eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Przebudowa (częściowa) budynku komunalnego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń poddasza (strychu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na cele mieszkalne w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Fabryczna 3



Ogłoszenie z dnia 2020-01-09

Ogłoszenie nr 560003324-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.

Nowogród Bobrzański: Przebudowa (częściowa) budynku komunalnego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń poddasza (strychu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na cele mieszkalne w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Fabryczna 3
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549877-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500152668-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa (częściowa) budynku komunalnego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń poddasza (strychu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na cele mieszkalne w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Fabryczna 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKZ.271.1.1b.2018.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dotyczących "Przebudowy (częściowej) budynku komunalnego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń poddasza (strychu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na cele mieszkalne", określone dokumentacją projektową Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Fabryczna nr 3 w Nowogrodzie Bobrzańskim dz. nr 566/18, w celu adaptacji strychu na mieszkanie, na podstawie dokumentacji projektowej. Budynek mieszkalny - wielorodzinny. Obiekt trzykondygnacyjny z niskim parterem, piętro I, piętro II oraz aktualnie poddasze nieużytkowe, które zostanie przeznaczone na mieszkanie. Na parterze, I i II piętrze znajdują się mieszkania. 2. Wskaźniki techniczne: - Długość budynku - 13,93 m - Wysokość w kalenicy - 12,90 - Powierzchnia użytkowa: - II piętro - 132,91 m2 - Poddasze - 79,80 m2 - Kubatura poddasza- 327,00 m3 - Wysokość do stropu wraz z ociepleniem nad kondygnacją użytkowa tj. po adaptacji na cele mieszkalne - 11,12 m Dach - pow. 352,15 m2 Dach mansardowy - więźba drewniana o konstrukcji krokwiowej-płatwiowej, o dwóch ściankach stolcowych - dach kopertowy; Pokrycie dachu karpiówka - podwójnie w koronkę - dach główny - pojedynczo w koronkę - ściany II piętra (mansard) oraz daszki Budynek wielorodzinny ujęty jest w wykazie wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz znajduje się na obszarze układu urbanistycznego miejscowości Nowogród Bobrzański, ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków. 3. Zakres robót: - II piętro 1) poszerzenie otworu wejścia na poddasze 2) demontaż istniejących drzwi na poddasze 3) rozebranie schodów drewnianych na poddasze w niezbędnym zakresie w celu naprawy 4) wykonanie poręczy obustronnych wzdłuż biegu schodów 5) prace wykończeniowe w obrębie klatki schodowej 6) mocowanie do istniejącego sufitu na całej powierzchni II piętra płyty systemowej p.poż oraz prace wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie) 7) wzmocnienie nadproży nad II piętrem + prace wykończeniowe 8) wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich 9) wymiana okładziny dachówki (montaż na łączniki systemowe) ceramicznej (karpiówka pojedyncza) łączenie z łaceniem 10) montaż folii paroprzepuszczalnej - Przebudowa poddasza 1) wyburzenie części ścian oraz stropu 2) wymiana częściowa warstw stropu drewnianego 3) wzmocnienie belek stropowych niosących konstrukcję dachu oraz wykonanie ożebrowania stropu w obrębie projektowanego mieszkania 4) naprawa i wzmocnienie więźby dachowej 5) wycięcie miecza i wzmocnienie płatwi 6) montaż jętek dla sufitu podwieszanego 7) wykonanie zabezpieczeń przeciw grzybiczych i ogniowych - malowanie całej konstrukcji więźby dachowej 8) wykonanie ocieplenia od wewnątrz ściany szczytowej z cegły pełnej 9) wykonanie nowych warstw dachu oraz okładzin ścian II piętra - mansard 10) wykonanie tuneli dla okien połaciowych 11) montaż okien połaciowych 12) przemurowanie istniejących kominów spalinowych 13) krycie dachów dachówką ceramiczną karpiówką pojedynczo - 97,20 m2 14) krycie dachów dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę - 254,95 m2 15) montaż elementów komunikacji po dachu 16) montaż wyłazu dachowego 17) budowa ścian gr 24 cm w obrębie klatki schodowej 18) budowa ścianek działowych na szkielecie stalowym w tym wydzielenie części strychu, w której znajduje się naczynie zbiorcze 19) montaż drzwi 20) prace instalacyjne elektryczne, wodno-kanalizacyjne i sanitarne opisane w części branżowej projektu 21) uzupełnienie ubytków w tynkach zgodnie z projektem 22) szpachlowanie nowych ścianek działowych 23) układanie płytek w pomieszczeniu kuchni i łazienki 24) układanie paneli 25) wykonanie wentylacji - kominki wentylacyjne systemowe 26) malowanie wszystkich pomieszczeń na poddaszu 27) montaż czujnika dymu (czadu) wraz z urządzeniem dźwiękowym 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 5. Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 6. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wyko-nania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 8. Ponadto zakres zadania obejmuje: a) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, b) Zapewnienie kierownika budowy c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, d) opracowanie dokumentacji powykonawczej, e) opracowanie i wdrożenie programu zapewnienia jakości zgodnie ze STWiORB f) sporządzenie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) opracowanie książki obmiaru robót lub innego dokumentu, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, pozwalającego na potwierdzenie wykonania robót budowlanych, h) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. i) dostarczanie informacji miesięcznych o zaawansowaniu realizacji zadania j) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do realizacji typ/materiał nawierzchni utwardzonych zgodnie z Projektem Wykonawczym z zachowaniem wytycznych SIWZ. k) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu, z przed rozpoczęciem robót. l) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. m) Wskazane jest, aby Wykonawca zapoznał się na miejscu z wszelkimi okolicznościami realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzając wizję lokalną. n) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: i. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, ii. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV:

45443000-4,

45442110-1,

45330000-9,

45300000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 15.07.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zakończenie wykonywania przedmiotu Umowy - w terminie do dnia 15.07.2019 r. z zastrzeżeniem, że remont dachu ma zostać wykonany w terminie do dnia 30.01.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na podstawie §21 ust. 3 pkt 2d umowy nr 248/2018 z dnia 28.06.2018 r. w związku z wystąpieniem konieczności zmiany kolejności wykonywania robót poprzez wykonanie w pierwszej kolejności wzmocnienia konstrukcji stropu oraz termoizolacji stropu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.