eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych w zakresieremontu pomieszczeń szatniowych i przebudowy istniejących pomieszczeń na sanitariaty, remontu bocznego wejścia do budynku A, wykonania podziału pomieszczeń, wydzielenia odrębnego wejścia do piwnicy, rozdzielenia opomiarowania zużycia wody i energii, wykonania dodatkowego wejścia do budynku B, wykonania malowania wnętrza budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego pn."Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Dzierżoniowskim - Termomodernizacja budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie wraz z przebudową kotłowni"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 560004931-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych w zakresie: remontu pomieszczeń szatniowych i przebudowy istniejących pomieszczeń na sanitariaty, remontu bocznego wejścia do budynku A, wykonania podziału pomieszczeń, wydzielenia odrębnego wejścia do piwnicy, rozdzielenia opomiarowania zużycia wody i energii, wykonania dodatkowego wejścia do budynku B, wykonania malowania wnętrza budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Dzierżoniowskim - Termomodernizacja budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie wraz z przebudową kotłowni"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551886-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500135540-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Krajowy numer identyfikacyjny 890717830, ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie: remontu pomieszczeń szatniowych i przebudowy istniejących pomieszczeń na sanitariaty, remontu bocznego wejścia do budynku A, wykonania podziału pomieszczeń, wydzielenia odrębnego wejścia do piwnicy, rozdzielenia opomiarowania zużycia wody i energii, wykonania dodatkowego wejścia do budynku B, wykonania malowania wnętrza budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Dzierżoniowskim - Termomodernizacja budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie wraz z przebudową kotłowni"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-P.271.40.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: remontu pomieszczeń szatniowych i przebudowy istniejących pomieszczeń na sanitariaty, remontu bocznego wejścia do budynku A, wykonania podziału pomieszczeń, wydzielenia odrębnego wejścia do piwnicy, rozdzielenia opomiarowania zużycia wody i energii, wykonania dodatkowego wejścia do budynku B, wykonania malowania wnętrza budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Dzierżoniowskim - Termomodernizacja budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie wraz z przebudową kotłowni". 1.1. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaświadczeniem Starosty Dzierżoniowskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dn. 02.01.2018r. w zakresie: 1) remontu pomieszczeń szatniowych i przebudowy istniejących pomieszczeń na sanitariaty (natryski , wc) na parterze budynku B przeznaczonych na potrzeby użytkowników sali gimnastycznej, 2) remontu bocznego wejścia do budynku A (od strony ul. Szkolnej), 3) wykonania podzielenia pomieszczenia nr 2.5 w budynku A lekka ścianką działową z drzwiami na dwa odrębne pokoje, 4) oddzielenia pomieszczeń nr 1.2 i 1.3 w budynku A lekką ścianką działową z drzwiami, 5) wydzielenia odrębnego wejścia do piwnicy przy bocznej klatce schodowej w budynku A, 6) rozdzielenia opomiarowania zużycia wody i energii elektrycznej dla budynku odrębnie dla części A i części B. 1.2. Wykonanie dodatkowego wejścia z zewnątrz do pomieszczenia nr 1.29 zgodnie z decyzją Starosty Dzierżoniowskiego nr 161/2018 z dnia 01.03.2018 w miejscu istniejącego otworu okiennego ( budynek B). 1.3. Wykonanie malowania ścian, sufitów, stolarki, rur i urządzeń instalacyjnych, balustrad wewnątrz budynku A (budynek zasadniczy bez sali gimnastycznej z zapleczem) na wszystkich kondygnacjach za wyjątkiem piwnicy wraz z niezbędnymi tynkarskimi pracami naprawczymi i robotami budowlanymi towarzyszącymi wynikającymi z przyjętej technologii robót. 1.4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania nw. czynności i poniesienia z tego tytułu kosztów: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy od kierownika budowy firmy, która wykonuje roboty związane z termomodernizacją budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie oraz jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, jak również ścisłej współpracy z w/w firmą, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych, 3) wystąpienia do gestorów mediów o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę. 5) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 6) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 7) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km), oraz materiałów bitumicznych np. asfalt (odl. ok. 45 km) wraz z poniesieniem kosztów ich składowania i utylizacji, 8) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF) z dołączoną do dokumentacji geodezyjnej informacją geodety, 9) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z zaświadczenia, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 10) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz wszelkich badań odbiorowych, w tym opinii kominiarskich, 11) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 12) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w ciągu 7 dni od przekazania placu budowy, 13) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót, w terminie 7 dni od podpisania umowy, 14) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP, 15) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108). 16) załadunku, rozładunku i wywozu na składowisko złomu w Dzierżoniowie zdemontowanych elementów metalowych. Pozyskane ze sprzedaży pieniądze przekazać dla użytkownika obiektu. 1.5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) dla zakresu prac przedstawionego w pkt III ppkt 1.1 SIWZ a) Projekt architektoniczno-budowlany p.n. "Remont - modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 24 w Dzierżoniowie", b) Projekt wykonawczy p.n. "Remont - modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 24 w Dzierżoniowie", c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymagania ogólne - branża budowlana, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane i adaptacyjne - branża sanitarna, e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna. 2) Dla zakresu prac przedstawionego w pkt III ppkt 1.2 SIWZ a) Projekt architektoniczno-budowlany p.n. "Przebudowa - modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 24 w Dzierżoniowie", b) Projekt wykonawczy p.n. "Przebudowa - modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 24 w Dzierżoniowie", c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymagania ogólne - branża budowlana. 3) dla zakresu prac przedstawionego w pkt III ppkt 1.3 SIWZ a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty malarskie, c) Przedmiary robót w zakresie technologii i ilości wykonania robót. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projektach budowlanych i wykonawczych, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektu są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy, do dnia odbioru końcowego, osoby które będą świadczyły pracę u Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108), zwane dalej pracownikiem lub pracownikami zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót. 1) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108). 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa ppkt 2 SIWZ poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Tym samym Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016r. poz. 922 ze zm.), tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016r. poz. 922 ze zm.). Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w §2 ust. 2 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 1 lit. g projektu umowy. 3. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w trakcie realizacji. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych.


II.4) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:

45332000-3,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
13.06.2018 - 06.12.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane Leszek Przybyszewski, firmaprzybyszewski@o2.pl, ul. Chopina 25, 58-200, Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 642276.42 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wystąpiło zamówienie dodatkowe polegające na konieczności wymiany wykładziny w pomieszczeniu nr 2 Wobec powyższego zwiększa się wynagrodzenie dla Wykonawcy o kwotę 5 200,00 zł brutto. Wartość ryczałtowa zamówienia po zmianie umowy wynosi 908 416,46 zł brutto.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartość zamówień dodatkowych w ramach niniejszego postepowania wynosi łącznie 118 416,46 zł brutto, co stanowi 14,99% wartości zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót budowlanych Wykonawca poinformował Zamawiającego o złym stanie technicznym wykładziny w pomieszczeniu nr 2, co udokumentował materiałem zdjęciowym datowanym na 28.08.2018. Powyższe potwierdziła Pani inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - Pani Klaudia Mikuła-Namysło. Wykonawca na wniosek Zamawiającego przedłożył kosztorys wykonania robót dodatkowych na kwotę 11 084,35 zł brutto. W drodze negocjacji ustalono, że Gmina Miejska Dzierżoniów za wymianę wykładziny zapłaci kwotę 5 200,00 zł brutto. Przedłożony kosztorys został sprawdzony i zatwierdzony przez inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej. Roboty te nie były objęte Umową nr ZI.272.54.2018 z dnia 13 czerwca 2018r. Stwierdzono, że wykonanie powyższych robót jest niezbędne aby osiągnąć pierwotnie zamierzony efekt inwestycji i dopasować remontowany obiekt do standardów przewidzianych dla budynków użyteczności publicznej oraz zapewnić odpowiednie warunki sanitarne. Możliwość zmiany zapisów umowy daje ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) w art. 144 ust. 1 pkt 2, o ile zamówienia dodatkowe stały się niezbędne i zostają jednocześnie spełnione trzy przesłanki, zamieszczone w lit. a), b) i c): a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; oraz spełnia przesłanki art. 144 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy. W zakresie lit. a) i b) warunek zostaje spełniony z uwagi na fakt, że obecnie w obrębie jednego placu budowy działa dwóch Wykonawców, których zakresy prac są ze sobą powiązane, co powoduje istotne utrudnienia organizacyjne na budowie. Wprowadzenie w ten sam obszar kolejnego wykonawcy, tuż przed terminem zakończenia prac, prowadziłoby do opóźnień i utrudnień w odbiorach. Prowadzenie przez kolejnego wykonawcę robót, które ingerują w zakres robót zrealizowanych przez dotychczasowych wykonawców może być przyczyną utraty gwarancji, co niesie ze sobą znaczne ryzyko ekonomiczne dla inwestora. Ponadto prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w okresie końca roku i przy obecnej sytuacji rynkowej - gdzie trudno o pozyskanie wykonawców - niesie ze sobą ryzyko niezrealizowania robót budowlanych w bieżącym roku, a to wiąże się z koniecznością zapewnienia środków na realizację w przyszłym roku, co stanowi istotną niedogodność dla inwestora. Poza tym zlecenie robót dodatkowych obecnemu wykonawcy umożliwia rozliczenie prac po konkurencyjnych stawkach z kosztorysu ofertowego. W zakresie lit c) warunek zostaje spełniony, gdyż wysokość wynagrodzenia ustalona w drodze negocjacji z wykonawcą wynosi 5 200,00 zł brutto co stanowi 0,66% wartości zamówienia podstawowego. Po akceptacji niniejszego protokołu łączna wartość zamówień dodatkowych w ramach niniejszego postępowania wynosi łącznie 118 416,46 zł brutto, co stanowi 14,99% wartości zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe zamawiający zlecił w/w roboty Panu Leszkowi Przybyszewskiemu - dotychczasowemu wykonawcy, realizującemu roboty budowlane w oparciu o Umowę nr ZI.272.54.2018 z dnia 13 czerwca 2018, prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Budowlane Leszek Przybyszewski ul. Chopina 25, 58-200 Dzierżoniów. Wysokość wynagrodzenia za wykonanie robót opisanych w niniejszym protokole wynosi 5 200,00 zł brutto, co wynika z przedłożonych kosztorysów, sprawdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i późniejszych negocjacji z wykonawcą.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.