eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 560004677-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Krzeszowice: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574187-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500153841-N-2018, 500162144-N-2018, 500166563-N-2018, 500162144-N-2018, 500166563-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500194920-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 52690800000, ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 520 855, e-mail sekretariat@um.krzeszowice.pl, faks 122 520 802.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,302718,2018.html; www.gminakrzeszowice.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIT.271.48.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Krzeszowicach o sale lekcyjne, świetlicę, zaplecze sanitarne i halę sportową, wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr 1244/4, 1241/1, 1244/5, 1245, 1244/2 w Krzeszowicach. Zadanie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 2) Zakres prac określono w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1357.2016 z dnia 13.12.2016 r., która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki ich realizacji określa: ? Część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, ? Część II SIWZ - Wzór umowy, ? załączona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.


II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45212225-9,

45330000-9,

45310000-3,

45311000-0,

45314000-1,

45316000-5,

45317000-2,

45112720-8,

45211100-8,

45111291-4,

45112700-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31 sierpnia 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o.o., , ul. Grunwaldzka 25, 45-054, Opole, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 10454141.95 pl.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

wartość brutto umowy - 12 858 594,61 zł



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, niebjętych zakresem umowy podstawowej, na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, wprowadza się wykonanie robót dodatkowych, zgodnie z zakresami okreslonymi szczegółowo w protokołach konieczności, stanowiących załączniki do aneksu do umowy.Z powodów ekonomicznych oraz technicznych zmiana wykonawcy nie mogła być dokonana, zmiana spowodowałaby istotną niedogodność oraz znaczne zwięskzenie kosztów dla Zamawiającego, wartość zmiany nie przekracza 50 % wartośc zamówienia podstawowego. Wskutek wprowadzenie dodatkowych robót zwiększa się wartość umowy podstawowej o 77 618,04 zł brutto i wynosi 12 936 212,65 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności nr 01: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: - zły stan techniczny uniemożliwiający prawidłowe funkcjonowanie kanalizacji - odkryto stare rury betonowe, które w miejscach łączeń są przełamane (pionowo i poziomo), wysoki poziom zamulenia rur kanalizacyjnych. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: - prawidłowe funkcjonowanie systemu kanalizacji deszczowej na terenie szkoły, uzyskanie odpowiednich warunków użytkowania obiektów, w szczególności ze względu na fakt, że ten odcinek po rozbudowie, obsługuje zarówno kanalizację deszczową jak i sanitarną. Wartość netto robót: 10 032,84 zł. Protokół konieczności nr 02: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: zły stan techniczny odkrytej kanalizacji deszczowej - odkrycie starej rury kamionkowej przełamanej, wysoki stan zamulenia rury jw., podana w projekcie rzędna dna kinety znajdowała się powyżej dna istniejącej rury prowadzącej do wpustów ulicznych na terenie szkoły. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: prawidłowe wykonanie odprowadzenia wód opadowych. Wartość netto robót: 3 321,60 zł. Protokół konieczności nr 03: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: przejście rurami kanalizacyjnymi poniżej fundamentów budynku hali sportowej. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: prawidłowe wykonanie robót w szczególności ze względu na fakt większej wytrzymałości rur SN8. Wartość netto robót: 91,80 zł. Protokół konieczności nr 04: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: konieczność wpięcia niezinwentaryzowanej instalacji odwodnienia wychodzącego spod boiska typu orlik odkrytego podczas wykopów pod przyłącz gazu. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: odwodnienie terenu boiska w sposób prawidłowy. Wartość netto robót: 1 731,39 zł. Protokół konieczności nr 05: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: zły stan techniczny odkrytej kanalizacji deszczowej - stare rury kamionkowe przełamane pionowo i poziomo, wysoki stan zamulenia rur. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: prawidłowe wykonanie odprowadzenia wód deszczowych - wybudowana kanalizacja nie będzie zamulana przez stare niedrożne dopływy. Wartość netto robót: 11 688,26 zł. Protokół konieczności nr 06: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: zły stan techniczny wbudowanej skrzynki gazowej, wytyczne wykonania skrzynki wydane przez Polska Spółka Gazownictwa, zapewnienie dostępu do skrzynki tylko dla uprawnionych. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: prawidłowe wykonanie realizowanych robót. Wartość netto robót: 3 000,00 zł. Protokół konieczności nr 07: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: natrafienie na trasie przebiegu kabla w obszarze projektowanego wjazdu, zbyt wysokie położenie kabla co uniemożliwia prawidłowe wykonanie wjazdu/zagęszczenie podbudowy. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: prawidłowe wykonanie podbudowy drogowej, prawidłowe ułożenie kabla, uzyskanie prawidłowych warunków technicznych. Wartość netto robót: 5 452,44 zł. Protokół konieczności nr 08: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: kolizja kanalizacji teletechnicznej istniejącej z nowo projektowanym wjazdem, zbyt wysokie położenie kanalizacji teletechnicznej, zły stan techniczny rury osłonowej, kolizja kanalizacji teletechnicznej z nowo projektowaną studnią kanalizacji deszczowej przy budynku hali sportowej. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: prawidłowe wykonanie podbudowy drogowej, zabezpieczenie, obniżenie i wyprostowanie kanalizacji teletechnicznej, uzyskanie prawidłowych warunków technicznych. Wartość netto robót: 5 575,32 zł. Protokół konieczności nr 09: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: kolizja niezinwentaryzowanego kabla zasilającego lodowisko z obrysem projektowanej hali sportowej oraz kolizja z rzędnymi warstw posadzki w hali, kolizja rozdzielnicy elektrycznej z nowoprojektowanym chodnikiem wzdłuż baraków lodowiska, niewłaściwe kable, zbyt płytki ich przebieg, kolizja kabla z warstwami drogowymi w obszarze projektowanego wjazdu, brak zabezpieczenia rurą osłonową pod projektowanym parkingiem. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: rozwiązanie kolizji z nowo projektowanym obiektem hali sportowej, rozwiązanie kolizji z rzędnymi wysokościowymi podbudowy drogowej, prawidłowe zabezpieczenia kabla pod nawierzchnią drogową. Wartość netto robót: 18 577,06 zł. Protokół konieczności nr 10: Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: dostosowanie zasilania centrali oddymiającej do przepisów pożarowych. Wprowadzenie do realizacji wymienionych poniżej robót jest konieczne i pozwala na: uzyskanie prawidłowych warunków technicznych - zapewnienie oddymiania klatki schodowej. Wartość netto robót: 3 633,39 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.