Ogłoszenie nr 560008703-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.
Olsztyn: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Przebudowa drogi DK16 drogą gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej Nr 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą 1463N w miejscowości Klebark Wielki wraz z jego przebudową
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt Nr RPWM.07.0201-28-0001/17 Przebudowa drogi od DK 16 drogą gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą powiatową 1463N w miejscowosci Klebark Wielki wraz z jego przebudową
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512002-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500052192-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51086673300000,
ul. ul. Cementowa
3,
10429
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 535 66 30, e-mail
psd@powiat-olsztynski.pl, faks
89 535 66 40.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Przebudowa drogi DK16 drogą gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej Nr 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą 1463N w miejscowości Klebark Wielki wraz z jego przebudową
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD.262.1.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w szczególności, w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Projektu "Przebudowa drogi od DK 16 droga gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej Nr 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą powiatową 1463N w miejscowości Klebark Wielki wraz z jego przebudową" a także przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe roboty budowlane. 2. Celem zamówienia jest powierzenie Inżynierowi Kontraktu zarządzania i nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy Robót wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, wyegzekwowanie wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót dla osiągnięcia celu, jakiemu inwestycja ma służyć, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie i kwocie umownej. Zamówienie ma stanowić dla Zamawiającego gwarancję należytej realizacji projektu pn.: "Przebudowa drogi od DK16 droga gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą powiatową 1463N w miejscowości Klebark Wielki wraz z jego przebudową" przewidywanego do wsparcia z funduszy unijnych, która polegać będzie na sprawnej i zgodnej z wymogami prawa oraz obowiązkami Zamawiającego jako Beneficjenta środków pomocowych, realizacji rzeczowej przedsięwzięcia oraz rozliczenia merytorycznego i finansowego w tym zakresie. Dla ww. projektu podpisana została Umowa Nr RPWM.07.02.01-28-0001/17 o współfinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7- "Infrastruktura transportowa", Działania 7.2-" Infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych", Poddziałania 7.2.1 - "Mobilny MOF -ZIT Olsztyna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Celem szczegółowym jest wykonanie i zakończenie, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym SIWZ, realizacji zadania, w ramach Kontraktu na Roboty, w szczególności m. in. poprzez: - techniczne, finansowe i administracyjne zarządzanie Kontraktem; - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy PB; - przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi; - inne czynności niezbędne do uzyskania celu przedmiotu zamówienia. W ramach inwestycji pn. "Przebudowa drogi od DK16 droga gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą powiatową 1463N w miejscowości Klebark Wielki wraz z jego przebudową" zaplanowano przebudowę drogi powiatowej 1463N na dwóch odcinkach: - Przebudowa drogi powiatowej 1463N na odcinku od "Obwodnicy Klebarka Małego" do Klebarka Wielkiego wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową 1464N - realizowane w oparciu o dokumentację projektową: "Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1464N od wiaduktu w miejscowości Ostrzeszewo przez m. Klebark Wielki dalej Nr 1463N do skrzyżowania z DK 53 w m. Klewki" opracowaną przez NEOX Spółka z o. o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk. Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/42/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI- I.6740.15.29.2017.AŻ7 z dnia 22.06.2017r. - Przebudowa drogi powiatowej 1463N na odcinku Klebark Mały- DK16 - tzw. "Obwodnica Klebarka Małego" - realizowane w oparciu o dokumentację projektową: "Rozbudowa drogi gminnej i powiatowej na odcinku Klebark Mały- DK16" opracowaną przez CIVPRO Usługi Projektowo- Pomiarowe mgr inż. Maciej Potrzebowski ul. Potęgowska 6/30, 80-174 Gdańsk. Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/110/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI- I.6740.15.150.2016.AO5 z dnia 30.12.2016r.
II.4) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71248000-8,
71520000-9,
71310000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy. 2. Zakończenie realizacji zamówienia- do dnia rozliczenia kontraktu i zatwierdzenia Raportu końcowego z wykonania kontraktu na roboty budowlane. 3. Zakończenie robót budowlanych - 31.12.2018. 4. Rozliczenie kontraktu - 29.03.2019. 5. Okres gwarancji na roboty budowlane - 60 miesięcy. 6. okres gwarancji na usługi Inżyniera Kontraktu - 60 miesięcy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych do dnia 15.11.2019 oraz dla rozliczenia kontraktu do 14.02.2020.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych dnia 25 maja 2018r. zostało wszczęte postępowanie przetargowe na realizację robót budowlanych Projektu "Przebudowa drogi od DK nr 16 drogą gminną wraz z budową tzw. Obwodnicy Klebarka Małego do drogi powiatowej 1464N, następnie do skrzyżowania z drogą powiatową 1463N w miejscowości Klebark Wielki wraz z jego przebudową". Dnia 15 czerwca 2018r. nastąpiło otwarcie ofert, w wyniku którego wpłynęła jedna oferta firmy Strabag Sp. z o.o. na kwotę 11 942 229,69 zł.
W związku z tym, iż Zamawiający na realizację inwestycji mógł przeznaczyć kwotę w wysokości 6 674 463,89 zł, zostało dokonane unieważnienie postępowania przetargowego, gdyż fundusze jakim dysponował Zamawiający nie wystarczały na sfinansowanie ww. zadania. W wyniku zaistniałej sytuacji dnia 26 czerwca 2018r. zostało wszczęte drugie postępowanie przetargowe, które zakończyło się z podobnym skutkiem. Jedyną ofertą, która wpłynęła była oferta firmy Strabag Sp. z o. o. na kwotę 12 542 102,15 zł, natomiast zamawiający dysponował kwotą 6 674 463,89 zł.
W związku z tym, iż powodem unieważnienia 2 postępowań przetargowych była zbyt niska kwota, którą dysponował Zamawiający, kwota ta została zwiększona do 11 915 0004,35 zł. Dnia 8 października 2018r. zostało wszczęte trzecie postępowanie przetargowe, w wyniku którego ofertę zgłosiły 3 firmy. Otwarcie kopert nastąpiło dnia 06 listopada 2018r., zaś 07 grudnia 2018r. została wyłoniona najkorzystniejsza oferta, którą złożyła firma Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Dnia 12 października 2018r. Zamawiający otrzymał również pismo z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, z wyrażeniem zgody na wydłużenie terminu rozpoczęcia rzeczowej realizacji projektu oraz finansowego zakończenia realizacji projektu o numerze RPWM.07.02.01-28-0001/17. Umowa z firmą, która wygrała przetarg została podpisana dnia 14 grudnia 2018r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.