Ogłoszenie nr 560004661-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.
Bydgoszcz: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 655377-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510002380-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092356219,
ul. Konarskiego
1-3,
85-066
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 835 422, e-mail
info@powiat.bydgoski.pl, faks
525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR-VII.272.1.51.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul.Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W celu dokonania wyceny Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu przeznaczonego do sprzątania po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod numerem telefonu (52) 58 35 455 w godzinach urzędowania. 4) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, w tym wypadku pracowników odpowiedzialnych za sprzątanie pomieszczeń w Starostwie Powiatowym przy ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. d) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób fizycznych skierowanych do realizacji zadania wraz z określeniem podstawy zatrudnienia (imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy i wymiar etatu).
II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca będzie świadczył usługę objętą przedmiotem umowy na własny koszt i ryzyko w okresie od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/01/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Wskazano w V.4) INFORMACJE DODATKOWE
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zaistnieniem omyłki pisarskiej powodującej niezgodność treści umowy z treścią złożonej przez Wykonawcę oferty poprawieniu ulega zapis § 2 ust. 2 oraz § 8 ust. 2 pkt. 5) umowy. W § 2 ust. 2 umowy zmianie ulega liczba osób z 2 do 4, jaką Wykonawca w ofercie zobowiązał się zatrudnić do realizacji zamówienia. W § 8 ust. 2 pkt. 5) umowy zmianie ulega liczba osób bezrobotnych z 1 do 2, jaką Wykonawca w ofercie zobowiązał się zatrudnić do realizacji zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W umowie wprowadza się następujące zmiany: 1) § 2 ust. 2 przyjmuje brzmienie: " Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy w sposób zapewniający jej realizację zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym w szczególności do zatrudnienia co najmniej 4 osób, które zapewnią nieprzerwaną realizację przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej 2 osób do pełnienia dyżuru serwisu sprzątającego na jednej zmianie, a w przypadku nieobecności swoich pracowników, do zapewnienia koniecznych zastępstw". 2) § 8 ust. 2 pkt. 5) przyjmuje brzmienie: "W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas co najmniej 2 osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień niezatrudnienia osoby bezrobotnej w ciągu ostatnich 3 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia udzielenia zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie, np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego"
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla pracowni Hemodynamicznej i stymulatorów serca
- Dostawa aparatury badawczej - czytnik OSL
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Zaprojektowanie i budowa magazynu - hali do składowania materiałów do zimowego utrzymania dróg w m. Wałycz
- Świadczenie usług serwisowych systemu ENOVA dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy."
- Przebudowa układów pomiarowych w celu zmniejszenia mocy umownych oraz zmiany taryf energii elektrycznej na wybranych obiektach miejskich w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z terenami przyległymi przy ulicy Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie - Postępowanie powtórzone
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.