eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Nadzór inwestorski nad inwestycjami rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz termomodernizacji dwóch obiektów użyteczności publicznej w gminie Miedziana Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 560007188-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Miedziana Góra: Nadzór inwestorski nad inwestycjami rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz termomodernizacji dwóch obiektów użyteczności publicznej w gminie Miedziana Góra
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Projekt "Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej - Etap V oraz rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra" Nr Umowy: RPSW.04.03.00-26-0001/17-00 oraz Przedmiot zamówienia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1. "Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF" Osi 6 Rozwój miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544316-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510117741-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 29101032300000, ul. ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 303-16-26, e-mail anna.zolbach@miedziana-gora.pl, faks 41 303-16-05.
Adres strony internetowej (url): http://www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad inwestycjami rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz termomodernizacji dwóch obiektów użyteczności publicznej w gminie Miedziana Góra

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGPOS.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch inwestycji pn.: "Rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej - Etap V oraz rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra, zad. 1 i zad. 2" i "Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra". Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 2.1. Część 1: Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją "Rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej - Etap V oraz rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra, zad. 1 i zad. 2" 2.1.1. Przedmiot zamówienia w ramach Części 1 obejmuje: a) Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi podczas realizacji inwestycji Rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej - Etap V oraz rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra, zad. 1 i zad. 2 w zakresie następujących branżach: a) sanitarnej i wodociągowa b) elektrycznej, c) drogowej. b) Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji 2.2. Część 2: Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją "Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra: SP w Porzeczu i OZ w Kostomłotach Drugich" 2.2.1 Przedmiot zamówienia w ramach Części 2 obejmuje: a) Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi podczas realizacji inwestycji Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej: SP w Porzeczu i OZ w Kostomłotach Drugich. w obrębie następujących branż: a) budowlano-konstrukcyjnej, b) sanitarnej, c) elektrycznej. b) Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji 2.3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego odbywać się będzie w okresie realizacji przedmiotowych inwestycji. 2.4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi. 2.5. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na inwestycjach obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, b) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, c) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót lub specyfikacją materiałów i dostaw, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, d) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, e) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, f) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, g) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, h) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót czy specyfikacją materiałów i dostaw z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miedziana Góra, i) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, j) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, k) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji dostarczonych przez Wykonawcę, l) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, m) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, n) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych, o) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, p) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, q) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, r) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, s) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, t) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, u) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, v) poświadczenie terminu zakończenia robót, w) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, x) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, y) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, z) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, aa) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, bb) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, cc) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, dd) wykonanie na wezwanie Zamawiającego okresowych analiz rzeczowego i finansowego zaawansowania robót, ee) w części 1: obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją - przez stały nadzór rozumie się obecność koordynatora inspektorów nadzoru (inspektora nadzoru w branży wodociągowej i kanalizacyjnej) na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji, tzn. minimum 3 wizyty w tygodniu każda nie krótsza niż 2h na placu budowy, przy czym każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu. W stosunku do pozostałych inspektorów obecność wg potrzeb zaistniałych w trakcie realizacji robót budowlanych. Pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, dodatkowo inspektorzy nadzoru zobowiązani są odnotować swoją obecność na budowie w księdze obecności, która znajdować się będzie w Pokoju nr 1 Urzędu Gminy, ff) w części 2: obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją -przez stały nadzór rozumie się obecność koordynatora inspektorów nadzoru (inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej) na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji, tzn. minimum 3 wizyty w tygodniu na placu budowy, przy czym każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu. W stosunku do pozostałych inspektorów obecność wg potrzeb zaistniałych w trakcie realizacji robót budowlanych. Pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, dodatkowo inspektorzy nadzoru zobowiązani są odnotować swoją obecność na budowie w księdze obecności, która znajdować się będzie w Pokoju nr 1 Urzędu Gminy. gg) nadzór nad prawidłowością prowadzenia księgi obmiarów, dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, hh) w sytuacjach awaryjnych, bezzwłoczne pojawianie się na placu budowy, niezależnie od ppkt. ee) i ff), po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego, ii) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie trwałości projektu (okres gwarancji i rękojmi). 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych celem właściwej realizacji inwestycji. 2.7. Opracowanie materiałów niezbędnych do przygotowania wniosku o płatność do instytucji zarządzającej oraz opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym dla części 2 postępowania.


II.4) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dla Części 2 postępowania do 31.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją "Termomodernizacji na dwóch obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra: SP w Porzeczu i OZ w Kostomłotach Drugich"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PW Janek Jan Chebdowski, , ul. Batalionów Chłopskich 153, 25-671, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9000 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy, wydłuzony termin umowy zgodnie z zapisami umowy i siwz

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z opóźnieniem w realizacji inwestycji, wynikającymi z: 1. unieważnienia przetargu na zadanie Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Kostomłotach Drugich oraz braku usunięcia wad przez projektanta w dokumentacji projektowej na realizację części dotyczącej Termomodernizacji Ośrodka Zdrowia w Kostomłotach Drugich, które to skutkują brakiem możliwości realizacji inwestycji w terminie wyznaczonym umową, oraz 2) opóźnieniami w realizacji inwestycji przez Wykonawcę w części dot. Termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Porzeczu, która powoduje brak odbioru do dnia określonego umową, nie ma mozliwości dotrzymania zakładanego terminu umownego w części świadczenia usługi na nadzór nad termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Porzeczu, a także zakończenia realizacji przedmiotu umowy w części przeznaczonej na nadzór inwestorski nad inwestycją termomodernizacji Ośrodka Zdrowia w Kostomłotach Drugich w jednoczesnym terminie. Mając powyższe na uwadze strony ustaliły nowy termin realizacji usługi nadzoru dla ww. inwestycji, a także rozdzieliły płatności w ramach nadzoru na dwie odrębne częsci. Nadzór inwestorski nad Termomodernizacją Ośrodka Zdrowia: do 31.12.2020 r. i wynagrodzenie 4 920 zł brutto (nie uległo zmianie) Nadzór inwestorski nad Termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Porzeczu: do 28.02.2020 r. i wynagrodzenie 6 150,00 zł brutto (nie uległo zmianie). Strony postanowiły zawrzeć aneks wprowadzający powyższe zmiany do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wysokość wynagrodzenia nie uległa zmianie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.