcie nowego postępowania przetargowego wydłuży okres wykonania prac budowlanych, a tym samym oddanie obiektu do użytkowania. Wykonanie przedmiotowych robót zapewni prawidłowe wykonanie i użytkowanie obiektu i zostanie wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami na podstawie norm, standardów i parametrów jakie obowiązują w umowie Nr 26/RSID/2019 z dnia 30.04.2019 r. Spełnione zostały przesłanki wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Możliwość wprowadzenia robót zamiennych oraz zmian materiałowych zostały przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ pkt. 25 ppkt. 1. 1) - 5); ppkkt 2 1), 3); ppkt. 4. a) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z powyższym, w oparciu o zapisy SIWZ dział 25 pkt 1 ppkt 1)-5), pkt 2 ppkt 1) i 3), pkt 3 ppkt 1) a) - d), pkt 4 pkt a) oraz na podstawie zapisów § 23 Umowy Nr 26/RSID/2019 z dnia 30.04.2019r. niniejszym aneksem wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 1 ust. 1, pkt. 1.1. "CZĘŚĆ 2 obejmuje" wprowadza się zmiany opisane w Protokole Konieczności Nr 1/2019 z dnia 24.07.2019r. 2) w § 2 ust. 1, pkt.2. "Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia" otrzymuje brzmienie: "2) Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: Realizacja zadania została podzielona na 2 części. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie CZĘŚCI 2 oraz robót ujętych w Protokole Konieczności Nr 1/2019 z dnia 24.07.2019r. CZĘŚĆ 2 - pozostałe elementy tj. dokończenie: przebudowy 4 boisk piłkarskich, 2 kortów tenisowych, boiska wielofunkcyjnego (do gry w koszykówkę, piłkę ręczną i siatkówkę), budowy kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach, zagospodarowania terenu, ogrodzenia, wykonania instalacji sanitarnych zewnętrznych (zraszania boisk i kortów tenisowych, kanalizacji deszczowej: boisk naturalnych, boiska treningowego, boiska wielofunkcyjnego, wymiany przyłącza deszczowego), wykonania oświetlenia zewnętrznego (oświetlenia terenu, zasilania, oświetlenia boiska treningowego) - terminy realizacji:: a) wykonanie ogrodzenia z istniejących przęseł - do 31.07.2019r b)dokończenie przebudowy: 4 boisk piłkarskich, 2 kortów tenisowych, boiska wielofunkcyjnego (do gry w koszykówkę, piłkę ręczną i siatkówkę), budowy kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach, zagospodarowania terenu, ogrodzenia, wykonania instalacji sanitarnych zewnętrznych (zraszania boisk i kortów tenisowych, kanalizacji deszczowej: boisk naturalnych, boiska treningowego, boiska wielofunkcyjnego, wymiany przyłącza deszczowego), wykonania oświetlenia zewnętrznego (oświetlenia terenu, zasilania, oświetlenia boiska treningowego) oraz roboty ujęte w Protokole Konieczności Nr 1/2019 z dnia 24.07.2019r. - do 29.11.2019r. W.w. terminy Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w Harmonogramie rzeczowo- finansowym zadania." 3) w § 3 ust. 10. otrzymuje brzmienie: "10. Podwykonawcą robót: ? elektrycznych jest: "B&B - Andrzej Bela", ul.Sportowa 30, 84-223 Linia ? ziemnych, sanitarnych oraz zagospodarowania terenu jest: Usługi Transportowe Piaskownia Sylwester Kowalczyk, ul.3 Maja nr 165B, 28-400 Pińczów. 4) w § 4 ust. 1. otrzymuje brzmienie: "1.Zamawiający oświadcza, że powołał Nadzór Inwestorski zwany dalej - Inspektorem Nadzoru: p. Andrzej Kuleta - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Nr uprawnień KL-246/91 p. Zbigniew Gajos - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Nr uprawnień KL-562/94 p. Władysław Skowron - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Nr uprawnień KL-266/92 działającego w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.)." 5) w § 10 ust. 1. otrzymuje brzmienie: "1. Cena brutto wykonania przedmiotu umowy wynosi: ? CZĘŚĆ 2 - 6.248.941,80 złotych, w tym podatek VAT (słownie: sześć milionów dwieście czterdzieści osiem tysięcy dziewięćset czterdzieści jeden złotych 80/100) w tym cena za uporządkowanie placu budowy ze wszystkich elementów uniemożliwiających prowadzenie robót, w tym: wywóz gruzu, resztek i odpadów budowlanych (ujęta w Części 2) wynosi: 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wartość zgodna z Umową Nr 26/RSID/2019 z dnia 30.04.2019r.: 5.985.221,82zł brutto. Wartość robót wynikająca z Protokołu Konieczności Nr 1/2019 z dnia 24.07.2019r.: 263.719,98zł brutto 6) w § 13 ust. 2 i 3. otrzymują brzmienie: "2. Wykonawca udziela Zamawiającemu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w kwocie stanowiącej 10 % ceny brutto wykonania przedmiotu umowy, tj kwoty 624.894,18zł (słownie: sześćset dwadzieścia cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt cztery złote 18/100 ). 3. Zabezpieczeniem należytego wykonania przedmiotu umowy jest Gwarancja Ubezpieczeniowa należytego wykonania umowy oraz usunięcia wad i usterek nr PO/00867689/2019 wystawiona przez Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w dniu 29.04.2019r wraz z Aneksem Nr 1 z dnia 12.08.2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.