eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynku przy ul. Sienkiewicza 5a, Żeromskiego 4, Anny Łajming 4, Polna 7"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 560008616-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Słupsk: "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynku przy ul. Sienkiewicza 5a, Żeromskiego 4, Anny Łajming 4, Polna 7"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555227-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 501155806-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842 82 93, e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl, maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks 59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Żeromskiego 4

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynku przy ul. Sienkiewicza 5a, Żeromskiego 4, Anny Łajming 4, Polna 7"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

6/RW/RB/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynku przy ul. Sienkiewicza 5a, Żeromskiego 4, Anny Łajming 4, Polna 7"


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453100-8,

45111300-1,

45410000-4,

45442100-8,

45421100-5,

45261300-7,

45431000-7,

45262500-6,

45453000-7,

45320000-6,

45321000-3,

45261210-9,

45261320-3,

45261200-6,

45261900-3,

45420000-7,

45443000-4,

45262900-0,

45262690-4,

45320000-6,

45111200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa zawarta do dnia 31 grudnia 2019 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Żeromskiego 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BODO, , Dwernickiego 25, 76-200, Słupsk, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 378633.94 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia prac z powodu wystąpienia robót polegajacych na wzmocnieniu konstrukcji balkonów znajdujacych się na elewacji budynku, wykonaniem nowego projektu. Zmiana terminu została przewidziana w zapisach SIWZ.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na zły stan techniczny balkonów w budynku, uwidoczniony po dokonaniu wstępnych odkrywek balkonów od podwórza, zachodzi koniecznosć wzmocnienia osłabionej konstrukcji i balkonów. Wspólnota zleciła wykonanie rozwiązania projektowego określającego sposób wzmocnienia konstrukcji balkonów. Termin opracowania projektu został określony z projektantem - 3 miesiące od dnia podpisania umowy (uwzględniono, czasookres potrzebny na przestawienie rusztowań zewnętrznych,dokonanie odkrywek na obu elewacjach). W związku z powyższym na podstawie § 15 pkt.1 lit. b umowy 6/RW/2019 z dnia 18 lipca 2019 roku i koniecznością wykonania prac został zmieniony termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 31 marca 2020 roku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.