eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Łękińsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-10

Ogłoszenie nr 560005217-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.

Kleszczów: Modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Łękińsku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5105516-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540038619-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510092095-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064798300000, ul. ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 731 66 10, e-mail annar@kleszczow.pl, faks 44 731 31 30.
Adres strony internetowej (url): www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Łękińsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja ujęcia wody w Łękińsku, w szczególności: nadbudowa, przebudowa, rozbudowa budowli SUW oraz budowa instalacji wewnętrznych: wodnych, kanalizacyjnych, technologicznych, wentylacyjnych, elektroenergetycznych i odgromowej - w tym: demontaż istniejącego układu technologii uzdatniania wody, tj. dwóch aeratorów DN 1200, dziewięciu filtrów DN 1400,dwóch zestawów hydroforowych, sprężarek, orurowania i armatury,montaż nowego układu technologii uzdatniania wody składającego się z: dwóch aeratorów DN 1800 ze stali nierdzewnej, ośmiu filtrów ciśnieniowych DN 2400, zestawu hydroforowego składającego się z sześciu pomp i dwóch pomp wspomagających, pompy płuczącej, zestawu sprężarek, zestawu dmuchaw, zestawu dozowania podchlorynu sodu, remont zbiornika wody pitnej polegający na na wyłożeniu płytkami bazaltowymi wewnętrznej powierzchni zbiornika o łącznej powierzchni ok. 605m2; zagospodarowanie terenu: budowa rurociągów wodociągowych, kanalizacyjnych, kabli energetycznych, słupów oświetleniowych, ogrodzenia, odstojnika popłuczyn, neutralizatora; rozbiórka: słupów oświetleniowych i kabli energetycznych, odstojnika popłuczyn, komory wodomierzowej, części rurociągów wodociągowych. SUW została zaprojektowana na następujące parametry pracy: - Q h uzdatniania = 240 [m3/h], - Q max h zasilania sieci = 360 [m3/h]


II.4) Główny kod CPV: 45252126-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45110000-1,

45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji umowy - do 28.02.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie aneksu nr 1.2019 z dnia 16.12.2019r., zgodnie z pkt. 2.7., pkt. 31.1 lit. c), pkt. 31.2 lit. a), pkt. 31.3 Umowy, oraz zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1, 2, 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonano zmiany zakresu robót, wynagrodzenia oraz terminu realizacji umowy należnej z tytułu realizacji umowy w związku z zaistnieniem okoliczności opisanych w protokole konieczności wykonania robót budowlanych lub zamiennych Nr 1 z dnia 21.08.2019r., Nr 2 z dnia 03.09.2019r., Nr 3 z dnia 02.10.2019r. i Nr 4 z dnia 15.11.2019r., dotyczących: o konieczności wymiany i częściowo likwidacji niezinwentaryzowanych urządzeń infrastruktury technicznej pomiędzy zbiornikiem retencyjnym, a budynkiem SUW (rurociągi, kable sterownicze, kable sygnałowe, studnie). dot. PK Nr 1: zwiększenie wartości umowy o 191.914,31zł netto (236.054,60zł brutto). o konieczności wykonania nowego fundamentu ogrodzenia terenu UW i SUW. dot. PK Nr 2: zwiększenie wartości umowy o 31.030,75zł netto (38.167,83zł brutto). o konieczności wyniesienia układu pomiarowego energii elektrycznej poza obiekt, wykonania robót dodatkowych związanych z budynkiem gospodarczym, komorami pomp zalewających i komorą przepływomierza, wzmocnienia ławy i ściany fundamentowej budynku SUW oraz wykonania dodatkowego połączenia rurociągów ssących pomiędzy zbiornikami retencyjnymi, a komorami pomp zalewających. dot. PK Nr 3: zwiększenie wartości umowy o 136.224,90zł netto (167.556,63zł brutto). o konieczności wykonania zabezpieczenia ściany fundamentowej tzw. obrzutką cementową (z uwagi na liczne ubytki zaprawy murarskiej i spękania ściany). dot. PK Nr 4: zwiększenie wartości umowy o 14.899,25zł netto (18.326,07zł brutto). Uwzględniając w/w protokoły konieczności wartość umowy nr ZP.272.5.2019 z dnia 26.04.2019r. na wykonanie modernizacji ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Łękińsku, gmina Kleszczów zwiększy się o kwotę 460.105,13zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zmianie ulega zapis pkt. 27.1.1 umowy, który otrzymał brzmienie: "27.1.1 Strony ustalają wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu Umowy, na kwotę w wysokości: netto 7.571.069,21 zł (słownie: siedem milionów pięćset siedemdziesiąt jeden tysięcy sześćdziesiąt dziewięć złotych 21/100) wraz z podatkiem 23 % VAT w wysokości 1.741.345,92 zł (słownie: jeden milion siedemset czterdzieści jeden tysięcy trzysta czterdzieści pięć złotych 92/100), co łącznie stanowi kwotę brutto w wysokości 9.312.415,13 zł (słownie: dziewięć milionów trzysta dwanaście tysiący czterysta piętnaście złotych 13/100). Istnieje możliwość zastosowania mechanizmu podzielonej płatności "split payment". 2. Zmianie ulega zapis pkt. 3.1 umowy, który otrzymał brzmienie: "3.1 Termin realizacji umowy ustala się na 26.06.2020r."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.