Ogłoszenie nr 560006621-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
Warszawa: Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40383-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 46849-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 87111-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska, Krajowy numer identyfikacyjny 000001554,
ul. Pl. Politechniki
1,
00-661
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48222345927, e-mail
Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl, faks
+48226286075.
Adres strony internetowej (url): www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna szkoła wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/U/DS/6/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
II.4) Główny kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6,
90611300-9,
77310000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Clar System S.A.; Clar Serwis Sp. z o.o.; Solcom Bayard Sp. z o. o.,,
,
ul. Janickiego 20 B,
60-542,
Poznań, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Wartość zamówienia po zmianach 600 352.12 zł bez VAT.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Wykonywanie prac ogrodniczych na terenach zieleni parkowej, skwerów, pasów zieleni dróg gminnych oraz innych terenów zieleni Gminy-Miasta Stargard
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z terenami przyległymi przy ulicy Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie - Postępowanie powtórzone
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.