Ogłoszenie nr 560007041-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
Aleksandrów Kujawski:
"Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia gminnego żłobka w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną oraz ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Program Maluch+ 2018.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640902-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500303888-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski, Krajowy numer identyfikacyjny 54496400000,
ul. ul. Słowackiego
12,
87700
Aleksandrów Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
054 2822031, 2822059 w. 37, e-mail
przetargi_aleksandrowkuj@vp.pl, faks
054 2822031, 2822059.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia gminnego żłobka w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.26.2018.AF
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia gminnego żłobka w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski. 2. Zamówienie podzielone jest na cztery części: 1) Część nr 1 zamówienia Dostawa i montaż mebli i akcesoriów towarzyszących, zabawki, pomoce dydaktyczne 2) Część nr 2 zamówienia Dostawa i montaż sprzętu gospodarstwa domowego i IT 3) Część nr 3 zamówienia Dostawa i montaż urządzenia kuchni - zmywalnia i wydawanie 4) Część nr 4 zamówienia Wyposażenie i montaż placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią 3. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 5, 6, 7 i 8, dokumentacji pomocniczej stanowiącej załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Stanowią one integralną część siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną oraz ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Program Maluch+ 2018. Zamawiający informuje, że wybór najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nastąpi w terminie związania ofertą. 4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne itp. - stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych tj. wszelkie wymienione z nawy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do siwz. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równowartość zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający nie uzna równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do siwz minimalnych wymaganiach jakościowych. 5. Zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne". Przez pojęcie "lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zmówienia, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 6. Zamawiający dopuszcza odchylenia w rozmiarach produktów (np. wysokość, głębokość, szerokość itp.) o +/- 5% w przedmiotowym zamówieniu, jednak po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 7. Oferowane wyroby muszą posiadać znak CE lub atest. 8. Dostawy objęte niniejszym zamówieniem mają być realizowane zgodnie z ilościami, opisem przedmiotu zamówienia oraz z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
II.4) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
37535200-9,
39141000-2,
39162100-6,
37520000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
23.11.2018 r. -14.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa i montaż mebli i akcesoriów towarzyszących, zabawki, pomoce dydaktyczne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma "Moje Bambino" Sp. z o.o. Sp. K,
,
ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź,
,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z wyznaczonym odbiorem budynku przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego na dzień 14.12.2018 r
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z dyspozycją § 9 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 2 umowy, art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz, U z dnia 2018 r, poz. 1986 ze zm.) w związku z wyznaczonym odbiorem budynku przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego na dzień 14.12.2018 r. Strony umowy zgodnie zmieniają § 2 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie:
"Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu towar w terminie od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia 28.12.2018 r., chyba że w trakcie realizacji zamówienia kwota określona w § 4 ust. 1 zostanie wcześniej wyczerpana. W przypadku określonym w zdaniu pierwszym umowa wygasa bez konieczności składania oświadczenia przez którąkolwiek ze Stron".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.