eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu", w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 560002091-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Muszyna: "Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu", w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu" w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Intrreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549870-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500004477-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012724-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Krynicko-Popradzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12057639400000, ul. ul. Rynek 31, 33370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 09, e-mail skarbnik2@muszyna.pl, faks 18 477 79 21.
Adres strony internetowej (url): www.zgkp.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Gmin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu", w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGKP.Zp.271.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu", w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot Usługi nadzoru budowlanego: 71520000-9 Dodatkowe przedmioty Usługi nadzorowania placu budowy: 71521000-6 Doradcze usługi budowlane: 71530000-2 Usługi kontroli i nadzoru technicznego: 71630000-3 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów: 71242000-6 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów: 71244000-0 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje : 71245000-7 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi podczas realizacji robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu" w szczególności obejmujących: 3.1 zadanie nr 1 na terenie Gminy Piwniczna - Zdrój obejmujące nadzór w specjalności; drogowej, sanitarnej, elektrycznej ; a) remont drogi- Śmigowskie, b) remont drogi- Zabanie, c) remont drogi- Obidza, d) remont ciągu pieszego wraz z dojściami (promenady)- Aleja Czercz, e) remont odcinak drogi Wilcze Doły. 3.2 zadanie nr 2 na terenie Gminy Rytro obejmujące nadzór w specjalności; drogowej; a) remont szlaku turystycznego w Suchej Strudze. 3.3 zadanie nr 3 na terenie Gminy Krynica-Zdrój obejmujące nadzór w specjalności; mostowej, drogowej, elektrycznej, budowlanej; a) budowa Kładki K1 wraz ze wzmocnieniem skarp, b) budowa Kładki K2 wraz ze wzmocnieniem skarp oraz przebudowa oświetlenia ulicznego i podjazdu w rejonie kościoła, c) budowa Kładki K3 z murem oporowym żelbetowym wraz ze wzmocnieniem skarp, d) mury oporowe wraz ze wzmocnieniem skarp, roboty towarzyszące i przebudowa przepustu. 3.4 zadanie nr 4 na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmujące nadzór w specjalności; drogowej, elektrycznej; a) budowa ścieżki rowerowej w Gminie Muszyna (odcinek nr VI i VII), b) budowa ścieżki rowerowej w Gminie Muszyna (odcinek nr VIII), c) budowa ścieżki rowerowej w Gminie Muszyna (odcinek nr IX), d) budowa oświetlenia wzdłuż dróg rowerowych przy odcinku nr VIII. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych, których nadzór obejmuje niniejsze postępowanie i charakterystyczne parametry: 4.1 Zadanie nr 1 - Na terenie Gminy Piwniczna - Zdrój w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zlokalizowanego w miejscowości Piwniczna wzdłuż istniejących szlaków komunikacyjnych o niskim natężeniu ruchu, zgodnie z projektami budowlanymi obejmującymi: Remont drogi Śmigowskie - remont drogi, na której wyznaczony jest szlak rowerowy, na odcinku 710 m - Śmigowskie, zlokalizowany nr działce na 921 położonej w miejscowości Piwniczna- (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, odwodnienie, regulacja zjazdów, modernizacja drogi, roboty wykończeniowe), w ramach, którego należy wykonać: - rozbiórkę zniszczonych elementów istniejącej drogi (frezowanie nawierzchni, rozbiórka naw. z płyt, krawężników i odwodnień), - remont nawierzchni istniejącej drogi o nawierzchni asfaltowej, na której wyznaczono szlak rowerowy o nawierzchni asfaltowej o szer. 3,0m, - remont rowów- czyszczenie z namułów na dł. 180,00m., - ścieki z elementów betonowych dł. 180,00m., - zabezpieczenia skarp i dna kanału o pow. 165,00m2, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie, Remont drogi Zabanie - remont drogi na której wyznaczony jest szlak rowerowy na odcinku 525 m - Zabanie, , zlokalizowany na działce nr 534 położonej w miejscowości Piwniczna, (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, zjazdy-regulacja, remont drogi, roboty wykończeniowe) w ramach, którego należy wykonać: - remont nawierzchni istniejącej drogi o naw. gruntowo-żwirowej, na której wyznaczono szlak rowerowy o nawierzchni z kruszywa łamanego o szer. 2,5m., - zabezpieczenia skarp i dna kanału o pow. 89,00m2, - humusowanie. Remont drogi Obidza - remont drogi na którym wytyczony jest szlak rowerowy na odcinku 580m - Obidza, zlokalizowany na działkach nr 5423, 4501/1, 4501/2, 4499/2 , 4499/3 położonych w miejscowości Piwniczna, (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, zjazdy-regulacja, remont drogi - nawierzchnia betonowa, roboty wykończeniowe) w ramach, którego należy wykonać: - rozbiórkę zniszczonych elementów istniejącej drogi, - remont istniejącej drogi o nawierzchni z płyt betonowych, a której wyznaczono szlak rowerowy o nawierzchni betonowej o szer. 2,5m wraz z obustronnymi poboczami, - zabezpieczenia skarp i dna kanału o pow. 190,00m2, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie. Remont ciągu pieszego wraz z dojściami (promenady)- Aleja Czercz - remont ciągu pieszego wraz z dojściami (promenady) na którym wytyczona jest trasa rowerowa polegający na odtworzeniu nawierzchni na odcinku ok. 1000m -Aleja Czercz, zlokalizowany na działkach nr 2956, 2949/4, 2957/2, 2839, 2872 położonych w miejscowości Piwnicznej (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, remont sieci kanalizacji sanitarnej, modernizacja oświetlenia ulicznego, remont ciągu pieszo-rowerowego w tym; remont placu rekreacyjnego (miejsce postojowe dla rowerów, remont elementów odwodnienia, regulacja zjazdów, roboty wykończeniowe) w ramach, którego należy wykonać: - rozbiórkę zniszczonych elementów istniejącej drogi i chodnika oraz przepustów i ścieków, - ścieżki rowerowe o nawierzchni z MMA oraz masy termoplastycznej na powierzchni ciągu rowerowego - kolor czerwony o szer. 2,5m., - chodnik o naw. z kostki betonowej bezfazowej o szer. zmiennej 1,5-2,5m., - obrzegowania z krawężników i obrzeży, - remont placu rekreacyjnego, - remont kanalizacji sanitarnej, - zabezpieczenia skarp i dna kanału, - remont istniejących schodów terenowych, - przebudowę oświetlenia, - budowę czterech przepustów, - oczyszczenie istniejących rowów doprowadzających wody do przepustów, - montaż poręczy U-12a, - ustawienie stojaków na rowery, - humusowanie i obsianie trawą. - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek. Remont odcinka drogi Wilcze Doły - remont odcinak drogi Wilcze Doły na odcinku 380 m, , zlokalizowany na działkach nr 2835/2, 2821/3, 2830, 2835/1, 2331/16, 2331/19 położonych w miejscowości Piwniczna - całość zadania technicznie zakończona (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, odtworzenie remontowanej drogi, regulacja zjazdów, remont drogi, odbudowa jezdni po przekopach związanych z przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa przepustów, poszerzenia, roboty wykończeniowe) w ramach, którego należy wykonać: - rozbiórkę zniszczonych elementów istniejącej drogi wraz z odwodnieniem, - połączenie ścieżki rowerowej z istniejącą jezdnią, - ścieżki rowerowe o naw. asfaltowej (i częściowo z betonu i kostki) wraz z obustronnymi poboczami, - obrzegowanie z krawężników dł. 350m., - zabezpieczenia skarp i dna kanału o pow. 63,00m2, - remont przepustów, kanalizacji deszczowej i rowów, - odwodnienie, kanały, studnie rewizyjne i obudowę wylotów przepustów drogowych, - umocnienie skarpy kanału, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie. 4.2 Zadanie nr 2 - Na terenie Gminy Rytro w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działkach nr 250, 237/13 w miejscowości Sucha Struga, zgodnie z projektami budowlanymi obejmującymi: Remont szlaku turystycznego w Suchej Strudze - remont szlaku turystycznego w Suchej Strudze na łącznej długości 850m polegający na odtworzeniu nawierzchni, w ramach której należy wykonać: - remont szlaku na istniejącej nawierzchni betonowej o szer. ok. 3,00 m i długości 45 m + rozjazd 10 m2: - nawierzchnia betonowa 145 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 18 m2, - remont szlaku na istniejącej nawierzchni gruntowej o długości 805 m, - korytowanie ścieżki rowerowej - 1780 m2, - wykonanie podbudowy i nawierzchni betonowej 1780 m2Szlak planowany do remontu w ramach przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest w trudnym terenie górskim. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. 4.3 Zadanie nr 3 - Na terenie Gminy Krynica-Zdrój w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działkach nr 1958/1, 1958/2 i 2164/2, 2110,2116 w obr. ew. Krynica-Zdrój i na dz. Nr 1727/1, 1727/10, 875/1, 877, 1727/9 obr.ew. Krynica Wieś, zgodnie z projektami budowlanymi obejmującymi: Budowa kładki K1 - budowę Kładki K1 nad potokiem Kryniczanka w km 5+237 o dł. 11,2 m i szer. 3,45 m wraz ze wzmocnieniem skarp, Budowa kładki K2 - budowę Kładki K2 nad potokiem Kryniczanka w km 4+919 o dł. 15,40 m i szer. 3,55 m wraz ze wzmocnieniem skarp oraz przebudowa oświetlenia ulicznego i podjazdu w rejonie kościoła, Budowa kładki K3 - budowę Kładki K3 nad potokiem Kryniczanka w km 1+113 o dł. 30,40 m i szer. 5,08 m z murem oporowym żelbetowym wraz ze wzmocnieniem skarp, Mury oporowe - mury oporowe wraz ze wzmocnieniem skarp, roboty towarzyszące i przebudowa przepustu. 4.4. Zadanie nr 4 Na terenie gminy Muszyna w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zlokalizowanego wzdłuż potoku Muszynianka od granicy z Gminą Krynica do wałów rzeki Poprad, zgodnie z projektami budowlanymi obejmującymi: Budowa ścieżki rowerowej (odcinek VI i VII) - dotyczące odcinka VI i VII zlokalizowanego na działkach nr 1158/1, 604, 1147/19, 1202/1, 767/2, 767/1, 1205, 1146/10, 1146/9, 145/8, 145/7, 145/11, 1147/18, 145/6, 1158/1 i 604 położonych w miejscowości Muszyna w ramach, którego należy wykonać: - ścieżki rowerowe o naw. asfaltowej szer. 2,00m i długości 145,71m - odcinek VI, - obrzegowania ścieżki- odcinek VI, - połączenie ścieżki rowerowej z istniejącą jezdnią długości 14,47m i szer. 2,50m - odcinek VI, - korytko muldowe dł. 115m wraz z włączeniem do istniejącej studzienki KD - odcinek VI, - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej- odcinek VI, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek- odcinek VI i VII, - humusowanie- odcinek VI. Budowa ścieżki rowerowej (odcinek VIII) - odcinka VIII zlokalizowanego na działkach nr 767/1, 767/2, 1147/12, 1147/15, 1147/17, 1147/19, 1147/20, 1147/24, 1147/25, 3652, 1689/1, 3671/1, 3676/2, 3676/1, 1205, 1492/3, 1492/4, 1511/1położonych w miejscowości Muszyna w ramach, którego należy wykonać: - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej szer. 3,00m i długości 188,64m, bezpośrednio przy krawędzi jezdni istniejącej drogi, - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej szer. 2,50-3,00m i długości 300,16m, po górnej powierzchni nasypu, - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej szer. 3,00m i długości 948,97m, bezpośrednio przy krawędzi jezdni istniejącej drogi, - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej szer. 3,00m i długości 87,98m, bezpośrednio przy krawędzi jezdni istniejącej drogi, - ścieżkę rowerową o naw. z kostki brukowej szer. 3,00m i długości 38,72m, bezpośrednio przy krawędzi jezdni istniejącej drogi, (w obrębie skrzyżowań zaprojektowano odcinki ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej czerwonej-2szt., a w obrębie skrzyżowań z infrastrukturą o nawierzchni z kostki brukowej-2szt. ), - obrzegowania ścieżki z krawężnika i obrzeża, - remont trzech istniejących przepustów obejmujący czyszczenie i odmulenie, wymianę uszkodzonych kręgów betonowych i wyprofilowanie wylotu, - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej rurami osłonowymi, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie. Budowa ścieżki rowerowej (odcinek IX) - dotyczące odcinka IX zlokalizowanego na działkach nr 2/3, 2/4, 5/3, 6/3, 6/4, 6/5, 8/1, 71/1, 75, 77, 81, 100, 101, 81 w miejscowości Powroźnik w ramach, którego należy wykonać: - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej szer. 3,00m i długości 525,00m, - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej szer. 4,00m i długości 797,00m, - ścieżkę rowerową dwujezdniową o naw. asfaltowo szer. 3,00m oraz o naw. z kruszywa łamanego szer. 4,50m i długości 450,90m, - utwardzenia terenu kruszywem łamanym o pow. 145,00m2, - żelbetowe elementy zabezpieczające ścieżkę na długości 15mb i 12mb, - obrzegowania ścieżki z krawężnika i obrzeża, - remont dwóch istniejących przepustów obejmujący czyszczenie i odmulenie, wymianę uszkodzonych kręgów betonowych i wyprofilowanie wylotu, - remont istniejących zjazdów 4szt. o nawierzchni z kruszywa, - remont koryta potoku Muszynianka obejmujący uzupełnienie wyrw brzegowych i dennych kamieniem naturalnym brzegu prawego na 4 odcinkach o łącznej długości 190mb i powierzchni 750,00m2 z odmuleniem i udrożnieniem lewej strony koryta na 3 odcinkach o łącznej długości ok.420m w ramach zabezpieczenia ścieżek, - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej rurami osłonowymi, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie, Budowa oświetlenia (odcinek IX) - budowa oświetlenia wzdłuż dróg rowerowych przy odcinku nr 8 zlokalizowanego na działkach nr 1147/24, 1492/4, 3652, 1511/1, 1147/20, 1147/15, 1147/19, 1147/22, 1645/2, 1645/1, 1689/2, 1689/3, 3671/2, 3671/1, 1147/12, 1689/1, 1147/21, 3655/8, 3658, 1639, 3661, 1596, 1640/2, 1613/2 położonych w miejscowości Muszyna, którego należy wykonać: - montaż oświetlenia - 45 lamp, - zasilanie kablowe, - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej, Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekty wykonawcze. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji inwestycji obejmuje swoim zakresem udział następujących osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego: a) w specjalności inżynieryjnej drogowej pełniący również funkcje koordynatora nadzoru inwestorskiego - zadanie; nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych - zadanie; nr 1 c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych., telekomunikacyjnych - zadanie; nr 1, nr 3, nr 4 d) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zadanie nr 3 e) w specjalności inżynierii mostowej - zadanie nr 3 Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB, 2) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, 3)sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, 4)reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, 5)przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, 6)bieżące rozwiązywaniu problemów technicznych budowy 7)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, 8)informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, 9)sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, 10)współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., 11) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci), 12) potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, 13) udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru, 14) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 15) sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, 16) poświadczenie terminu zakończenia robót, 17) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 18) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń. 19) Wykonawca zobowiązuje się, że wymienione w pkt. 20 niniejszego paragrafu dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych. 20)organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, 21)udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30, 22)sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, 23)pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, 24) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, 25)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane, 26)uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania, 27)przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową, 28)obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych.. 4. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu polegającą na stosowaniu logo programu w dokumentach i korespondencji dotyczących budowy. Szczegółowe wymagania w zakresie Promocji Projektów znajdują się na stronie internetowej: https://pl.plsk.eu/ 5. Jeżeli w trakcie realizacji prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą prac, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecania Wykonawcy prac. 6. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy prac polecenia wykonania prac dodatkowych. 7. Wykonawca jako inspektor nadzoru ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia - potwierdzone wpisem do dziennika budowy - dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; - dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 8. Pełnienie obowiązków koordynatora w ramach zadań będzie obejmowało (dotyczy zadania nr 1): 1) pełnienie funkcji koordynatora w rozumieniu art. 27 PB, 2) organizację i koordynację całego zadania, 3) sporządzanie notatek lub protokołów na Radach Budowy, 4) sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, 5) przygotowywanie danych do wniosków o płatność oraz dostarczanie ich Zamawiającemu, 6) sprawdzanie i opiniowanie projektów umów podwykonawczych pod kątem zgodności z umową generalnego wykonawcy robót, zgodności z prawem budowlanym oraz dobrą praktyką budowlaną, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji państwowej i samorządowej. 9. Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi podczas realizacji robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu" obejmuje swoim zakresem udział następujących osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego: a) w specjalności inżynieryjnej drogowej pełniący również funkcje koordynatora nadzoru inwestorskiego - zadanie; nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych - zadanie; nr 1 c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych., telekomunikacyjnych - zadanie; nr 1, nr 3, d) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zadanie nr 3 e) w specjalności inżynierii mostowej - zadanie nr 3 10. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) zasadami współczesnej wiedzy specjalistycznej, b) obowiązującymi normami i przepisami, c) wymaganiami ustaw, d) postanowieniami umowy 11. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: sprzęt i osoby. 12. Ilekroć właściwy organ lub osoba trzecia wezwie Zamawiającego do dokonania czynności materialno - technicznych związanych z zakresem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia każdej niezbędnej pomocy Zamawiającemu w wykonaniu tych czynności lub Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania tych czynności. Wykonawcy nie przysługuje za te czynności dodatkowe wynagrodzenie, a Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na ich wykonanie. 13. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie, wiedzę fachową, kwalifikacje oraz środki potrzebne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz, że prace będzie wykonywał ze szczególną starannością. 14. W trakcie wykonywania prac przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli prawidłowości ich wykonywania. W celu umożliwienia Zamawiającemu realizacji tego prawa, wykonawca zobowiązany jest umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wgląd w prowadzone prace - na każde ich żądanie. Ponadto Wykonawca związany jest treścią uwag i wskazówek upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego, dotyczących sposobu wykonania prac z zachowaniem formy pisemnej. 15. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony informacji uzyskiwanych i przekazywanych Zamawiającemu w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić interesom Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymogów przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. 17. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą Umową. 18. Naprawienie przez Wykonawcę ewentualnych szkód obejmuje straty, które Zamawiający poniósł oraz utracone korzyści. Tabela przedstawia w sposób schematyczny specjalności inspektorów nadzoru którzy będą pełnić swoje obowiązki nadzoru inwestorskiego na poszczególnych zadaniach. Inspektorzy w branżach drogowej mostowej sanitarnej elektrycznej budowlanej Piwniczna Zad. 1 zak. 1 + zak. 2 + zak. 3 + zak. 4 + + zak. 5 + + Rytro Zad. 2 zak. 6 + Krynica Zad. 3 zak. 7 + zak. 8 + + zak. 9 + zak. 10 + + Muszyna Zad. 4 zak. 11 + zak. 12 + zak. 13 + zak. 14 +


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71521000-6,

71530000-2,

71630000-3,

71242000-6,

71244000-0,

71245000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Rozpoczęcie wykonywania umowy nastąpi w dniu jej podpisania, a jej zakończenie w terminie: 30.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu", w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane."
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer , , ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 35719.62 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie §14 ust. 2 pkt. 3 lit. a) umowy nr ZGKP.Zp.272.11.2017, wprowadza się następujące zmiany: §3 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "Rozpoczęcie wykonania umowy nastąpi w dniu jej podpisania , a jej zakończenie w terminie 31.12.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu zakończenia umowy wynika z faktu, iż podpisano z Wykonawcą aneks wydłużający termin realizacji zadania nr 11 oraz zadania nr 12, do 31.12.2018 , w ramach którego nadzór inwestorski jest realizowany przez firmę Arcus. W trakcie realizacji umowy wystąpiły okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a które uniemożliwiają dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w umowie. Na podstawie §14 ust. 2 pkt. 3 lit. a) w/w umowy strony wprowadzają następujące zmiany §3 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "Rozpoczęcie wykonania umowy nastąpi w dniu jej podpisania , a jej zakończenie w terminie 31.12.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.